Favoriete Zanger/zangeres.

Hallo allemaal,
in afwachting van onze jaarlijkse vakantie houd ik me veel bezig met het beluisteren van Turkse muziek. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die ervan houden, vandaar deze peiling.
Oh ja, de recente hitparade’s kan je bekijken op www.kraltv.com.tr

Als ik echt moet kiezen… Mustafa Sandal!

Maar ik luister ook graag naar Hande Yener, Sezen Aksu, Sertab, Tarkan en vele anderen.

Ik heb gekozen voor Tarkan, is voor mij het bekendst, een heleboel uit de lijst ken ik helemaal niet :unsure: Vooral van de Dudu remix krijg ik een heerlijk zomer gevoel!

Bart, hoe is het trouwens gegaan met je pogingen om als animator aan het werk te gaan in Turkije? Heb je uiteindelijk nog iets kunnen regelen?

Groetjes, Diamond

Heey!!

Ik heb op Mustafa Sandal gestemd, die luister ik momenteel wel veel, ook kan je me heel blij maken met Tarkan, inderdaad dat geweldige vakantiegevoel!!
Maar eigenlijk ben ik helemaal weg van ‘Mor ve Ötesi’! B) Heerlijk! Wie kent ze nog meer?

Groetjes Rieneke

ik heb gestemd op mustafa sandal. omdat heel veel leidjes van hem wel mooi vind. Verder luister ik ook wel naar tarkan, hande yener, sertab. Luister vaak de oude turkse zomerhits van afgelopen jaar en 2003. dan kom ik wel weer in de zomer stemming hhahahah

Ik kan niet kiezen :smiley:
Ben gek van Mustafa en natuurlijk Tarkan, maar vind het heerlijk om mee te zingen met Hande :wink:

-x-

ik mis Rafet el Roman in dit lijstje…het liedje surgun, is echt zoooo mooi!

ik mis Gulsen!! vind veel van haar nummers echt super!

Prettig om te vernemen dat ik blijkbaar niet de enige ben die er een “Turkije-vakantiegevoel” van krijg!
Natuurlijk is het lijstje niet volledig en zijn er nog veel meer goede artiesten die ik niet heb vermeld. Leuk om te vernemen wie jullie favoriet is. Aan Diamond: ik denk dat je me verward met iemand anders.
Weet er trouwens iemand waar ik informatie kan vinden over concerten van Turkse artiesten? Ik zou het geweldig vinden mocht ik zo’n concert kunnen meemaken op vakantie in Turkije.

Oeps foutje, ik verwar je inderdaad met iemand anders, sorry…

Groetjes, Diamond

mij maakt het niet echt uit, van turkse muziek raak ik altijd direct in de stemming!

Vind het dan ook jammer als ze in turkije alleen maar hitzone cd draaien!


wajoooooooooooo Serdar Ortac heee hij was de knaller van vorige jaar samen met Tarkan en die lijsten op kral tv zijn niet altijd leuk hoor meestal van die slomee liedjes en meestal eentonig steeds dezelfde clips beste is gewoon viva of gewoon de radio :smiley:

echt bijna allemaal zijn goed!!!
ook een heerlijk nummer om op te dansen is kirmizi van hande yener!!! echt zo’n lekker nummer!!!

we hebben er helemaal zin in zie ik wel!!!hihi

xx :smiley:

heyzz

ik heb ook op mustafa sandal gestemd…
heerlijke muziek en idd ultiem vakantie gevoel… :smiley:
nazan oncel is ook een goede zangeres…
haar liedje hay hay… moet je zeker eens beluisteren

groetjes

filiz

ik hou van een hele boel soorten turkse muziek vooral van halay de turkse dans

maar van zangers:
Tarkan,mustafa sandal,ibrahim tatlises, mahsun kirmizigul, nes, ebru yasar en alisan.

bijna alle turkse muziek vind ik mooi :rolleyes:

Ik houd van de muziek en de stem van BARIS MANCO. Hij was een beroemde en gewaardeerde (protest?-)zanger en als wij een CD-tje van hem aan Turkse mensen laat horen, vinden ze dat prachtig! Helaas kan ik de teksten niet verstaan, maar de meeste Turkse mensen zijn graag bereid om ze uit te leggen… TOP