Hoi, ik ben nog steeds redelijk nieuw hier, maar ik vroeg me dit af dus dacht, laat ik maar een topic openen :3
Hebben jij en je vriendje een nummer wat echt van ‘jullie’ is? Of een liedje en als het op de radio komt moet je gelijk aan hem denken? En waarom dat liedje?
Ik had je verhaal gelezen in het andere topic, gaat het nog steeds goed met die jongen uit Turkije?
Gamzeli yarim van Ummuye. Altijd als we met de audio en webcam waren zetten we beide dat liedje zo hard mogelijk op om elkaar te overtreffen en keihard meezingen hihi ^^
Het is totaal niet mijn nummer het is heel klassiek en heel, hoe zal ik het zeggen TE veel gedraaid!!! Maar toch voortaan voor mij heel bijzonder als ik dit nummer hoor:
We are the world omdat hij me iedere avond weer met dit openings nummer van me stoel kwam halen om met me te dansen, terwijl er nog helemaal niemand aan het dansen was!!! Om me vervolgens weer netjes terug te brengen naar me stoel
Het is niet echt ons eigenliedje,maar
als ik het nummer luister denk ik toch echt aan hem, ons, en alle momenten die ik met hem heb meegemaakt, lachen,liefde, huilenn, aan de telefoon, webcam…
En vin t wel bij ons passen!
Angel van leona Lewis!
Het is niet echt ons eigenliedje… Maar op vakantie pakte hij telkens mijn telefoon om naar MJ te luisteren… Dus als ik die liedjes hoor doet het me wel aan hem denken… Hihi en nu is het ook nog eens nonstop MJ op tmf… =).
Ha ha, niet een Turks liedje maar het nummer Ayo Technology van Milow… Ik had dat eens aan hem doorgestuurd en het is “ons” liedje geworden. De tekst spreekt voor zich…