Youtube Klibi

Beste iedereen!!!

Bij deze start ik een Youtube klibi Lijst. Hier kan en mag iedereen zijn of haar favoriete turkse clips, of lievelings zomerhit clips toevoegen*.*

Instructies:
**Klik in je bericht op dit icoontje:

http://www.wereldwijzer.nl/images/editor/youtube.gif

Vervolgens verschijnt dit: [YOUTUBE ][ /YOUTUBE] (Dan zonder spaties uiterraad!)
Plak daartussen de URL-code van de video, dus NIET de EMBED-code!**
Iedereen staat natuurlijk hartstikke vrij om video’s hier te posten, en ook reacties staan vrij (maar het liefst ook met video erin, dan blijft het wel leuk! :P) Echter, gelieve geen dubbele liedjes plaatsen, want de laatste post met eenzelfde liedje zal worden verwijderd, omdat het natuurlijk niet nodig is om er dubbele liedjes op te zetten… iedereen kijk dus eerst rond voor je gaat posten!!

Dit is niet het enige!, kijk vooral ook bij de onderwerpen:

-Elke Maand hier de POP TOP 40 van Turkse Bodem
*-Summerlovin’ Iedereens favoriete Turkse & Zomerse tracks!
-Vind je Hit!

Bij Elke Maand hier de POP TOP 40 van Turkse Bodem zal ik elke maand, rond de 20e van de maand, de meest up to date top 40 van de Turkse pop plaatsen. Hier kan je reacties plaatsen over de liedjes van die maand, en wat je er wel of niet leuk aan vind!

*Bij Summerlovin’Iedereens favoriete Turkse &Zomerse tracks (de naam zegt het al een beetje) kan iedereen zijn of haar favoriete Titels van Turkse en of Zomerse muziek plaatsen. Zo krijgen we dus een heleboel Leuke muziek in 1 overzichtelijk onderwerp. Ook vind je in het eerste bericht van dit onderwerp de instructies voor dat onderwerp terug!

Als laatste hebben we ook Vind je Hit! ook deze titel zegt het al een beetje, hier kan namelijk iedereen met hun halve songteksten, of halve titels terecht, en zo kunnen we makkelijker met zijn allen een goed werkend “zoeksysteem” oprichten voor de mensen die een bepaald turks liedje zoeken. Ook bij dit onderwerp geld weer dat de instructies te vinden zijn in het eerste bericht van het onderwerp!!

**Bij deze heel veel plezier iedereen! **
Ik hoop dat we dit stukje van forum dankzij deze overzichtelijkheid flink nieuw leven in kunnen gaan blazen!!:biggrin:

Liefs Lorraine!!

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“8OKqRpRNSf0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Tarkan - Dili Düdük

Serdar Orteç - Dansoz

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“nzGjeQ9HItI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Emre Altuğ - Kapış Kapış
heerlijk nummer:D, en hij was 8 november in paradiso (geloof ik)

Dj akman:)

ozan

again ozan

laatste x ozan:)

Askim(l)

Lang geprutst maar het lukt niet via you tube en hij is te mooi (vind ik dan) om hem er niet op te zetten.

Yüksek Sadakat - Ben seni arayamam

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“2sE22PCVLjQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

hier marion, ik heb het even voor je gedaan :wink:
xxLorraine

Dank je Lorraine, ik vraag me toch af wat ik verkeerd gedaan heb, de ene keer lukt het wel en de andere keer niet.

hee marion (en iedereen die het wilt weten)

hier nog een korte en betere uitleg over de youtube filmpjes,
je moet zeg maar de code van het filmpje tussen de [ YOUTUBE] [/ YOUTUBE] zetten,
voorbeeld:
dit filmpje wil je erop zetten
http://www.youtube.com/watch?v=An1pKCa-3TA
dan moet je het laatste stukje van de url kopieren namelijk
http://www.youtube.com/watch?v=An1pKCa-3TA
het stukje na het = teken dus.

het is dus belangrijk dat je een filmpje opzoekt via de zoekbalk op youtube, en hem in 1 keer aanklikt, en niet via andere related video’s er komt, anders doettie het niet…

ik hoop dat het zo verder gaat lukken voor iedereen!!

ik zal bijdeze even het filmpje van boven goed neerzetten:P, het is van mijn vakantie, erg lame, maargoed veel kijkplezier;)
xx Lorraine

https://www.youtube.com/watch?v=An1pKCa-3TA

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“_QOuvNgXB2M” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Gülben Ergen - Bay Doğru

Hey thanks Lorraine, nu lukt het wel, ik had de hele link geplakt maar alleen het laatste stukje is maar nodig.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“lE8FRv9UdsI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Barış Manço - Gülpembe

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“dlc6cI37fRk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

**Murat Boz - Ucurum **

(L) murat boz… :smiley:

Vind je 'm niet leuk :wink: ?

Trouwens … vergeet het telkens te zeggen … mooi filmpje van Alanya

jaa murat boz vind ik echt super leuk (sorrie beetje late reactie)
dankje hoor, ik heb mijn best gedaan op mn filmpje, het is zo leuk, elke keer als ik het weer kijk ben ik terug…
hier nog een leuk clipje!!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“JacBxxHhWJw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
KENANNNN dogulu, BEN GÜZELDIN ANLARIM :wub::o
çok tatlisin çok, :smiley:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“h3llGNJ98lc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ozcan Deniz - Bir Dudaktan 2007