Turkse Muziek

Ja maakt niet uit, ik maar posten en posten, en jij weet er in een half uurtje meer dan 1000 punten bij te werken no way!!!

:wave:

hadıse stır me up. Is nu erg populaır ın turkıje

Jaaa die heb ik ook in mn muzieklijst staan! Lekker nummer, dacht hem laatst te hebben gehoord in een club hier!

Ja hier in België ook en toen kende mn vriend haar nog niet. Toen ik hem vroeg of hij ze kende vroeg hij om even een stukje te zingen, toen ik een week bij hem was heeft hij niet anders gedaan …haha, hij was zo blij dat hij 1 zinnetje uit de tekst kon zingen !

Ken het dus niet, ben wel benieuwd!!

op www.klip24.com staat volgens mij de clip en die kun je beluisteren

Oke leuk dat je toch gaat;)
heel veel plezier alvast:)
kusje

Nou ik heb ff geluisterd is idd best lekker, alleen heb ik een ‘iets’ andere voorkeur(hihi) ik ben meer van het heftigere zeg maar!!

:RockOn: yeah beps ! Nou, Hadise is toch wel een genre die ik leuk vind, niet té heftig en niet té traag ook…

Seytan van Ozgun… is een lekker nummer! Die staat ook op klip24.com en bounce van Tarkan is ook erg lekker!!!

x

Ik ben dus van de vette drum en een heftige gitaar. Milde metal enzo!!
Ach we houden gelukkig allemaal van iets anders en er is genoeg dus

wie kan mij helpen aan het nummer Kirmizi van Hande Yener? Wij hebben een heerlijke vakantie in Turkije gehad, op dit liedje deden ze de clubdans, en ik zou het graag bij mijn vakantie foto’s willen zetten.

Wie helpt??

Eventjes kijken, mss heb ik het staan…

Ik heb het !

Dat is echt mijn favoriete nummer!!! Kan het helemaal mee zingen, denk wel dat ze me in Turkije heel hard uit zullen lachen als ik et daar zou zingen :stuck_out_tongue:

Ik heb het dus ook! :wink: :smiley:

ja supernummer hè!! vind ik ook.
heb het nummer ook wel. kan je wel een cdtje maken haha.

maar je kunt het ook makkelijk zelf downloaden op KAZAA.
kanje installeren via http://www.kazaalite.nl/
dan zoeken naar ‘hande yener’ en kirmizi staat er zeker bij.
als je vragen hebt…heb m’n laptop vol turkse muziek haha. en idd ook een aantal van Hande Yener. Succes !

bedankt, is helemaal gelukt, dochter lief kan weer dansen en zingen. helemaal toppie. op naar een nieuwe vakantie hahahah

O jaaaaa, laat die vakantie maar komen vanaf nu !!! Kan haast niet meer wachten !

Enneuh, die van Gülsen - Offfffff offfffff (of zoiets) hehehehe vind ik ook een hele goeie !

ja daar noem je me toch een nummer Sev…!!!
geweldig hè. heb er ook heeeeeeeeeele goede herinneringen aan
(Uludag …wintersport…dansavondje …vooral veel en vaak dit nummer…"zucht* ).
m’n vriend loopt het nog vaak te zingen , weet dat het een beetje ‘ons’ nummer is uit Uludag , haha.

Ik ben denk ik echt Turksemuziekverslaafde. Ken je trouwens het nummer ’ Ille de sen’ van Zeynep Dizdar…alle nummers helemaal top.
nou ja, hoor je zeker v.d. zomer anders wel !

ja dat liedje is ook zowat ons nummer, mn vriend zegt ook vaak offfff en dan begin ik het te zingen en zijn we vertrokken :smiley:

En dat ander van zeynep heb ik wss staan hier !