Ik ben net een weekje terug uit Turkije (Side) en het was super !
Wij zijn daar ook uitgeweest en hoorden veel Turkse muziek. Nu vroeg ik mij af of er ergens iets van een Turske top 40 is te vinden. Ik zou graag de nummers die ik daar hoorde, weer willen horen. Een paar nummers, zoals dudu van Tarkan en het nummer van Ruslana heb ik al. Ik zoek eigenlijk nog een nummer wat op de melodie van Family Affair van Mary J. Blige was… die draaiden ze daar ook heel veel !
het beste kan je ff naar een turkse muziek winkel gaan daar verkopen cd die ook bv antalya hits heten er staan veel leuke liedjes op die je ook in bars of in hotels heb gehoort
hoi de nieuwste en ook oudere c.d kan je kopen in beverwijk zwarte markt .ook kun je kijken op tmc.com ( turkish misic club) daar staan de nieuwste c.d die kan je vervolgens op halen bij kazaa…
ook kan je bij kazaa turkse of turkish hits in voeren.
bij c.d winkels valt niet veel te halen.
de meest bekende in turkije kun je ook vinden op turkse artiesten pagina
tarkan
mustafa sandal
emrah
nez
gulben ergen
ook kun je turkse of turkish remix in voeren bij kazaa
veel plezier er me
Vorige week hebben wij in Kusadasi kennisgemaakt met het uitgaansleven! Het was super, iedere avond stevig uit de bol geweest.
Nu, wij hebben daar 2 typische Turske dansjes geleerd.
Het 1ne was op Tarkan en dan was er nog 1tje, door een vrouw gezongen. We zouden dit hier graag downloaden, maar weten de titel of uitvoerder niet!
Kan er me iemand helpen?
Dank voor je reaktie Maretje. Kga in ieder geval die liedjes eens downloaden en dan luisteren of het goeie ertussen zit.
Ik heb geen idee wie het zingt!
Ik weet enkel dat het zeer bekend is, net als Tarkan, met die speciale leuke typische Turkse dansjes.
Ze draaien het in iedere Bar, in de Bar Streeth.
Kwil dit hier downloaden. Het enige dat ik weet is dat het een vrouw zingt. En in de bars zingen ze tussendoor ‘zige zige hey hey’
Er moet toch iemand zijn die dit liedje kent?!
Heeeeeeeelp…
ik weet welk liedje je bedoeld heb hem boven op cd liggen weet alleen ff niet hoe die heet ben nu niet thuis namelijk.
ik zal kijken als ik thuis ben.
groetjes kiekje
Goh, aan dat nummer van Sezen Aksu heb ik ook goeie herinneringen.
Dat nummer draaiden ze 4 jaar geleden ook al tijdens mijn vakantie in Kusadasi.
Gelukkig heb ik hem nu weer gevonden, ik wist namelijk niet meer wie het zong.
Bedankt!
Tis leuk om te horen dat dat nummer nog steeds gedraaid wordt, 4 jaar geleden dus ook al!
Ik ken ook nog steeds het dansje wat erbij hoort, als dat tenminste nog steeds hetzelfde is. :huh:
Deze zomer ben ik op vakantie geweest in Bodrum, daar draaiden ze het nummer Remember van Summerlove heel vaak.
Hasretim van Izel en Beni Unut van Serdar Ortac zijn trouwens ook lekkere nummers.
Hallo, ik ben net terug uit Marmaris…
en ik ben op zoek naar een nummertje, ik weet nie van wie t is of hoe hij heet, maar t is een heel lekker vrolijk deuntje en de beat lijkt veel op die van summerjam. Weet iemand welk nummer dit is??? T werd er helemaal grijs gedraaid, en is zooown lekker nummer.