dat klappen ja! idd heel irritant maar toch doe ik altijd mee! ik vind t toch wel komisch eigenlijk hoor!! maar ja waarom mensen dat toch doen weet ik ook niet… kan wel begrijpen dat je t in de trein of bus niet doet maar toch maar eens voor de gein uitproberen!! haha
misschien omdat t toch een hele opgave is om zo’n groot ding aan de grond te zetten??? ik weet t niet!!
Ja ik doe ook wel mee, de eerste keer stond ik echt te kijken van… WTF is dit nou weer… haha…
Maar toch deed ik mee,
ik denk inderdaad dat het is dat de piloot je veilig aan de grond gezet heeft ofzo…
Maar net wat ik zeg, als jij een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende vlucht heb gehad dan klap je al helemaal niet denk ik…
Maar zo kan het een lange discussie worden wat een beetje off-topic is, maar ik ben de schuldige van het off-topic, ik begon erover
Kortom de 1 klapt wel, de ander klapt niet, en hoe stom het ook klinkt, hoe raar het er ook uit ziet, het heeft wel wat vind ik…
Het personeel voelt zich daardoor in ieder geval wel zeer gewaardeerd, en dat houdt het werk voor hun nog leuker dan het al is…
Kijk voor de vliegtijden van FLY AIR op www.sultanreizen.net,
hierop kan je de vliegtijden al zien.
tot mijn grote schrik zag ik zo als het er nu voor staat dat op 11 juni de heenreis pas om 22.30 is dit is helaas erg laat ik hoop dat er nog een vlucht bijkomt. duimen maar.
Wij vliegen 11 juni amsterdam-izmir.
Originally posted by alaaddinbeachhotel@29-03-2005, 10:04:02
** Alleen met Fly Air was er vertraging, omdat het vliegtuig schoongemaakt moest worden en de schoonmakers foetsie waren, maar verder echt niks op aan te merken…
**
ligt niet aan Fly Air zelf he, maar aan het schoonmaakbedrijf op de luchthaven die ze inhuren
Ik heb geen idee waar je de vluchtijden van inter airlines kunt vinden, ik kwam bij toeval vorig jaar op de site van sultan reizen en zag toen dat je daar de vluchten van fly air kon vinden en vorig jaar klopte het precies .
de tijden van inter airlains kan je vinden door kijken op teletkst inx is inter airlains op welke dag vlieg je dan kan ik je ongeveer zeggen ik had de avond vlucht maar je kan ook de vlucht van s ochtends of smiddags hebben.
als je weet hoe laat je vliegt heen dan kan je uitrekenen hoe laat je teurg vliegt uit turkeij bij inter airlains is het 4 uur eerde
rals je heen om 20.30 bijvoorbeeld vliegt ga je om 16.30 turkse tijd weg.
dus om 15.30 nederlande tijd altijd 5 uur eerder dus. als het vleigtuig voor jou dus vertraging heeft heb jij ook vertraging.
10 juli is da top zaterdag
dan heb je of vroeg o laat
laat is 20.30 ongeveer en vroeg is iets van 5 uur.
hoop dat je 20.30 hebt wat anders is er niks te doen op schiphol en waar ga je heen?
Ook turkse luchtvaartmaatschappijen zijn goed.
inderdaad soms wat krap, maar daar hangt ook een prijskaartje aan.
onur air is goedkoop. wil je wel vertrouwd, dat boek je met turkisch airlines. klm. marintáir.
zelf vlieg ik altijd met een turkse maatschappij. scheelt veel geld
en vliegt net zo goed. is tegenwoordig allemaal zo goed gecontroleerd.
beetje broodje aap verhaal dat deze maatschappijen slecht zijn.
Ik vlieg zelf altijd met Onur Air en ik heb er geen problemen mee. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je eisen zijn, ik zelf ben niet zo moeilijk. Het is inderdaad zo dat je niet heel erg veel beenruimte hebt, ik heb zelf erg lange benen maar voor die 3 1/2 a 4 uur is dat wel te overzien. Over het personeel heb ik ook niets te klagen, en communiceren in het Engels gaat prima. Ik ken een hoop Turken en bij mij staan ze bekend als een zeer gastvrij en vriendelijk volk, mochten mensen dit anders ervaren kunnen ze de oorzaak ook best eens bij zichzelf zoeken. In de keren dat ik met Onur Air gevlogen heb, heb ik 1 keer vertraging gehad van 2 uur.
En Gast…zoals het op mij overkomt uit jouw verhaal heb je zelf nog nooit met Onur Air gevlogen en is jouw mening geheel gebaseerd op verhalen die jij van internet hebt. Houd er rekening mee dat verhalen op die manier veel negatiever over kunnen komen.
als je vroeg incheck kun je aan de balie vragen een ruimte voor lange benen, echter moet je wel vroeg inchecken want dat zijn maar een paar plaatsen en die zijn zo weg.
het wiselt nog al, soms heb ik een vliegtuig vol met vakantiegangers
en soms ook met turkse mensen.
maar ja of dit nu zo belangrijk is wie er in het vliegtuig zitten vraag ik me af.
groetjes aan allen
joke