Peiling: Hoe reis jij door Turkije?

Hoe reis jij door Turkije? Met een reisorganisatie of zoek je alles zelf uit? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ik heb anders aangegeven… Vroeger reiste ik altijd naar een all-inclusive strandhotel… gewoon met een reisorganisatie… Tegenwoordig boek ik alleen een ticket naar mijn vriend, en blijf ik vaak daar in huis. Of boek los nog een leuk hotelletje.

Ik koop tickets en doe de rest met de bus. Slaapplaats regel ik van te voren via internet.

Met kinderen vind ik het beter om georganiseerd te reizen, als wij straks met ons tweetjes gaan, dan is het misschien een optie om alles zelf te doen

Regel al sinds jaren altijd via Internet tickets, auto en/of onderdak, maar vaak ook pas ter plekke iets zoeken.

Gaat eigenlijk altijd zeer goed omdat we veelal buiten de grote toeristencentra zitten en wat is er nu leuker dan een klein familiepension te nemen waar ma het eten heerlijk verzorgt en pa met zoon/dochter de rest doet.

Laatste paar jaar veel slapen bij vrienden die we inmiddels dwars door Turkije gekregen hebben.

Greetz,

Flyboy>>>:wereld:

Het ligt eraan wat ik er ga doen: Ga ik gewoon een weekje bijtanken: Georganiseerd…
Maar wil ik eea zien, dat ik ik puzzelen, kijken wat ik doen kan, waar en hoe ik er kom ed…

Samen met mijn man reizen en ontdekken wij in een huur auto
Turkije.
Prachtig land, lieve mensen tot nu toe ontmoet.
Hilda

Als wij door Turkije reizen dan zoeken wij alles zelf uit. Wij willen niet afhankelijk van anderen zijn en kunnen op deze manier doen waar wij zelf zin in hebben. Bij een georganiseerde tocht komt het helaas te vaak voor dat je op interessante plekken te weinig tijd hebt en dat je jezelf op oninteressante plekken een paar uur moet zien te vermaken.

Dick W.

Bussen…en als het ff kan…per trein.

Hoi!

Wij gaan deels reisorganisatie en deels zelf, als we op vakantie gaan dan vinden we het wel prettig de buurt en omgeving zelf te verkennen maar we boeken meestal ook wel een excursie om ons een beetje op gang te brengen.
Afgelopen jaar voor de 2e keer in Kusadasi geweest en dan doen we alles op eigen houtje

:dag:

Wij bedenken eerst wat we gaan doen en aan de hand daarvan beslissen wat we boeken - een pakketreis met hotel en tickets, of losse tickets. Meestal zijn het losse tickets en regelen we ter plekke een auto zodat we overal naartoe kunnen. Van/naar het vliegveld vragen we familie of vrienden om ons op te halen, of we boeken een losse transfer, of we gaan met de bus. Opties genoeg!

Het liefst met de bus, maar als de afstand te groot is en ik niet veel tijd heb dan met een binnenlandse vlucht