Peiling: Hoe vaak luister jij naar Turkse muziek?

Er is super veel leuke Turkse muziek in omloop. Ik ben benieuwd hoeveel er door jullie naar wordt geluisterd!
Ik luister vooral veel Turkse muziek als ik in Turkije zelf ben! In Nederland wat minder.

Zou je de optie “nooit vrijwillig” kunnen toevoegen?

Ik zet het zelf nl nooit op maar hoor het natuurlijk wel om me heen.

Ik luister allen maar Turks muziek

ik luister elke dag naar Turkse muziek :wink:

Ik luister bijna iedere dag naar turkse muziek en ook van alles en nog wat, vrolijke dansmuziek, (mooie speciale) nummers die mijn vriendje naar me doorstuurd en vaak in bed nog even een bepaald nummer.

Hallo ik heb heel veel Turkse cd’s altijd als ik in Turkye ben koop ik de nieuwste cd,
en ik draai elke dag turkse muziek in mijn auto, in huis hebben mijn gezins leden niets met die muziek, Ik wordt er meestal heel vrolijk van maar met dit weer krijg ik heel veel heimwee naar dat geweldige vacantie land. A.W

@ alanya girl: de optie staat er bij hoor! Ik luister het vaak ook onvrijwillig :P, maar turkse pop vind ik wel leuk!

hoi

ook ik luister elke dag ff naar turkse muziek. als ik niet lekker in mijn vel zit zet ik mijn turkse muziek lekker hard aan en denk dan aan de top vakantie die ik in oktober van 2008 gehad heb

Ik luister het vaak onvrijwillig en dat is dan soms een ganse dag door als er turken op bezoek komen of als ik met mijn partner met de auto door Turkije trek.
Er zitten bepaalde liedjes tussen die ik mooi vind, maar ik blijf toch een fan van mijn eigen muziek waarvan ik dan altijd reserve cd 's bij heb.
Want een ganse dag naar turkse muziek luisteren geeft me echt hoofdpijn.
Maar ieder zijn idee daarover.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

ja ik luister iedere dag wel naar turkse muziek wil wel weer eens wat Nederlandse muziek horen hoor zoek me kins naar nederlands muziek…

Je hoort het vaak wel in de wat kleinere hotels als achtergrond muziek bij het zwembad en dan vind ik het best mooi, maar zou het niet kopen.

Neem zelf altijd op vakantie mijn eigen muziek mee ( I-Po*) en dat is zeker geen Turkse muziek. Gewoon van alles wat.

Ik neem altijd een paar CD’s met Turkse muziek mee, als we er weer met vakantie geweest zijn. (10 keer inmiddels)
Primair om als achtergrond te dienen voor mijn vakantiefilms (de serie Yedi Karanfil = instrumentale muziek, Turks, maar toegankelijk), maar ook om gewoon naar te luisteren (Tarkan , Sesen Aksu, Sertap Erener, etc)
Heel bijzondere muziek is van Omar Faruk Tekbilek. Zijn band kent muzikanten vanuit de hele wereld, maar heeft veel Turkse kenmerken.

Alleen jammer dat ik helemaal niets van die teksten snap, mis je toch een deel!!!

hoi frits
dat is zeker waar
dat als je het niet verstaad dat je dan een hoop mist
maar alleen het ritme al heerlijk om er bij weg te dromen

zeker als ik een rot dag heb dan staan mijn turkse cd de hele dag behoorlijk hard aan en droom ik weg naar de super vakantie die ik in okt 2008 beleefd heb

groetjes ria

Gelijk heb je vandaag ook weer zo’n snert day regen en nog eens regen ik kan er niet meer tegen, en dan zet ik de c.d op van Edip Akbayram kan het ook niet verstaan maar het geeft een special gevoel het is net of ben ik dan weer in dat heerlijke vacantie land Turkye, Gr. A.Westra

ik heb 2 cd’s en af en toe neem ik die mee in de auto en dan draai ik ze totdat ik ze spuugzat ben… hahaha… krijg er altijd een glimlach van op mijn gezicht, zin in kebab in en een goed zomers gevoel.