Wat is jullie zomerhit van 2007?

Als je op vakantie gaat is er altijd wel muziek waar je een mooie herinnering aan hebt.
Welke hit was dat voor jullie?

Voor mij was dat dit jaar My number one van Elena Paparizou. Roept voor mij hele mooie momenten op.:redface:

ik denk dat dit topic ff verplaatst moet worden naar de muziek-pijler!!

ik heb goede herinneringen bij

• lift your leg up
  • sexy back en my love van justin timberlake
  • nelly furtado met promiscious girl

ben nu helemaal into:
-ozan met arkadas, zalimsin en sekerim benim!! :smiley: helemaal HOT!!

Waar staat de muziekpijler dan?

turkse muziek, film, radio en tv

http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=400

@ aless, zie dat je jouw post al ge-edit hebt, maar mocht je nog een x zoiets willen weten ofzo, dan kun je beter een pb sturen.

ik weet niet of je weet hoe dat moet, maar zo doe je dat:

dan klik je op de naam van de gebruiker die je een berichtje wilt sturen en één van de opties die je dan hebt is om iemand een persoonlijk bericht te sturen of een mail zelfs, en dat is met dit soort vragen denk ik handiger…

voor de volgende keer misschien…

TARKAN!!!

Mijn vakantie is niet compleet als ik niet op simarik heb gedanst, dit blijft voor mij het ultieme vakantienummer…

Groetjes Rachel

Hande Yener - Romeo
Deze werd vaak gedraagd in het hotel waar we zaten (Side Star Park). Lekker nummer :slight_smile:

@Bloem: Denk dat Aless weet hoe dit moet…heeft genoeg PB’s verstuurd in het verleden!

Ik ben into Ozan op het moment…niet door deze zomer, maar ohhh wat een lekker ding en het klinkt ook nog prima!!!

Voor mij de zomerhit van dit jaar, Lionel Richie met Coming Home. Lekker nummer met toepasselijke titel

Rise up van yves larock &
Mustafa sandal - Indir
Heeeeeerlijke nummers !!

Komple
Bosu Bosuna
Umbrella
Kapis Kapis
Indir
Beli mi Olur

Voor mij is dat Gülsen met Gel Gel Sarisinim Gel.

ter aanvulling Love is wicked