Vind je Hit!

Beste iedereen!!!

Bij deze start ik een onderwerp waar iedereen met zn halve songteksten en titels naartoe kan om Hun liedje te vinden dat ze al tijden zoeken. ook kan je hier songteksten opvragen of dat soort dingen…

Instructies:
**In dit onderwerp kan iedereen zijn of haar zoektocht neerleggen, en kunnen we wellicht elkaar helpen om nou juist dat ene nummertje te vinden wat word gezocht. Ook vraag naar songtekst kan hier terecht. **

Dit is niet het enige!, kijk vooral ook bij de onderwerpen:

-Youtube Klibi
*-Summerlovin’ Iedereens favoriete Turkse & Zomerse tracks!
-Elke Maand hier de POP TOP 40 van Turkse Bodem

*Bij Youtube Klibi kan en mag iedereen zijn of haar favoriete turkse clips, of lievelings zomerhit clips toevoegen in dat onderwerp. Alle instructies zullen in het eerste bericht op dat desbetreffende onderwerp terug te vinden zijn.

Bij *Summerlovin’Iedereens favoriete Turkse &Zomerse tracks (de naam zegt het al een beetje) kan iedereen zijn of haar favoriete Titels van Turkse en of Zomerse muziek plaatsen. Zo krijgen we dus een heleboel Leuke muziek in 1 overzichtelijk onderwerp. Ook vind je in het eerste bericht van dit onderwerp de instructies voor dat onderwerp terug!

Bij Elke Maand hier de POP TOP 40 van Turkse Bodem zal ik elke maand, rond de 20e van de maand, de meest up to date top 40 van de Turkse pop plaatsen. Hier kan je reacties plaatsen over de liedjes van die maand, en wat je er wel of niet leuk aan vind!*

**Bij deze heel veel plezier iedereen! **
Ik hoop dat we dit stukje van forum dankzij deze overzichtelijkheid flink nieuw leven in kunnen gaan blazen!!:biggrin:

Liefs Lorraine!!