De dagen korten;de takken met lichtjes staan in een glazen pot;de pyramide-lamp brand;de regen tikt tegen het raam en de kachel brand.
November was een topmaand op ons forum(zie de extra updates)
Jullie inbreng is enorm en zie steeds’‘nieuwe’'gezichten.
Heb me in TT gemengd en zie dan pas hoe ons forum ‘‘leeft’’,heb hetzelfde nu geintroduceerd op het subforum turkse vriendje,omdat het daar zichzelf ook aan het ontwikkelen is.
De verkiezing forum van het jaar loopt vandaag af;de beker kan onze prijzenkast weer in voor 1 jaar;wat me opviel was dat er geen strijd was zoals vorig jaar,toen ging het op het scherps van de snede.
December;een tijd van bezinning en terugkijken over de 11 maanden.
Ik dank jullie voor je inzet afgelopen jaar…jullie zijn mede verantwoordijk voor het succesvolle turkije reisform van nederland…
@Hans: Jij ook weer bedankt voor al jou inzet. Had je graag een keer ontmoet (meeting). Mocht helaas niet zo zijn, maar wie weet een volgende keer.
Ik wens jou ook al het goede toe. Gezondheid is toch het allerbelangrijkste, (kiespijn au, au, ) maar wens je ook zakelijk een heel goed jaar, wat je plannen ook zijn.
denk dat 2007 idd op veel fronten een topjaar is geworden
waren we in 2006 allemaal nog wat zenuwachtig bij een meeting en zeiden er mensen op het laatst af, met wat voor reden dan ook, nu wil iedereen er per se bij zijn en zijn we een onwijs hechte club op TTT…
sommige mensen schrikt dat af, maar als je ook kijkt hoe snel anderen zich thuisvoelen op ons forum en op TTT, dan denk ik dat dat de juiste mensen zijn die onze communitie nodig heeft en waardeert.
je krijgt wat je verdiend…
en grapje hier, een opmerking daar, een plagerijtje zus of zo…
allicht een slecht woord her en der, maar we proberen alles zo goed mogelijk te cnsrrn…
we hebben serieuze onderwerpen en melige onderwerpen, maar denk dat we steeds groter en groter worden, meer hits krijgen, meer leuke mensen, soms ook minder leuke mensen, maar dat hoort erbij
ik zou zeggen, allemaal een hele gezellige feestmaand, en op naar 2008!!
bloemie,mooie woorden…we maken het met ons allen;sommige reacties die ik hoor van:het is alleen TT wat het zo populair maakt…nee,mensen komen daardoor binnen en zoeken daarna naar onderwerpen en blijven’‘hangen’'mede door de laagdrempeligheid om '‘binnen’'te komen.
Denk dat daar onze kracht ligt…
Vorig jaar waren dol en dol dat we het forum van het jaar waren;en nu?
ach ja
het doet me wel wat
maar vrees dat andere forum leden niet zo blij zijn met ons ‘super-forum’ en die denken dat we het zo wel ff doen en ze willen ook graag een groot en actief forum
maar ach, mij gaat het om de gezelligheid, het horen bij, de intresse van mensen en voor mensen…
zonder deze wereldwijven en inmiddels ook mannen had ik het allemaal niet zomaar gered…
bloem;no nonsense,zeggen wat op je lip ligt,we kunnen elkaar beledigen en weer bijleggen;dat is onze kracht;onze community leeft door die eigenschappen
Ik ben er toevallig bijgekomen in de loop van het jaar en ben hier blijven “hangen”. Meteen een warm onthaal gekregen van iedereen, en kom dan ook zo vaak mogelijk langs.
Heb het ook even geprobeerd op andere forums, maar bijlange zo gezellig niet als hier. En spelletjes zoals raad de foto, en ook andere topics, vind ik heel leuk. Dus ik zou zeggen, doe zo voort !
En voor iedereen een heel prettige, gezellige, liefdevolle decembermaand toegewenst en veilige “aankomst” in 2008 !
Alle woorden zijn gezegd…TTT is toch een topper, en idd er komen subforums bij, en ook vanuit het niets een kreet om hulp…ook deze mensen sluiten zich bij ons aan…
helemaal geweldig…
voor iedereen dan ook een fijn en een geweldig nieuwjaar.
Ik heb er ook niks meer aan toe te voegen, TTT is top en gelukkig weten steeds meer mensen het te vinden. Verder kan ik het alleen maar Bloem eens zijn, de gezelligheid, steun zoeken en krijgen, soms kleppen over niks of een middag dubbel liggen van het lachen. Het kan allemaal. Meest trots ben ik op de manier waarop we met elkaar omgaan, het respecteren van elkaar.
Voor iedereen een goed en vooral een gelukkig en gezond 2008