Bij welk liedje krijg jij het ultieme zomergevoel? En waarom?
X
Bij welk liedje krijg jij het ultieme zomergevoel? En waarom?
X
Bij Isyankar. Doet me nog steeds denken aan de zomer van 2004! ![]()
Blijft niet bij 1 liedje, heb van de meeste vakanties wel een nummer wat het ultieme zomergevoel oproept. Waarom? Het liedje doet mij dan denken aan een mooi/speciaal moment of persoon.
Antony Santos - No te vayas
Het verhaal
Vakantie op de Dominicaanse Republiek in 1994. Van ons hotel naar het strand liep een straatje met allemaal kraampjes met souvenirs. Het laatste kraampje, bijna op het strand verkocht cd’s. Werden ook gedraaid daar en de enthousiaste verkoper danste er altijd lustig op los. Vond dat leuk om te zien en dat had hij al vrij snel in de gaten, hij pakte mij vast en ik moest mee de merengue dansen. De hele vakantie kon ik niet het strand op en af zonder met hem gedanst te hebben. En natuurlijk ga je dan niet naar huis zonder de mooiste cd. Iedere keer als ik dit nummer hoor zie ik het prachtige strand voor me en voel ik me weer even net zo vrolijk en vrij als toen.
Isyankar… Gel Askim… Allebij van Mustafa Sandal…
En nog wel veeel meer… Maar kan er ff niet opkomen…:embarrese
Bij mij is het op dit moment Simarik van Tarkan,… Daarop zoende Yasar mij voor de eerste keer hoe cliché ;)![]()
x
Oww jah… De reden vergeten…
Isyankar… Zag hem toen op tv… Vorig jaar en op dat moment belde me vriend… En in Turkije belde ik me zwager, kreeg ik dat liedje… ipv. pieeep pieepp…
Gel Askim… Omdat S. dat altijd zong voor me… :love:
En Tarkan - Dudu… Favourite song van mij en S.
En natuurlijk de miniclub liedjes…hahah en clubdans enz.
Met de training van de kleintjes bij ons, is de warming up de hokey pokey… ![]()
Kirmizi - Hande Yener!
Toen ik vorig jaar voor het eerst op een terasje zat in Istanbul, draaiden ze dat nummer en het was er zo mooi en veel kleurtjes, het was een heel fleurig terrasje. Het weer was geweldig en ik was helemaal zorgenvrij ![]()
oooh wat heerlijk zeg!!!
X
Dudu Van Tarkan
50 cent…candy shop
speelt nu im het internetcafe en kan er echt NİKS aan doen, maar moet altijd een beetje lachen als ik het hoor…overal waar je komt in turkije hoor je dat nummer.
oh en de gelwax van wella doet me denken aan de zomer van 2000. voor het eerst met mn vriendje( nu ex-man, maar toch) op vakantie in portugal en die geur…mmmmm
oh en alle oude nummers van Jean Paul doen me denken aan de zomer van 2003. werkte toen ergens waar ik een paar keer te maken had met een errug leuke egyptenaar die echt heel erg veel op m leek…en de manier hou hij me aankeek…mmmm…zal ik noooooooit meer vergeten!!
hahahaa
oh bloos…
aye benzer en ask yener gecek ook
Dudu van Tarkan heeft voor mij iets zeer speciaals.
Dat herinnert mij altijd aan mijn ontmoeting met Ercan in 2003.
En dan zijn er natuurlijk nog wel een aantal dansnummers, Sexy lady en Baby if you give it to me.
Ohw, ik kreeg net nog zo’n lieve sms van hem. Ik smelt ter plekke, sorry.:love:
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Bu kadir mi van emre altug daaaaar heb ik zo herinnering aan. zucht.
@Bloem: ja die candy shop doet het bij ook iedere keer als ik hem hoor ! Wel, rare reden van me maar toen die turkse dokter mn pa naar de kliniek voerde in zijn chique auto stond de muziek loeiend hard ! En toen speelde dat liedje juist, airco op en door de drukke straten savonds van kusadasi, haha (Bedankt pa !)
Gülsen - oooof ooof of zoiets
vind ik ook altijd leuk
en nog eentje maar ken de titel of zangeres niet
alleen weet ik dat het een turks is ![]()
o ja en Tarkan : Simarik, dudu, …
Solid Sessions met Janeiro!
Alles van Tarkan!!!
The Killer’s Song van Carolina Marquez. Om twaalf uur 's middags komen er in Alanya allemaal boten om de rots gevaren en dan hadden ze heel vaak dit nummer opstaan. Als ik het hoor waan ik me altijd weer op het strand in Alanya!
Hoor ik Tarkan dan ben ik in gedachten in Turkije. Het eerste jaar dat we daar waren hoorde je Simarik overal. Heel bijzonder toen, voor ons weer de eerste vakantie sinds jaren. Voor het eerst met de kleine.
Hoor ik Simarik dan zie ik de aandacht van al die lieve mensen voor die kleine blonde rakker, de knuffels, al die aaien over zijn bol.
Ook werd Simarik gedraaid toen we de laatste avond op het dakterras van ons appartement stonden te genieten van het uitzicht over het verlichte Bodrum. Onze favoriete ober met de kleine op zijn arm. Tranen in zijn ogen toen hij vertelde dat hij zijn kleine zoontje zo miste dat net zo oud was als die van ons. Ook ik kreeg tranen in mijn ogen want op die avond besefte ik dat ik dit mooie land met z’n lieve mensen zou gaan missen.