Nummers van Tiesto… Zodra ik thuis ben zal ik even voor je kijken op mijn pc, en je dan een lijstje sturen!!
x
Nummers van Tiesto… Zodra ik thuis ben zal ik even voor je kijken op mijn pc, en je dan een lijstje sturen!!
x
heel erg bedankt!!
Heb je geen download programma op je pc staan?
Tik je gewoon Tiesto in… Maar ja dan weet je natuurlijk niet of het de hits zijn…
Maar je hoort het denk ik vanavond van me, en anders morgen!
x
Je kan bij de meeste download programma’s wel zien via hoeveel bronnen je het liedje kan downloaden. De nummers met de meeste bronnen zijn het meest populair, grote kans dat dat de grootste hits zijn!
Succes
Ja zitten echt HEERLIJKE nummers tussen, ga ook maar eens kijken of ik nog een paar aan mn lijst kan toevoegen ![]()
hahaha ok ik ga het wel even proberen! hij zal het wel zeggen als ik onbekende nummers heb opgestuurd ![]()
Dat zijn eigenlijk een beetje de grootste hits die jouw vriend ook wel zal kennen denk ik!!
x
heel erg bedankt voor de hulp! ![]()
Ik ga van de zomer niet op vakantie naar turkije maar ik ben wel ontzettend benieuwd naar de grote hits op dit moment in turkije. Vind de muziek ontzettend leuk en zomers
was net muziek aan het luisteren, die ik in turkije gehoord hebt en hier gedownload…
het zijn dan we geen turkse liedjes die ik hier heb, maar deze werde erg veel gedraaid in de bar, en ik krijg er een ontzettend vakantie gevoel van
-stir me op > dj senol
-esana mono > dj onur vs keti garbi
-can’t you see > blero ft memli
jaa…idd een klein lijstje maar het is iets he ![]()
groetjes
filiz
@ Filiz I can kisss you haha. Was al een hele tijd op zoek naar het tweede nummer dat je opgeschreven hebt. Over vakantienummer gesproken !!!
Idd niet Turks maar wel helemaal super !!
idd ontzettend leuke liedjes!! als je nog meer vakantie nummers hebt hoor ik het graag! ![]()