(Turkse) zomerhits

Wie weet hoe dit nummer heet??

In bodrum gingen we los met:

1. Serdar ortac - seytan (mijn absolute favo)
  2. Demet Akalin - mucize en bebek
  3. Murat Boz- ucurum
  4. Zeynep Dizdar- sana guvenmiyorum
  5. Fatih urek - sus en hadi hadi
  6. Ian carey- keep on rising
  7. Yves larock - rise up
  8. bob sinclar-sound of freedom

Thanks Sibel!!! Zitten weer een paar mooie nummers bij :thumbsup:

Graag gezet :slight_smile:

Mag ik in je koffer mee :stuck_out_tongue:

He Marion,

Waar ga je naar toe in Side? Ik vertrek 15 oktober weer naar Side en blijf dan 1 maand.

Groetjes,
Monica

Hey leuk!! Ik ga naar hotel Linda in Titreyengol, en jij? Heb je een vriend daar dat je zo lekker lang blijft?

Ik heb een appartement in Side. Ga daar volgend jaar een bedrijf starten en in oktober alle voorbereidingen treffen. Volgens mij gaan we alleen een beetje off -topic nu. (hihi, het gaat hier over turkse zomerhits) Ik stuur je wel even een pm.

Aaa dat liedje zoek ik al sinds mei die van je citaat!!! Hij werd altijd 's avonds in ons hotel gedraaid voor de animatie.
Maar ik kan hem gewoon écht niet vinden:(, iemand help help help??

Hey,Serdar ortac heb ik teruggevonden op Lime Wire en ortac is de naam van het liedje.Wou het ook zoeken maar wist de naam niet meer,hopelijk ben je geholpen nu.Anders laat je maar iets weten,als ik kan helpen,groetjes Anja.

Wat ik een heerlijk nummer vind wat ze bij mij steeds draaide:
Sarah Connor: You are my desire…

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen… het hele seizoen hoorde je best vaak een nummer op de radio en ook in bars…
Het begin leek een beetje op dat nummer van de safri duo - bongo song… en later begon iemand te zingen in het turks en er werd vaak iets van elli ofzo achter elkaar gezegd.
Wie o wie kan mij helpen?

is dat misschien Berksan met bay bay?

helaas het is hem niet, maar bedankt… volgens mij werd het ook door een vrouw gezongen.

Ik denk dat het “under my skin is”!
Maar weet het niet met zekerheid te zeggen!

GJ

Vind het een Super leuk filmpje:P

Een stukje van dat liedje is denk ik:

Naar de rest ben ik ook nieuwsgierig of heel dat liedje;)

:smiley:

@ sweet daantjuh
ik weet denk ik welk nummer je zoekt,
ik stuur je wel ff een prive bericht met mn email,
ben je toevallig in alanya geweest? orient palace?

@ l0o
nee ben niet in alanya geweest… was in bodrum. Maar het liedje hoor je echt overal op de radio. Dan wacht ik je berichtje wel ffies af… hoop dat je me kunt helpen.

Ook net terug van heerlijke vakantie in Side.
Van welke hit wij de titel en zangeres van zoeken is het liedje waarin het lijkt dat de tekst " cibim Allay say" voorkomt
Wie kan ons helpen, of heeft suggestie?

Bedoel je deze soms

Ja, inderdaad. Bedankt voor je antwoord.

Via Wereldwijzer app