In de Turkish Airlines zit ik altijd alles enigste echte Nederlander zeg maar en ik vind het geweldig tussen al die Turken, ik lees ook gewoon de Turkse krant die wordt uitgedeeld enz. en mijn vlucht gaat ook veel sneller omdat iedereen daar zich aan je voorstelt en een praatje met je maakt!
In de Onur-Air zat ik laatst met allemaal vakantiegangers en om eerlijk te zijn “VERSCHRiKKELIJK”…Awhaha…
Maar dat is ieder zijn eigen smaak!
Ik vlieg nu weer met Onur-Air, is toch een stuk goedkoper en dichter in de buurt voor mij!
hoi zomervakantie, ik ben zelf 1.80 en ik heb dus niet heel veel beenruimte maar het is wel te overzien…vind ik.
Ik vind het zelf ook altijd wel jammer dat er alleen maar Nederlanders in het vliegtuig zitten…ik kan me er zwaar aan irriteren dat sommige Nederlanders zo neerbuigend doen tegen en over Turken terwijl ze wel naar het land gaan om vakantie te vieren…ga dan naar Spanje ofzo…
Wij vliegen regelmatig naar Turkije met Fly-air en dat is heel goed te doen hoor.
Tussendoor ben ik een keer met Transavia gegaan en ik merkte nauwelijks verschil.
Ik neem toch aan, als je zeker in het vakantieseizoen met een Turkse charter naar Turkije gaat voor je vakantie, dat er over het algemeen veel Nederlanders in dat toestel zullen zitten.
Maar waar slaat die opmerking dan nu weer op van, ga dan naar Spanje?
Wij hoeven zo wie zo niet neerbuigend te doen tegen wie dan ook. De crew van welke maatschappij dan ook, doen hun best.
Wij zijn met Martinair naar Turkije geweest en dat was prima in orde. Heel aardig personeel. Dit jaar gaan wij Met Onur Air, maar dat maakt voor mij, hoop ik, geen enkel verschil.
zoals Joke zegt, vraag als je lang bent gewoon om een nooduitgang plaats. Daar heb je extra ruimte.
De Turkse maatschappijen zijn goed genoeg om die 3 - 4 uur vol te houden hoor dus maak je maar geen zorgen.
Ach het ligt ook aan de bestemming hoor. Als je een vlucht zit die naar Antalya vliegt, zit je over het algemeen met nederlanders, maar als je bijv. naar Ankara, Istanbul of Izmir gaat, zijn er ook zat Turkse mensen. Ligt ook aan de tijd van het jaar.
Juist Nur!
Als je in de zomer vliegt zal het vliegtuig vol zitten met Nederlanders, ga je in de winter dan zal het vliegtuig vol zitten met Turken!
Ook de maatschappij verschilt!
Alles wat Nur zegt!
Als je eerst wat verder gelezen had voordat je op mijn bericht reageerde met
“waar slaat die opmerking dan nu weer op…” had je kunnen lezen dat dat een reactie was op voorgaande berichten. Met het gedeelte “ga dan naar Spanje ofzo” doel ik op de groep Nederlanders die WEL neerbuigend doet tegen en over Turken, dat heb ik helaas vaak genoeg zien gebeuren. Mijn mening is dus dat als mensen geen respect op kunnen brengen voor het volk, de cultuur etc. dat je dan niet naar hun land moet gaan. Als jij zo niet in elkaar zit, heb ik het niet over jou en is het dus ook niet nodig om hier zo aangevallen op te reageren.
Mocht je mijn bericht verkeerd op hebben gevat dan hoop ik dat het nu wat duidelijker voor je is.
Nu, jij hoeft MIJ echt niets duidelijk te maken. Ik heb respect voor alle mensen of het nu Nederlanders, Turken of Spanjaarden zijn! Ik erger mij aan niemand!
Daarvoor ga ik ook niet op vakantie. Ik ga naar Spanje of Turkije voor een weekje zon, zee, strand, vertier en als de mensen ter plaatse dan nog aardig zijn zoals inderdaad veel Turkse mensen, is onze vakantie geslaagd!
Mijn reactie op jouw bericht was ook alleen maar omdat ik het gevoel heb dat je mij verkeerd begrepen hebt. Daarom wou ik het wat duidelijker maken.
Ik zou het namelijk jammer vinden als je het verkeerd opvat. That’s it.