(Turkse) Videoclips

Na lang zoeken eindelijk weer eens een leuke site gevonden !!!
Wilde ik jullie niet onthouden.
Typ de naam in van de (Turkse)artiest en je kunt je vakantiegevoel weer ophalen !!!

:banana: veel plezier op www.dailymotion.com !!! :banana:

ps sorry ik laat me weinig meer zien hier, maar dat ga ik weer helemaal goedmaken !!!

Geweldig Von! Gaat alles goed met je? We hebben je gemist hoor meis!

hey Cyn, dank je wel het gaat wel . vandaag word m’n moeder geopereerd dus best wel spannend. we hopen er het beste van , eens kijken of dat duimen van jullie geholpen heeft haha.

heb vandaag vrij, moet zondag werken…:bored:

zal van het weekend weer eens even bijlezen hier…:ninja:

o ja leuke tips voor op die Clipsite :

• Rafet El Roman >o.a. ‘’ Yuregimle seviyorum’ en ‘bana sen lazimsin’
  • Yurtseven Kardesler, eigenlijk allemaal haha;)
  • Ismael YK
  • Ibrahim Tatlisin > o.a.Tamam Askim
  • Gulsen
  • Zeynep Dizdar > o.a. ‘Yok Yok’ en 'Ilerde Sen "
  • Murat Basaran
  • Alex
  • Hande Yener
  • Davut
    etc etc etc etc etc :whistle:

Von, bedankt voor de leuke tip. Ben gelijk Dansöz van Serdar Ortac gaan bekijken.
Ga er nog veel meer zien.
Turkije blijft toch m’n nummer 1 land, ondaks alle verdriet dat ik op dit moment heb.

Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

helemaal gelijk heb je Fransijn, Turkije blijft wat er ook gebeurt ook mijn nummer 1 !!!

Dansöz ook inderdaad geweldig nummer,die deun die erin zit geweldig.
Vrees dat ik nog wel even achte rm’n pc blijf zitten nu we deze site ontdekt hebben … lang leve Internet !!
waan me weer even in turkije heerlijk !!

thakns von…ben zeker blij met je tip!!
meteen bana sen lazimsin bekeken…(ons liedje)

HEEEE VON!!!

Laat je wel weten hoe het gegaan is met je moeder, want we maakten ons al extra zorgen om jou en haar
Fijn iets van je te horen
:wave:

@Von
Fijn dat je weer even iets van je hebt laten horen. Hopelijk is de operatie goed verlopen. Blijven natuurlijk duimen voor jullie.
Dikke kus en hou je taai he!!!

Hoi Von, fijn dat je er weer ff bent! Sterkte.
En bedankt voor de tip, nu kunnen we lezen en posten onder het genot van een Turks muziekje!!
Xx Mar

je kan ook kijken op www.youtube.com daar kan je je ook inschrijven en je eigen videoclips opslaan… als je boven aan de artiets in toets of het liedje kan je ook turkse videoclips bekijken…

Von ook bedankt voor je tip ik ga gelijk even kijken…

groetjes en kusjes Yasemin

phoeh…ozan>>sekerim benim. naar die clip kijk ik graag :D;)

Poeh… Die kijk ik nu ook even, en begrijp waarom jij dat zo leuke clip vind… Wat een MEGA lekker ding! Is die clip trouwens gedeeltelijk opgenomen in Orange County hotel Kemer??

x

@Meiden, oke, ik heb dus een andere smaak en vind dit zo’n gladde glijer!! Maar gelukkig verschillen smaken want anders hadden we allemaal dezelfde mannetjes in het rond lopen!!
:wave:

ja zou best eens dat hotel kunnen zijn!!
naja…al stond ie in een oude schuur;)zou ik ook nog kijken :stuck_out_tongue:

@bep…haha idd geluk dat smaken verschillen!!

Tarkan vind ik ook zo’n mega lekker ding!!!

Zal ik eens iets heel doms vertellen… Ik dacht dat Serdar Ortac een vrouw was… hij heeft zo’n vrouwen stem hahaha… Stom he!

x

Ohw wat is die Ozan een lekker ding!! Cyn: goeie tip!! Damn!
Alleen hij lijkt af en toe wel HEEEL erg op S :frowning:

Oke dames. Ik heb de clip ook net even bekeken en geluisterd. Heerlijke muziek. :banana: :banana: Zat ook nog een vleugje spaans bij. Ik dacht ook, dat het opgenomen was bij Orange County, zo te zien.

Ik kan me voorstellen, dat jullie graag naast hem willen zitten. Iemand van jullie ging zelfs op zijn schoot zitten? Nu, gezien mijn leeftijd, mag hij bij mij OP schoot zitten. Mooie man zeg! :stuck_out_tongue: :embarrese

Prettig weekend allen. Groetjes Roanna

Hé, Cyn, ik vind Tarkan ook geweldig, maar volgens mij istie wel zwaar Homo, hoor! Niet voor ons vrouwen!!!
Xx Mar

Klopt helemaal Cyn, is idd gedeeltelijk opgenomen in Orange County.