Na lang zoeken eindelijk weer eens een leuke site gevonden !!!
Wilde ik jullie niet onthouden.
Typ de naam in van de (Turkse)artiest en je kunt je vakantiegevoel weer ophalen !!!
hey Cyn, dank je wel het gaat wel . vandaag word m’n moeder geopereerd dus best wel spannend. we hopen er het beste van , eens kijken of dat duimen van jullie geholpen heeft haha.
Von, bedankt voor de leuke tip. Ben gelijk Dansöz van Serdar Ortac gaan bekijken.
Ga er nog veel meer zien.
Turkije blijft toch m’n nummer 1 land, ondaks alle verdriet dat ik op dit moment heb.
helemaal gelijk heb je Fransijn, Turkije blijft wat er ook gebeurt ook mijn nummer 1 !!!
Dansöz ook inderdaad geweldig nummer,die deun die erin zit geweldig.
Vrees dat ik nog wel even achte rm’n pc blijf zitten nu we deze site ontdekt hebben … lang leve Internet !!
waan me weer even in turkije heerlijk !!
@Von
Fijn dat je weer even iets van je hebt laten horen. Hopelijk is de operatie goed verlopen. Blijven natuurlijk duimen voor jullie.
Dikke kus en hou je taai he!!!
je kan ook kijken op www.youtube.com daar kan je je ook inschrijven en je eigen videoclips opslaan… als je boven aan de artiets in toets of het liedje kan je ook turkse videoclips bekijken…
Von ook bedankt voor je tip ik ga gelijk even kijken…
Poeh… Die kijk ik nu ook even, en begrijp waarom jij dat zo leuke clip vind… Wat een MEGA lekker ding! Is die clip trouwens gedeeltelijk opgenomen in Orange County hotel Kemer??
@Meiden, oke, ik heb dus een andere smaak en vind dit zo’n gladde glijer!! Maar gelukkig verschillen smaken want anders hadden we allemaal dezelfde mannetjes in het rond lopen!!
Oke dames. Ik heb de clip ook net even bekeken en geluisterd. Heerlijke muziek. Zat ook nog een vleugje spaans bij. Ik dacht ook, dat het opgenomen was bij Orange County, zo te zien.
Ik kan me voorstellen, dat jullie graag naast hem willen zitten. Iemand van jullie ging zelfs op zijn schoot zitten? Nu, gezien mijn leeftijd, mag hij bij mij OP schoot zitten. Mooie man zeg! :embarrese