Turkse Muziek Tip!

hoi allemaal,

ik ben helemaal gek op turkse muziek en ik heb daarom ook een leuke tip voor mensen die veel naar turkse muziek luisteren.
ik heb namelijk veel herinneringen aan dit nummer en misschien nog meer mensen!! laat t me maar horen!!!

YALIN met t nummer ZALIM!!!

geweldig nummer!!! dikke kus myrna

Hallo Myrna,

Ik vind persoonlijk Turkse muziek ook erg leuk om naar te luisteren, vooral Koerdische muziek; heerlijk ! Ik krijg er energie van.

Groetjes,
Emigrantje

hoi,

wij zijn ook gek van turkse muziek. alleen weet ik nog steeds niet precies wat koerdische muziek is. misschien weet ik het gevoelsmatig wel door het soort muziek, maar ik wil het ook wel eens zeker weten.
kunnen jullie daarom wat namen van zanger(es) of groep noemen?

hey…
ik begin de turkse muziek ook steeds leuker te vinden…
maar tarkan met dudu blijft toch nog mijn favoriet!!!
:smiley:
xxx
sabine

Hallo Marmarislover, hierbij wat namen van artiesten die (o.a.) Koerdische muziek hebben voortgebracht : Ibrahim Tatlises, Agire Jiyan, Ferhat Tunc en Halay.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes,
Emigrantje

ik vind turkse muziek ook steeds leuker worden.
Heb nu een paar liedjes gedownload die ook veel in marmaris werd gedraaid. ALs ik die leidjes hoor dan zie ik mijn vakantie weer voor me

groetjes besmile B)

hey emigrantje,
bedankt voor de info.
ik zal eens gaan luisteren. want heb wel wat muziek van hen.

jaaahh besmile wat je zegt klopt precies!! Leuk he die muziek die je aan je vakantie doet herinneren!! Ik heb dat met het nummer Isyankar van Mustafa Sandal… ooooohhh ik kan er 15x achter elkaar naar luisteren en dan ben ik het nog niet moe! Ik heb dit nummer op vakantie zooooo vaak gehoord dat ik het toen ik 's nachts om 03.00 thuis aankwam meteen heb gedownload!! Heb je nog meer leuke liedjes?? Ik heb wel een cd gekregen van een DJ van een restaurant met allemaal zomerliedjes in het turks, ook wel leuk!!

x LBE miranda

Hallooww,

Hieronder staan de nummers die op de cd staan die ik gekregen heb op vakantie!! Ik weet niet of er wat bij zit maar jullie moeten maar kijken wat je ermee doet!

Lanet Olsun www.mp3yukle.com
For Real Athena
DJ Mete Remix DJ Mete Remix
NTYZAR Fiesta
VCYV Gokhan Ozen C
Gunce_-_ Gunce
Kus H.YeneR
x Harem 5 M
X Nalan Lanet Olsun REM
Herpey Bop NEZ
Remix Orhan Gencebay BATSIN BU DUNYA
LYM Rober hatema SAF SEVG
S.AKSU RAKKAS (Remix) SAKSU RAKKAS
Serdar Ortac - Buralara Yaz Gu
Sezen Aksu - Deger Mi (Ugur Ki)
Tarkan - Dudu dudu Remix

Ik heb het eventjes overgetypt van het (zelfgemaakte) hoesje dus ik weet niet wat klopt en wat niet… sorriej!

Bedankt Miss_eefje !!!

Eindelijk heb ik het liedje dat ik nu al 4 maanden zoek !!! Dat liedje dus van Serdar Ortaç… Ik ben speciaal een Cd-winkeltje binnen geweest om het te weten te komen, bijna een gekopieerde cd moeten kopen en toen ik dacht dat ik het had opgeslaan in mijn geheugen ( naam + titel) dan ben ik tegen dat ik in belgie was het wel vergeten zeker !!! Anyway, bedankt ! Je hebt mn dag goedgemaakt !

Vele groetjes Sevgilim xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bij ons werd bijv heel vaak summerlove remember gedraaid.
Qua turkse muziek werd er bijv:
mustafa sandal:
aya benzer,
Isyanker,
aksa yurek gelek,
araba 2004.

Tarkan:
Dudu dudu,
kuzu kuzu,
kiss kiss.

Hande yener:
Kirmizi,
acele etme.

Burcu Gunes: ay sahit.

Ook werd er van sertab, Hakan Peker, Gohkan liedjes gedraaid, maar ben de titels van de liedjes vergeten.

groetjes besmile :smiley:

Hee !!

K heb ook in het hotel waar ik in oktober ben geweest (hotel grand prestige … Side) de club-cd gekregen en heb hem nu al helemaal grijs gedraaid !! als ik al die liedjes hoor zie ik (zoals denk ik vele anderen)
weer heel mn vakantie voor me !
Ik ga verder nog gewoon wat liedjes downloaden die jullie
allemaal op een rijtje hebben gezet … kijken of er wat bij zit
dat ook voor mij weer een goede herinnering naar bove brengt !

Bedankt !!

xxx Mij

everyway that i can?
here i am?

die mss. die zijn heel bekend

Heee Miss_eefje !

Nou weet je wat het is : er zat geen hoesje bij die cd
dus ook niet hoe die liedjes heten …
maar volgens mij zat er geen liedje bij van tarkan
ik vind het heeel vervelend en kan zelf dus ook niet zien
welke nummers het zijn …

Ik ga nog even voor je uitzoeken en misschien wel aan iemand
van het hotel vragen die in het animatieteam zat.
anders hoor je het nog wel ! =)

Kuss Mij

Ik ben ook op zoek naar een bepaald nummer, heb alleen geen idee wie het zingt. Het is een vrij rustig nummer waar ook wat Spaanse woorden tussen zitten aan het eind, volgens mij een paar keer Te quiero. Iemand een idee?

Dank je Miss Eefje, zou heel goed kunnen. Heeft iemand een idee waar dit nummer over gaat. Iemand die ik ken had het steeds over de tekst alleen heb ik natuurlijk geen idee wat er gezegd word en ben zo benieuwd :stuck_out_tongue:

Dit vind ik de leukste turkse muziek;

1 Canima minnet – Serdar Ortaç
2 Hadi bakalim –Sezen Aksu
3 Beni unut – Serdar Ortaç
4 Of of – Gülsen
5 Bosuna – Abidin
6 Aya benzer – Mustafa Sandal
7 Isyankar – Mustafa Sandal
8 Gel askim – Mustafa Sandal
9 Aska yürek gerek – Mustafa Sandal
10 Bu sarkilar da olmasa – Tarkan
11 Gülümse kaderine – Tarkan
12 Milli takim – Tarkan
13 Dudu dudu remix – Tarkan
14 All my life – Mustafa Sandal
15 Love is like the moonlight – Mustafa Sandal
16 Here I am – Sertab Erener
17 Every way that I can – Sertab Erener

en verder nog een paar liedjes van tarkan.

groetjes, kahya