Top 40

heyzz…

ik ben net drie dagen terug uit turkije :smiley:
het was alweer een geweldige vakantie. :smiley: :smiley: .en net zo als andere vakantie heb ik weer veel leuke muziek gehoord. niet alleen turkse maar ook engelse liedjes. ik weet alleen niet hoe de liedjes allemaal heten.
ik heb me al rot gezocht op het internet naar de turkse top 40 maar ik vind deze helaas niet!! <_<
heeft iemand van jullie misschien een idee waar ik nog eens kan zoeken?
alvast bedankt

groetjes

filiz

hey!! ik kijk vaak naar kral tv als ik in turkije ben, daar komen alle clips van de populaire nummers. je kan op de site hiervan kijken, je hebt daar een top 10 en 20! het is www.kraltv.com.tr.
succes!

x zara

thanx voor de tip…!!
heb er al gekeken en al liedjes gedownload…maar het zijn eigelijk nog niet diew at ik zoo heeel graag wil hebben…
iemand anders nog een idee waar ik zoeken kan??

groetjes

filiz

Ik zoek een liedje die veel gedraaid word in turkije waar heel vaak tequilla song in gezongen word… wie weet hoe dit liedje heet???

Ik denk dat je dit verkeerd hebt verstaan ze zingen denk ik ‘the killer song’ Dit is echt een super leuk liedje je wordt er echt vrolijk van. :rolleyes:

gegevens liedje:
Titel: the killer song
Uitvoerende: Corolina Marquez

Deze is gewoon te dowloaden!
Succes!!

-xxx- Wen

Hallotjes,
Dankje wel he Wen!! Kon um echt niet vinden… haha

Das ook niet zo raar als je denkt dat er wat anders wordt gezongen :wink:

-xxx- Wendy

merhaba!!!

wij zijn net twee weken terug uit Turkije en hebben net als jullie veel vakantie nummers gehoord, maar weten geen titels of artiesten… <_<

er is een turks nummer waar een danseje op wordt gedaan en in het refrein komt steeds de tekst *giggi giggi oi oi oi * terug.
heeft iemand een idee welk nummer dit is???

ook is er nog een nummer,deze is engels talig, en is hier in nederland ook uit gekomen, en weten alleen een klein stukje tekst…: maybe you remember, when we met on the beach… en dan…na na na na naaah

wij komen er niet uit!!!
kan iemand ons helpen???

tessekur ederim!
güle güle!!!

ook is er nog een nummer,deze is engels talig, en is hier in nederland ook uit gekomen, en weten alleen een klein stukje tekst…: maybe you remember, when we met on the beach… en dan…na na na na naaah

Dit is Remember van Summerlove, superlekker nummer :smiley:

Groetjes, Diamond

heeyy,
dank je wel diamond!!!
we gaan hem nu downloaden…
maare die andere die ken je niet???

Die andere zegt me zo ff niks nee…Elke keer als ik summerlove hoor ben ik in gedachten ook weer helemaal op het strand in Turkije :rolleyes:

Groetjes, Diamond

jaaaaaaa we weten precies wat je bedoelt!!! B)

oohhja, nog een nummer:
ook engelstalig en ook hier bekent en de tekst gaat zo:
*one step right, one step left, take it back now you all, reverse reverse, do the chacha real smooth, two hops this time… nou aantal stukjes uit het liedje maar niet op de juiste volgorde…

herken je het??
hope so!

Zou t zo niet weten, misschien dat iemand anders het bekend voorkomt…
Ben ondertussen allemaal Turkse nummers aan het downloaden, nog even het gevoel vasthouden :smiley:

Groetjes, Diamond

heb je nog andere aanraders die jij ook veel in turkije hebt gehoord???

dat is de cha cha slide ik weet niet precies van wie die is maar die was ook in de nederlandse top 40 en tijdje terug. xxx simone

Originally posted by girlz@09-08-2005, 20:17:36
** heb je nog andere aanraders die jij ook veel in turkije hebt gehoord??? **

don omar-dale don dale
arash-boro boro

my number one van helena paparizou wordt ook veel gedraaid
dale don dale-don omar
What a feeling - global deejays
I like that - housten

Originally posted by girlz@09-08-2005, 18:56:45
**

oohhja, nog een nummer:
ook engelstalig en ook hier bekent en de tekst gaat zo:
*one step right, one step left, take it back now you all, reverse reverse, do the chacha real smooth, two hops this time… nou aantal stukjes uit het liedje maar niet op de juiste volgorde…

herken je het??
hope so! **

Ik weet welk nummer je bedoelt maar ik weet niet de titel en artiest.
Weet alleen dat dit nummer vorig jaar zomer hier in NL een hit was.

hallo iedereen, :rolleyes:

kan iemand mij helpen.
ik zoek een turks liedje wat vaak werd gedraaid in ons hotel…
het lijkt een beetje op de macarena maar heb geen id hoe die heet…
oja er komt “asi asi” invoor!!!

kan iemand mij helpen…

gr ik :lol:

ik gloof dat ik weet wat je bedoeld…ik moet het hier ook ergens op de computer hebben staan maar kan het zo snel even niet vinden…
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen…Maar geloof dat dat n mix is van dj onur…
groetjes yvonne