Extra update van jullie forumbeheerder november

Beste lezers,

Wat baalde ik de 18e,alle voorpret die we hadden,keek op de klok om 17 uur en in gedachte was ik bij jullie.

Vanmorgen de foto’s aandachtig bekeken en vroeg me af wie is nu wie?
Het is een uniekum op wereldwijzer dat dit voorkomt;in dec 2005 zaten we met 4 leden in een turks restaurant,de 1e meeting…nu,3 jaar later 18,en hoeveel de volgende keer?

De verkiezingen;de uitslag ligt nu al vast;maar daar kijkt niemand van op.

Verder voel ik een verschuiving;in de beginjaren was ik heel actief,overal op antwoorden,topics aanmaken pb beantwoorden.

Stond zelfs op het punt om te stoppen als beheerder begin dit jaar maar dat kon ik niet;het is een onderdeel geworden van mijn leven.

We hebben nu echt een community,en dat zal groeien…gaf dat aan qua bezoekersaantallen vorige update.

Ik dank jullie als’‘mede-forumbeheerders’‘,ik denk dat daar onze kracht ligt;ben geen beheerder die’‘boven’'jullie staat,maar tussen jullie in zit.

Hans.

en sindskort ook TTT ontdekt :wink:

Ja,bloem,maar zou ook graag nieuwe onderwerpen zien,en nogmaals,nieuwe bezoekers;kijk eerst eens rond alvorens een vraag te plaatsen.

Vele vragen zijn al uitvoerig beantwoord,dus gaarne eerst zoeken voordat je een vraag plaatst.

Mocht je er toch niet uitkomen schroom dan niet,

Jullie beheerder,

Hans.

Misschien is het een idee om een FAQ te maken en deze vast te zetten in de forums zodat iedere nieuwkomer weet wat hij of zij doen moet/kan?

oeff… nieuwe onderwerpen… tja… lastig hoor
had aardig mn best gedaan voor de reis, maar heb zoveel vaccinatie;s gehad, denk dat daar ook een anti-turkije-spuit bij zat, ben er een beetje uit…

Hihi, Hans, en WW-ers…
Ja het is zo, we zijn nogal uniek denk ik… Raar stel meiden, met 2 hanen…(hihi, hopelijk veranderd dit ook niet hihi) maar stuk voor stuk giga mensen…

Op naar 2008, benieuwd wat dit jaar en seizoen ons weer gaat brengen…

Ik ben trouwens heel blij met de “nieuwe” toevoegingen:
Antonie, Seray, Kaylo, Damber(Daniëlla, als ik het nu wel goed zeg) en Marifran… Stuk voor stuk waardevolle toevoegingen aan onze communitie!!

Op naar 2008!!!
:kus:

beppie : thx !:kus:

Tja wat kan ik daar nu aan toevoegen…helemaal niets vrees ik…maar we gaan door…met alle ups en downs zullen we maar zeggen, wat begon als een stelletje vreemden wordt nu steeds hechter…als je elkaar gezien hebt weet je wat voor een vlees je in de kuip hebt…hihihihi

heb mn best gedaan met 2 nieuwe topics… maar kan het niet alleen…

Thanx bloem,ikzelf haal wat oudere topics op die relevant zijn en waarvan de nieuwe bezoekers geen weet van hebben.

ikke doe zo vreseloos mn best zeg… poehee :wink: