De verkiezingen zijn weer begonnen!!!

Laten we als superforum(forum breed natuurlijk) ons weer eens in de picture zetten!!!

Ik heb net al gestemd, dus meiden…KOM OP HE!!! :cheer:

hans, sorry maar wat wil je hier nu mee bereiken?

@Cynthia: Je haalt me de woorden uit de mond.

@Hans: Ook ik wilde je vragen, waar je mee bezig bent. Dat bepaalde items niet meer zo lopen, heeft allerlei redenen en die weten we gelukkig zelf ook allemaal wel.

Beps doet haar best en soms zelfs meer dan haar best en meer kan ze niet doen. Ik denk ook niet, dat we op een nieuwe moderator zitten te wachten, want het loopt verder goed hier. Laat het allemaal maar aan Beps over.

Wees en doe niet zo haatdragend a.u.b. Je hebt alleen jezelf hiermee.

Daar wil ik het maar bij laten.

En ik hoop ook dat Hans beseft dat ook Beps gewoon nog een leven naast ww heeft. Een lieve man, werk, familie, dieren… Maar dan nog kunnen we niet twijfelen aan haar inzet.

Verder laat ik het ook hierbij…

Hans ik spuug op jou irritante posts, je ben niet voor niets uitgestoffeerd als forumbeheerder bah, het zegt meer over jou dan over onze huidige forumbeheerder die het prima doet (Beps trek je niets aan van deze posts van dit heerschap).
Dit is de laatste keer dat ik reageer op een post van jou.

NEGEERMODUS WAT BETREFT JOU IS DUS NU AAN.!!!

Hans stop hiermee je bereikt hier echt niets mee

Jij moet nodig een een bril opzetten:zon02:
Het Turkije forum heeft het meest aantal lezers,zou toch raar zijn als er zoveel lezers zijn als de lezer het niet interessant vindt.
Ik weet niet waarom en met welke reden jij hier zo negatief komt doen.
Blijf weg he je komt hier alleen de boel verzieken,en iedereen die jouw commentaren leest die merkt dat je een heel ander spelletje speelt.

Ik weet niet hoor… Mijn tijdens Viva haar zwangerschap?? Heb ik iets gemist ?

Sorry eclipse maar mij ken je zeker wel ik klets hier al veel langer mee, eerder onder een andere nickname, we hebben elkaar zelfs al eens ontmoet in rotterdam!

En ik knap af op mensen die er alles aan doen om maar zo negatief mogelijk over te lomen.
je wilde op mijn reactie niet reageren omdat je mij niet kende???
Raar hoor het is niet omdat ik momenteel niet zoveel reageer dat ik er nooit ben geweest.
Kijk eens naar mijn datum van aanmelding,een teken dat jij in het verleden niet erg betrokken bent geweest.

Maakt niet uit hoor,al die andere mensen van het Turkije forum kennen me nog wel en die zijn zelfs zo erg betrokken dat wanneer ze een tijdje niks van me horen ze zelfs contact zoeken met mij.

Je doet net of jij dit gedeelte groot hebt gemaakt,zal best wel maar waar zou het forum nu zijn als al die meiden niet al die jaren hier trouw op post zijn???
Dus hou toch op met dat negatief gedrag en steek eerst eens hand in eigen boezem.

1 like