Wat doen jullie onderweg naar turkije?

Beste lezers,

Daar zit je dan in het vliegtuig naar turkije…voor je uit staren,proberen te slapen in zo’n charter is geen pretje,zelf koop ik de Panorama en Nieuwe-Revue,zodat ik de tijd kan overbruggen met lezen,een goed boek is ook nooit weg.
Graag hoor ik van jullie aktiviteiten tijdens de vlucht…

Groetjes,

Hans.

nou laatst heb ik gevlogen en ik heb een stuk uit mijn boek gelezen, film gekeken en een computerspelletje gedaan.
Eerder sliep ik altijd maar nu ben ik meestal wel bezig.

Groet

Muziek luisteren, lezen… Ik bekijk altijd het vluchtplan dingetje dat in de stoel voor je zit.
Praten met diegenen waarmee je reist. In de tax-free-magazine bladeren, terwijl ik weet dat ik toch niets ga kopen.
Uitkijken naar het moment dat ze eten serveren, jammie. (vorige keer was het in het ticket inbegrepen).
Kaarten meenemen en spelen als je met iemand reist.

Muziek luisteren, eventueel tv kijken (ligt eraan met wie ik vlieg),lezen en ook de taxfree boekje bekijken. Tetris spelen ahah

Ik kijk meestal ook het taxfreeboek door.Beetje praten samen.
Probeer altijd wat te doemelen maar dat lukt eigenlijk bijna nooit.:so:
Ben ook altijd blij als ze langs komen met eten en drinken.
Als het niet inbegrepen is nemen we eigenlijk toch altijd wel iets.
Je hebt meestal wel trek ergens in en het breekt de tijd :slywink:

gr Jacqueline

vroeger luisterde ik altijd muziek. tegenwoordig doe ik eigenlijk niks. af en toe even de ogen dicht.

Beetje praten, lezen, kruiswoordraadsel maken of een kaartspelletje. Een beetje doemelen want slapen wil nooit lukken. Ben er ook eentje die blij is als het eten komt, ben je even anders bezig en de tijd schiet lekker op.

Wachten tot het seintje gegeven word dat ik de spelcomputer mag aandoen…boekje lezen…wat kletsen…filmpje soms…en een btje dommelen.
Gewoon genieten van het feit dat ik weer ga…

Meestal probeer ik te lezen en muziek te luisteren.
Toch merk ik iedere keer weer dat ik me totaal niet kan concentreren. Er gaat van alles door m’n hoofd op weg daar naar toe.

Soms heb je geluk dat er een gezellig iemand naast je zit om mee te kletsen.
Ik reis namelijk altijd alleen.

:lol: Turkse muziek luisteren!! En beetje wegdromen :lol:

Terug: Huilen, en slapen!:crybaby:

heen: boekje lezen of tijdschriften bladeren, filmpje kijken en toch proberen te slapen

terug: proberen te slapen, ergeren aan huilende kinderen en wegdromen over de afgelopen vakantie… uitrekenen wanneer ik weer kan gaan en stiekum een traantje wegpinken…

Nou, meestal hebben we genoeg gesprekstof bij ons en anders ook wat tijdschriften lezen, flyer doornemen, wat te eten bestellen, (als het er niet bij in zit) en dan eventueel nog wat bestellen/kopen van de spullen waar ze mee langs komen en dan zijn we er meestal ook al wel. :unibrow: Verveel me nooit!

Nou meestal naar buiten kijken, of proberen nog wat te dommelen, welkome afleiding is het eten, mijn hub slaapt altijd de hele reis, dus ik ben eigenlijk alleen. Verleden jaar een boek gelezen, en vreselijk gelachen daarom…Maar ben altijd blij als we boven griekenland zitten al die ringen in het watern (fuiken) oortjes dichtklappen, dan weet ik dat we er bijna zijn. Ik vind die 3 en half uur net lang genoeg om te vliegen.

vorige turkije reis van rotterdam via maastricht naar bodrum gevlogen. boeken gekocht op de luchthaven, de 1e van kluun, komt een vrouw bij de dokter… had hem al uit terwijl we nog in NL luchtruim waren… slecht plan, janken janken janken!! deel 2, de weduwnaar had ik uit vlak voordat we gingen landen… wat een timing, maar voelde me behoorlijk emo… slecht plan dus. Nam wel de aandacht weg van de zenuwen :biggrin: dus toch ergens goed voor!

Op de heenreis muziek luisteren en slapen, op de terugreis chagerijnig zitten zijn, proberen wat te lezen of wat slapen

Haha Bloem, dat had ik ook vorig jaar. 1e deel gekocht op Schiphol en in Dalaman aangekomen had ik em al bijna uit. Moest me ook erg beheersen om niet in tranen uit te barsten. Dat heb ik in mijn huisje gedaan toen ik alleen was. Wat een boek hé!
Verder probeer ik altijd een beetje te slapen in het vliegtuig. Lukt niet altijd, maar soms toch wel even. Vind t alleen erg vervelend dat mijn mond wijd open valt als ik in slaap ben. Zeg dan ook altijd tegen mijn reisgenoten dat ze me dan wakker moeten maken! Ziet er niet uit natuurlijk haha.
Verder een beetje bladeren in tijdschriften en lekker praten met mijn reisgenoten.
Iedereen goeie reis en veel vliegplezier toegewenst!!

Muziek luisteren op mp3.
Om je heen kijken.
Praten met je reisgenootjes.
En eten natuurlijk, word niet voor niks rondgebracht :smiley:

Boek lezen, proberen wat te slapen (wat meestal niet lukt) en nog eens boek lezen… Taxfreeboekje bekijken, babbelen met mn reisgenootjes en zeeslag spelen in reisspel :smiley:

Voor mij precies hetzelfde…terugweg maak ik met tegenzin en duurt daardoor extra lang.

Deze terugweg: slapen, slapen, slapen!!!