Update van jullie forumbeheerder januari

Beste lezers,

Het forum groeit en groeit;de redaktie heeft dat al aangegeven in hun nieuwjaarsgroet aan alle beheerders;dat wij daar een voorname plaats in nemen is wel een feit.

Als we terugblikken over 2007;beste landenforum;beste Turkije forum van Nederland.

Het heeft ons jaren gekost om zover te komen;heb dat ook aangegeven aan opkomende landen forums,gaat niet allemaal in een jaar.

Het bouwt zich op vanaf’‘de grond’'en dan alleen met jullie inzet.

Even overwoog ik om een mede-beheerder aan te stellen;nl.Antonie,maar de inzet van hem en jullie allemaal gaf me het besef dat iedereen in mijn community een mede-beheerder is.

Wat is mijn inbreng?

Met jullie achter me…?

Goud;geen enkele beheerder kan zich geen betere community wensen.

Jullie zijn top…

Hans.

denk idd dat een medebeheerder niet echt nodig is
we corrigeren elkaar
soms worden er beslissen gemaakt waar anderen misschien bij denken :tssk: maar dat is nu eenmaal de regel: forumbeheerder beslist en oordeelt voor de community

denk dat een medeforumbeheerder dat alleen maar in de war schopt…

persoonlijk vind ik dat ww de laatste tijd een beetje halfslachtige veranderingen doorvoert.
de titel: vast meubilair wordt niet zomaar door iedereen opgepikt zoals het bedoelt is, en ik denk dat ze vast wel leukere termen hadden kunnen verzinnen

verder komen we nu in een ‘vroeg-boek’ seizoen, dus veel mensen zullen op t turkije forum komen met vragen over accomodaties en reisorganisatie’s en ik ben zeeer benieuwd of er nog nieuwe enquetes komen en wat 2008 voor turkije gaat brengen

ben er zelf al wel achter dat de prijzen flink omhoog zijn gegaan en dat turkije echt niet meer zo’n goedkope vakantie bestemming is.
begin zelfs te twijfelen om dit jaar niet eens heel wat anders te doen… dus ik wacht nog even af

Ik vind ook dat een mede forumbeheerder niet nodig is, 2 kapiteins op een schip werkt niet. Zoals het nu gaat, gaat het goed, dus waarom zou je dat veranderen. Maar dat is mijn mening. Verder denk ik dat we met zn allen alleen maar trots kunnen zijn op ons forum met jou als forumbeheerder.

Hans:

Eens met het feit dat een mede-beheerder niet nodig is. We doen het voor elkaar, meer elkaar en door elkaar, en zoals Toos al zei: 1 Kaptein is voldoende!

Wat dit jaar brengt: Ik hoop veel vragen waardoor onze inbreng nog meer van nut kan zijn…
Nieuwe gezichten/namen die met ons mee kunnen antwoorden op de vragen

Ik hoop dat het respect en begrip naar elkaar gelijk blijft. Dat we elkaar waarderen om wie we zijn, en accepteren om wie we zijn: Een aanvulling op elkaar.(mensen die zomaar op elkaar gaan schelden en aanvallen ben ik liever kwijt dan rijk, en juist hier komt dat bijna niet voor…bijna zeg ik want zo af en toe…ach lama…)

En vooral hoop ik op veel nieuwe verhalen van onszelf, als we weer terugkomen van ons geliefde land, van onszelf omdat we gelukkig ook andere gebieden gaan verkennen(Toos-Jamaica/Bloemmie het Midden-Oosten/ Cyn-Thailand en ikzelf richting Afrika)
En verhalen van anderen waardoor we ons even wanen in het mooie Turkije(of andere gebieden…

Let´s do it Girls and Boys!!!

Ik kan nooit de juiste woorden hiervoor vinden, maar sluit me volledig bij de vorige sprekers aan.

Ik denk altijd maar zo… als jij Hans, blij met ons… ben ik ook blij.

Ik waardeeer je inzet ook en hoop ook voor jou en iedereen dat het zo mag blijven.

Groetjes van Roanna en een heel goed 2008 gewenst in alle opzichten. :wink:

@Beps: Wat heb je mooi gezegd:thumbsup::thumbsup:.

Hallo,

Ik moet zeggen dat ik me bij beppie aansluit

Ja, ook voor mij geld hetzelfde, kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers…