Lovesongs?

Heey heey,

Ik vroeg me wel af welke muziek je luisterd, bij welk nummer je aan je grootste liefde moet denken? en waarom?

Als ik het nummer whatever it takes van leona lewis luister moet ik altijd aan A. denken. Omdat die tekst voor mij helemaal klopt. Zo denk ik er over.
En het nummer my heart will go on van celine dion. Niet dat ik het nou een geweldig nr. vind maar toevallig draaide ze dit nr. in de strandbar toen ik met A. 's avonds op het strand zat. Was natuurlijk een romantisch moment.

Nu wil ik die van julie horen!?

groetjes

Ik vind het nummer MY LOVE van Westlife zo mooi en dan word ik helemaal week van binnen omdat het zo mooi bij de situatie past.
Verder vind ik kuz kuz van tarkan ook erg mooi omdat ik daar samen met askim op gedanst heb.

haha bij mij is het ‘The way you make me feel’ van MJ ^^ , dit liedje luisterde ik namelijk heel de tijd op men mp3 toen ik aan het zwembad naar askim aan het kijken was :wink: =D haha!

Maar ook alle turkse liedjes doen me aan hem denken =) idd mirke ; tarkan! ^^

inderdaad zijn alle turkse liedjes erg mooi omdat ze ons aan askim doen denken en ik heb er dan ook al heel wat gedownload. Het luisteren ernaar maakt wel het gevoel van missen steeds groter en daarom probeer ik er maar niet meer zoveel naar te luisteren want het doet zo’n vreselijke pijn om niet steeds bij hem te zijn.

Turkse muziek vind ik ook erg leuk. Ik vind het nr seytan van serdar ortac echt heel leuk en ates et ve unut van mustafa sandal. Moeite waard om te luisteren!!

Ik ken ze beiden en heb ze al op mijn laptop staan haha ze zijn idd erg mooi

Jeetje, westlife-my love is precies hoe ik me voel!!
Jullie moeten deze ook écht even luisteren, past zo goed bij onze situaties.

The weepies-the world spins madly on
Brandy-long distance
Asia cruz- long distance relationship
4tune- miss you

Ook luister ik veel turkse liedjes:
Keremcem- kalenin fethi
Keremcem- icimdeki musik sensin

volumia - er is altijd een weg.
volumia - hou me vast.

die vind ik zo moooi ! :wub:.