Stoute schoentjes...

Ik had al wat vragen gesteld in een ander deel van het forum maar denk dat ik hier iets meer antwoorden krijg!

Het nadeel van vrienden die allemaal een relatie hebben is dat ze meestal met ze tweetjes op vakantie gaan. En aangezien ik absoluut er eventjes tussenuit wil moet ik maar kijken wat de mogelijkheden zijn…

Dus… Ik zou graag begin Juni een weekje naar Turkije willen gaan en vroeg me af of iemand ervaring heeft met het alleen op vakantie gaan, of dat jullie mischien tips voor mij hebben?

Alvast hartstikke bedankt!

TimJ.

ik heb een hele slechte ervaring met alleen op vakantie gaan en dat was een reis van 2 weken naar Finland…

verder kan het natuurlijk heel erg leuk zijn om alleen op vakantie te gaan maar dan zou ik een rondreis boeken , (gedeeltelijk) georganiseerd dus, zodat je ook nog wat dagen naar eigen inzicht kunt besteden.
Enne voorkeur voor land zou voor mij turkije zijn, maar ja je bent dan ook op het turkije-forum beland haha:jeez: .
Volgens mij zijn er ontzettend veel leuke rondreizen te doen. Als ik geen vriend in turkije zou hebben en als daar niet al m’n geld aan op zou gaan (lang leve Corendon & Easy Jet …:turkey: ) , dan had ik zeker een rondreis geboekt.Dan zal je ook wel zeggen daar zitten allemaal stellen tussen maar je kunt toch ook alleenstaande reis boeken.

Nou hier schiet je allemaal toch niets meer op , maar het is beter een antwoord dan geen antwoord, toch?..:confused: .

citytrips zijn ook leuk en veelal met excursieprogramma. Tipje: istanbul haha.

Rienus, misschien iets voor jou?

Alleen op vakantie gaan valt niet altijd mee.
Maar toch zijn er wel mogelijkheden hoor.
Er zijn speciale reizen voor jongeren t/m 30 - 35 jaar. Hier ontmoet je vaak gelijkgestemden, dus vind je snel aansluiting.
Natuurlijk is zo’n rondreis erg leuk en heb je genoeg gespreksstof om over te praten met reisgenoten.
Houd je van varen? Dan is een BLUE CRUISE in Turkije misschien iets voor jou.
Je vaart langs mooie plaatsen, kunt heerlijk zwemmen in allerlei baaien en hebt veel plezier op zo’n boot.

Ik hoop dat je iets zult vinden.
Ga er gewoon voor.

succes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja hier Rienus :wink:
Ik heb dus nu een ticket naar Istanbul voor de meivakantie, ik zou eerst naar mn vriendje, maar dat is nu dus net uit… Dus ik ga niet meer…
Maar ik wilde mn reis omboeken, naar de zomervakantie en dan in een hotel ofzo.
Ik ben afgelopen zomer ook 2 maanden alleen in Alanya geweest en ik heb me super vermaakt!!!
ZOu het zo weer doen!
Succes!

Groetjes Rieneke

Kijk, antwoordjes!:slight_smile:

Bedankt voor de reacties luitjes, voelt goed!

Heb wel gekeken naar tripjes samen als groep maar ik moet zeggen dat dit nog niet meevalt. De sites waar ik op keek werd ik niet echt wijzer van…:confused:

Ga ondertussen wel verder zoeken natuurlijk maar tips zijn altijd welkom!

@Rieneke: sorry te horen dat het uit is met je vriend en dat je reis niet doorgaat! Succes ermee!

TimJ.

er is wel een organisatie voor singlereizen… kan nu alleen niet even op de naam/website komen… Maar dat zag er wel leuk uit iig… Mocht ik er nog op komen laat ik het weten.