Hoii,
Toenn ik in Turkije was hebben ze heel wat sjieke muziek afgespeelt, het jammere er van is dat ik de artiesten ervan niet ken!
Alleen Tarkan met Dudu weet ik! Er was ook een liedje dat een vrouw zong, maar ook die namen weet ik niet meer. Kan iemand mij helpen? Hopelyk well!
P.S: 't zou ook tof zijn als jullie een paar titels en zangers geven die misschien niet zo bekend zijn maar wel mooie muziek maken. Zo kan ik mijn eigen Turkse cd branden
Alvast bedankt!
Greetz
Xx
Eeff
-isyankar- van -Mustafa Sandal-
GEWELDiG NUMMER!!!
Groetjes…
~Deniz~
Originally posted by MarmarisLove-1@08-04-2005, 12:24:15
**-isyankar- van -Mustafa Sandal-
GEWELDiG NUMMER!!!
Groetjes…
~Deniz~**
Helemaal mee eens!!
En Moonlight van Mustafa Sandal is ook heel mooi!
Verder vind ik ‘Mor ve ötesi’ heel leuk, maar veel mensen kennen hun niet.
Groetjes Rieneke
verme sut van davut gulu
dat vind ik zelf een heel leuk liedje die ik heb gehoord toen ik in turkije was.
en anders moet je bijvoorbeel halay muziek dowloaden dat is pas leuke muziek
en anders saper super van ismael jk
:unsure:
groetjes nathalie
Serdar Ortac - Beni Unut
Burcu Günes - Ay sahit
Hande Yener - Kirmizi
Er zijn er te veel om op te noemen, maar de liedjes van Hande Yener en Mustafa Sandal vind ik persoonlijk de mooiste.
inderdaad Mustafa Sandal (Isyankar & Aya Benzer) , verdere favorieten Davut, Serdar Ortac, Hande Yener, Göghan Özen.
En laatst de cd van Gülsen gekocht. Ook echt een aanrader, liedjes "Of Of " en “Asya is”(??) ook super!
Verder heeft Rafet El Roman gezellige nummers en Ismail Y.K. (Yurtseven Kardesler).
Eigenlijk gewoon te veel leuks om op te noemen!! Ik zal thuis nog even kijken op m’n computer en nog wat aanvullen…
burcu gunes met: hep seni sevdim
seven aksu met : sen aglama
hande yener met: hadi gecmis olsun
hakem met: abdel kader
nazan oncel met: hay hay
mustafa sandal met: araba 2004
ook de liedjes die bart v noemt moet je zker eens luisteren, echt toppie allemaal.
ik kan er uren naar luisteren
groetjes
filiz
Heel veel goede zangers en zangeressen al genoemd, allemaal top. Degene die ik absoluut mis: Candan Ercetin, met name haar laatste cd: Melek, maar ook al haar andere cd’s. En Ebru Gundes, wat traditioneler zo nu en dan, maar ook erg goed. En een heerlijk dansnummer: Yikiliyo van Ayca. De cde van Burcu Gunes (ay sahit) is ook erg goed. Nog wat tips:
Celik
Sertab Erener (winnares songfestival)
Sebnem Ferah (wat meer rock)
Gulben Ergen, Ucacaksin
Ibrahim Tatlises (de godfather qua zang in Turkije)
Asena (prachtig instrumentaal)
Izel
Nazan Oncel (laatste cd: 2 duetten met Tarkan!)
Funda Arar
Yildiz Tilbe (wat traditioneler)
Nilufer (lekkere dansmuziek)
Succes! Kom standaard met minimaal 15 cd’s terug iedere keer, wat een geweldige muziek.
Heb net via www.tulumba.com overigens weer cd’s gekocht. Nieuwste van Sezen Aksu, Ebru Gundes, Ozcan Deniz (Leyla), Celik, Gulsen /Of of, Isin Karaca (icinde ask)
Op die site kun je ook veel nummers luisteren van te voren en de cd’s zijn niet duur. Niet zo goedkoop als in Turkije, maar als je ongeduldig bent zoals ik, neem je dat op de koop toe B) . Trouwens, het ik ook leuk om life naar Turkse radio te luisteren via internet> www.yayinonline.com.
Ben het helemaal eens Mustafa sandal is super. Zijn nieuwe remix van isyankar 2005 is super goed.
groetjes
Ja GEWELDiG nummer!
Ik kan het al van vorig jaar helemaal meezingen!
Mijn vriend lacht zich dan helemaal dood, dat vind hij geweldig!
Groetjes…
~Deniz~
Heey …
jaa ik ben het er ook helemaal mee eens !! k kan het ook meezingen … het refrein kon ik in de vakantie zelfs al meezingen … zo snel had k het opgepakt in de discotheek die jongens van t animatieteam helemaal meezinge enzo … vonden ze egt leuk !!
Verder tsjaa … k heb een paar van die club-cd’s (de cd’s van het animatieteam …) en daar staan allerlei liedjes op … echt heel leuk !
xxx Sharon
Voor mijn idee kan ik het refrein ook meezingen, maar denk wel dat ze me vierkant uit gaan lachen…HAHAHA :lol:
groetjes Rieneke
wil je de tekst hebben??? Dan kan je hem uit je hoofd leren.!!
Dan kunnen ze je zeker niet uitlachen.
B)
Ze liggen toch in een deuk hoe je het ook meezingt.
Onze turkse accenten zijn niet hellemaal super.
En ik maar denken dat ik zo goed kon zingen.
Jammer hoor.
Maar ach als je maar lol heb toch.
groetjes
Hier is dan de songtekst van mijn favoriete liedje “isyankar” van Mustafa Sandal:
istersen daglar, daglar
yerinden oynar, oynar
sabirsiz kalbim birtek
askina isyankar
korkma yaklas
hislerinle
sanki bir adim attigini bilmez mi gonul
gecermi omur
Oh heerlijk nummer!
Ik kan alleen geen puntjes enzo typen, das wel jammer!
Mijn manneke vind het heerlijk als ik dat nummer zing, hij heeft dan zo’n pret!
Groetjes…
~Deniz~
Hihi wel geinig , als ik die tekst zo lees klopt mijn eigen versie aardig B) jaa jaa … t komt goed … nog effe en ik praat turks ! nee hoor grapje … k ken in het turks zeggen : ik hou van je , en ik zal je missen … maare … daar houdt het ook mee op :unsure: maar dat meezingen vind ik al heel wat … lijkt het tog alsof ik nog een beeeetje turks kan B)
kuss … xx
Trouwens, voor de gene die van de muziek van Ismail Y.K. houden…hij is zaterdag 30 april in Tropicana in Rotterdam.
Als je kaarten wil winnen kan je hieronder op sahmeran klikken, dan kom je op de website.
Dan ben ik al een paar dagen in Marmaris/icmeler
Groetjes…
~Deniz~
ja…ik ben dan in side…anders was ik misschien wel gegaan…
super leuk topic vind ik dit trouwens…krijg steeds meer liedjes op mn computer!!
groetjes
filiz
Ja ik vlieg 2 dagen na jouw Filiz, jij vliegt om 11.00 en ik vlieg om 10.50 uur Nederlandse tijd!
Heerlijke tijden zijn dat he?!
Zijn we al lekker vroeg daar, ik om 15.30 uur Turkse tijd!
Heerlijk!
Nu maar hopen dat de dagen snel voorbij zullen gaan!
Groetjes…
~Deniz~