Ben wel benieuwd naar het liedje waarbij jullie echt een super zomergevoel krijgen!!!
Ik zal wel ff beginnen:
Voor mij blijft Summerjam toch 1 van de zomerhits!!
x
Ben wel benieuwd naar het liedje waarbij jullie echt een super zomergevoel krijgen!!!
Ik zal wel ff beginnen:
Voor mij blijft Summerjam toch 1 van de zomerhits!!
x
‘In the summertime’ van Mungo Cherry
ooo en ook heel erg van ‘Henna’ van Cheb Khaled… en nog 1tje: ‘Pideme’ van Cubanito 2000. Geweeeeeeeeldig!!
In a while maybe you remember… When we met on the beach, when you showed me the way!
Dat is toch wel echt een nummer waarbij ik meteen in de zomerse sferen verkeer!
op het moment…maak me gek van gerard joling
en paranoyak van erbu elver…
en dan nog huub adiaens met zegk noe neet nei;)
Dansöz van Serdar Ortac. De zomerhit van vorig jaar in Marmaris. Kan em helemaal meezingen en als ik dat liedje hoor ben ik weer helemaal blij en gelukkig!
en (niet lachen hoor) Put your hands up for Detroit. Geweldig nummer waar ik leuke herinneringen aan heb die in de zomer plaatsvonden!
Het klinkt misschien een beetje clichè, maar ik krijg momenteel kippenvel van het liedje:
I love you… van …Ilse de Lange. :redface: Heerlijk zwijmelen. :wub:
En vrolijk wordt ik van… zuid europesche klanken.
Tic tic tac van Carrapicho
en
momenteel ook wel : The creeps van Camille Jones
(en er is dan nog eentje, zeker gekend bij iedereen maar kan er niet op komen en in mn lijst hier staan 100en liedjes, vind het ff niet terug, ik zet het hier later wel op als het me te binnen schiet)
Hoop in de meivakantie weer nieuwe summerfeelings op te doen:wub: :wub:
Vorig jaar was het Serdar Ortac.
mambo, helena
whahha hoorde net weer summerlove - remember.
Inderdaad voor mij ook Serdar Ortac-Dansöz en natuurlijk Gülshen-Ya Tutarsa en Yurtta Ask Cihanda Ask, dat zijn echt mijn favorieten. Heerlijk om te draaien als ik 's morgens naar mijn werk rij.
Ook blijft Shakira-Hip’s don’t lie een favoriet.