ik heb dus net bij de anwb een boekje met een wegenkaart gekocht van de turkse kust…dus die ga ik mooi lezen in het vliegtuig! alvast een btje plannen waar we heen gaan en welke route het beste is! voorbereiding dus… verder misschien wat slapen en afwachten of het eten te pruimen is… :paranoid:![]()
naar me mp3 speler luisteren:smile:
Ik verveel me altijd in een vliegtuig, ik vind het een crime maar ja het hoord er bij anders kom je nergens. Naast me een man met veel te lange benen die aan het gangpad zit zodat hij ze ernaast kan gooien, en heel de vlucht zit te zeuren daarover pffff. En dan mijn dochter die van te voren al weet dat ze tijdens het landen heel veel pijn aan haar oren krijgt. Dan haar vriendje die vreselijk druk is, dus van een letter lezen komt helaas niets, maar daarbij ook humor heeft dus kan ik toch nog lachen tussendoor. Maar na het lezen van deze topic heb ik mezelf verwent met een tetris spelletje van 3.50 euro. het is nu jaren geleden dat ik dat spel heb gedaan en hoop ik dat ik op deze manier een beetje de tijd kan doden.
In de zenuwen zitten de hele vlucht want o want ben ik bang voor vliegen vooral het opstijgen:(
Als we eenmaal boven zijn probeer ik altijd wat te lezen maar ieder ding wat ik hoor ben ik afgeleid ben altijd weer heel erg blij als we veilig op de grond staan
Maar ik vlieg wel ![]()