Beste lezers,
De wind raast om het huis en de regen klettert tegen de ramen…de herfst heeft zich aangekondigd en dat hebben we geweten…
Loop even een paar subforums na…
Het reiscafe, TTT loopt als vanouds,kom er zelf ook wel op en lees trouw dagelijks het wel en wee van de Dames.
De onderwerpen verder hierin lopen aardig,snel respons op nieuwe onderwerpen.
Turkse vakantieliefdes,het '‘zusje’'van TTT hierop is geboren;TLK,een wisselwerking tussen Beps,Bloem en uitvoerende beheerder qua stroomlijning en dat loopt nu,
Turkse muziek,heeft nu weer een opsteker en loopt wel goed.
Turkse recepten,ach we leven ons uit hierop en ben tevreden met de reacties.
Vertalingen,Erkan,je bent een topper en een aanwinst op ons forum.,geld ok trouwens voor de anderen die hun steentje hierbij dragen.
Wonen en werken,ik zie steeds wederkerende vragen;zoals ik in het intro heb geschreven…lees eerst het topic af voordat je een vraag stelt;in veel gevallen vind je een antwoord op je vraag.
Medische zorg,hier vind ik weinig reacties;zou dit subforum meer onder de aandacht vragen,graag meer reacties op misstanden/ervaringen.
Hotelervaringen,zoals het nu ingevuld is ben ik niet tevreden over,ben bezig om een overzicht van alle hotels per plaats te selecteren,maar dat gaat nog even duren voordat ik dat rond heb.
Rest me nog te zeggen dat we een fantastisch forum hebben,een hechte community waar alles gezegd kan worden en mensen elkaar in hun waarde laten.
De meeting in november is daar een voorbeeld van…een community met 1 forumbeheerder en mede-forumbeheerders…
Ik dank jullie voor de inzet,
Jullie forumbeheerder,
Hans.