(Turkse) zomerhits

hoi allemaal. Ik zie dat de muzieksectie van dit forum dringend aan wat activiteit toe is! :hihi: en aangezien het nu volop aan het zomeren is, lijkt het me een goed idee om eens “DE ZOMERHITS” aller tijden op te sommen.

Weet jij nog een liedjes waarvan je een instant summerfeeling :zon02:krijgt ?? Hiermee bedoel ik alle zomersklinkende liedjes, en niet liedjes die tijdens een zomer zijn uitgebracht.

Om alvast te starten wat dachten jullie van:

• Kevin Lytlle : Turn me on
  • Ritmo Dynamic: Calinda
  • Will Smith : Miami
  • Yves Larock : Rise up
  • Paradisio: Bailando

P.s. En als je nog goede Turkse zomerhits weet, zijn die ook welkom! Want mijn collectie Turkse liedjes mag zeker uitbreiden! Haha!
Groetjes

Hallo Roosje,

Wat dacht je van Summer Jam ( als je het zo schrijft, weet niet welke zanger of groep maar wel een lekker zomernummer waar je op blijft dansen)

En natuurlijk een heerlijk Turks nummer is Vay anam vay! van Tarkan. Ik ben net 4 dagen terug uit Turkije en heb dit nummer lekker vaak gehoord. Ik vind het een heerlijk nummer. Trouwens de hele nieuwe cd van Tarkan is weer top om naar te luisteren :thumbsup:

Als ik nog meer kan verzinnen, hoor je het van me

Groetjes Linda

liedjes die op dit moment worden gedraaid:

Gulben Ergen - Supriz
Demet Akalin - Mucize
Demet Akalin - Bebek
Sibel Can - Askimiz icin
Petek Dincoz - Kolay degil

ik ken er nog veel meer alleen moet ik ervoor gaan zitten :slight_smile:

Hoi allemaal

bedankt voor de post! Het zijn echt super nrs! Vooral die van Tarkan! En idd Summer Jam! Die draaien ze echt enorm veel in Turkije, en hetzelfde met Remember of ook wel Summerlove genoemd en Dj Pantelis Feat. Papaillas met Afto to Kolakeri. Allemaal varianten, maar heel gekend in Turkije!

Als er nog mensen zijn die zomerse liedjes weten, zowel oude als die die op dit moment in Turkije worden gedraaid! Altijd welkom om hier te posten!

Groetjes!!

P.s. ik heb zelf nog een aantal nrs:

• Mustafa Sandal - Indir
  • Kat De Luna - whine up
  • The Fresh Prince - summertime
  • DJ Senol vs. Hector El Father - Rumba (Party Remix) Deze draaiden ze echt enorm veel in Kusadasi afgelopen zomer! Echt een super mix van zeker 4 of 5 nrs!

hooi ik kom net uit turkije en hoorde daar vaak een dance lied van een dj met een soort geluid er doorheen alsof iemand fluit… iemand misschien enig idee welk lied dit zou kunnen zijn en van wie het is? liefs

Is dat niet geo da silva met i’ll do it like a truck

groetjes bianca

jammer het is hem niet, maar toch bedankt voor de reactie!

Sorry dan weet ik het niet

groetjes bianca:slywink:

Gulben Ergen en Tarkan zijn inderdaad erg goed. Van beiden vind ik de hele cd erg lekker. Maar ook Ismail Yk met Bas Gaza vind ik een lekker nummer. En ook Mustafa Sandal met Indir met ik regelmatig gehoord in Side maar ik dacht dat deze cd al wat ouder was. Maakt niet uit, Mustafa Sandal is gewoon fijne muziek. Nog 3 weken dan zit ik weer in Side en kan ik weer wat nieuwe cd’s halen.

,

.

Hoi Hoi

Ik ben ondertussen naar Kusadasi geweest, en ik heb weer wat liedjes die ze daar speelden. Zowel Turkse als gewone:

• Tan : Neler Neler
  • Demet Alkalin : Aferdersin
  • Neyo: Closer
  • Sean Paul - Feel Alright
  • Alex Gaudino - Watch Out
  • Laurent Wolf - No Stress
  • Enur - Calabria 2007

Veel plezier ermee

Hadise - Deli Oğlan
Gülşen - Yapamazsan Yok

Ik ben in juni (tijdens de EK) in Side geweest. Schuin tegenover de ingang van Melas en Hemera zit aan een pleintje aan de Suleyman Demirel Blv (met een leer-winkel, een kapper, wat kledingzaken en cafes) een sportsbar waar een aantal van de turkse jongens nederlands spraken (o.a. George). Er werd vaak een turks nummer gedraaid waar ze met zn allen op dansten. Alleen ben k vergeten te vragen welk nummer dat was… Wie-o-wie???..

Of, wie weet hoe die bar heet?

Dank!

Hoi hoi.

Ook ik ben net terug uit Side en daar draaide ze steeds een beetje rock achtig nummer met de tekst: Istanbul… Istanbul maar ook ik ben niet zo slim geweest om t niet te vragen…Weet iemand wie dit liedje zingt ( t werd daar vaak op de tv gedraaid maar weet ook niet welke zender… ) Ik zou t graag onder mijn vakantie foto’s zetten

Groetjes Elies:vak02:

Ben een weekje terug van turkije van kusadasi en heb er ook leuke muziek gehoord.

Een liedje dat veel gedraaid werd en heel populair was
serdar ortac - seytan
ook costi ionita alberto - ca la amsterdam

In ons hotel werd er ook steeds een (spaans) liedje gespeeld. Het enige wat ik weet is dat er para ti para ta in voorkomt. De “Club dance” werd hier op gedaan en vond dit een leuk liedje, als iemand mij er mee kan helpen? Merci

@elies1974: wat ik daar vaak hoorde was op de beat van “Put your hands up for Detroit”: http://www.internetdj.com/artists.php?op=songinfo&mediaid=38784 Is alleen niet bepaald rock-achtig…

net terug van side … daar speelden ze vaak een liedje die begon met senorita! En dan iets van ariba, latina la bada ofzo???

Hey
weet iemand hoe dat nummer heet dat ze op de radio draaien: het is hip hop en met een piep stem als refrein!! weet het niet precies te omschrijven maar het is laat maar zeggen neger muziek!!

heej
ik ben afgelopen weken in fethiye geweest,
waar ze een nummer draaiden met de tekst:
“everybody has a chance to show the world who they are”

weet iemand vanwie dat nummer is?

muziek die ze bij ons hotel draaiden waren, waar ik de titel wel van ken:
dj onur- ca la amsterdam
gülsen - sarisinim
serdar ortac - seytan