Jaaaaaaaaaaa! Heerlijke nummers!
Heb ook een nummer gevonden op mn computer, waar ik nu ook weg van ben;
Nilufer - Gozunaydin (dance remix)
Lekker zomers!
haha hoe herkenbaar…
we hebben niet dezelfde vriend hè toevallig hihi
ga ik meteen ook even opzoeken …kende ik nog niet volgens mij :o
maar Nilufer heeft idd ook prachtige nummers
Hoop ik niet Von ! hahahahaha, maar de mijne op een wintersportgebied ? No way, die bevriest al aan 10°C
Dus, wees gerust, denk niet dat het om dezelfde gaat :d:d:d:d:d:lol:
**@Rien: idd een lekker nummer, heb 'm net ook ff gedownload. Oh ik krijg nu helemaal zin om naar Turkije te gaan!! **
Dia, nog eventjes geduld meid !!
Maar inderdaad door die muziek word je wel nog eens extra lekker gemaakt hè!! ![]()
**@Von: geduld is niet m’n sterkste punt hoor
**
o nee?? haha,volgens mij weet jij bijna op de seconde af hoelang nog voor je het vliegtuig weer instapt…:RockOn:
geduld : zeker ook mijn sterkste kant niet. maar moet wel …offffffffffffffffffffffff aman offfff :mad: :mad:
De tijd kan soms zo langzaam gaan… zucht!
En ben je dan eindelijk in Turkije, dan gaat ie ineens heel snel! Nee lekker is dat… ![]()
Als je in Turkije bent lijkt de tijd vijf keer versneld te zijn ![]()
@Von: nou je zit er niet ver naast hoor
Ik hou het vrij nauwkeurig bij haha
Inderdaad, ze lopen dan wel een uur voor , maar het lijkt alsof de dagen daar veel korter zijn. terwijl je toch lange dagen maakt op vakantie.
het is niet eerlijk :no:
Bij mij duurde mijn vakantie in September echt heel lang!!! Maar ja we sliepen ook maar 14 uur in die hele vakantie he! Dus dan lijkt het ook onwijs lang! Zit nu op msn met linda… en we hebben nu lol haha… Zal een leuke vakantie worden!!
x
Ohw ja de eerste keer dat ik in Turkije was! Pffff jeetje toen heb ik echt zo weinig geslapen!!! Halverwege de vakantie had ik al uitputtingsverschijnselen! Hahahaha! Ohw had echt overal pijn! Maar ja was op excursie dus kon ook niet even rustig blijven zitten. s’Avonds was het weer zo goed als over en ben het toen gaan vieren in de haven…hahaha!
Kwam ook thuis van die vakantie bij mn ouders en viel meteen in slaap aan de keukentafel. Goh Rien, leuke vakantie gehad? “Snurk” Ja dus… ![]()
Vrijdagnacht teruggekomen van een heerlijk weekje Torba. Ben nu naarstig op zoek naar een nummer dat regelmatig gedraaid werd. Heb gisteren zowat heel internet afgestruind maar niet gevonden. Volgens mij wordt het door een man gezongen. Het is een vrij rustig nummer en de zin “ulindin den of dem” kwam er regelmatig in voor (haha, mijn turks is niet echt goed te noemen).
Wie o wie krijgt er een ingeving en wil mij verblijden.
Alvast bedankt,
Samara Girl
Ja volgens mij weet ik welk nummer dat is!!! Ben er niet zeker van hoor, maar dacht dat die regel ook voorkwam in een nummer van “Mor ve Ötesi”… momentje ik zoek hem even op op n pc!
Waahhh dat was vorig jaar echt mijn favo band! ![]()
Ben zo terug met antwoord ![]()
Hoi Kelebek,
Ik wacht in spanning af …
Optum,
Mmm ben er toch niet zo zeker van… Heb hem net nog even geluitserd, maar volgens mij heb ik het toch mis, sorry! Ik kan je toch niet verder helpen…
Succes met zoeken! Ben benieuwd welk nummer je nu bedoelde ![]()
Niets aan te doen. Ik probeer nog verder te zoeken. Ik heb ook nog een tweetal mailadressen van jongens van het animatieteam, dus wie weet.
:RockOn: maar mocht je nog eens iets voorbij horen komen wat er op lijkt … ik hou mij aanbevolen.
Ciao
Ik dacht dus eerst dat het “Re” was van “Mor ve Ötesi” maar het klonk uiteindelijk luisterend toch anders dan ik in gedachten had gedacht dat ze zongen (mn Turks is niet dat je zegt wauw geweldig! :p)
heey ik weet niet fo jullie mij hier mee kunnen helpen maar mijn turkse vriend heeft gevraagd of ik een cd van dj tiest voor hem wil opsturen omdat hij die liedjes wel vaker hoort in de discotheken daar, ik heb natuurlijk ja gezegd
maar hij verwacht natuurlijk een cd met die hits er op en ik heb dus helemaal geen verstand van tiesto! weet iemand op welke cd zijn laatste grote hits staan?(dus niet persee de laatste cd maar van de laatste hits…) ik hoop het echt want anders krijgt hij volgens mij het verkeerde!.. alvast heel erg bedankt als iemand het weet! liefs