ik bedoel natuurlijk CD en niet vd
Marjan
ik bedoel natuurlijk CD en niet vd
Marjan
:Dthanx cynthia…'t is hem:D…
als ik ooit wat terug kan doen
liefs
filiz
Haha ik dacht al dat het hem was, ik ken namelijk geen ander liedje met zovaak tamam… En ik zat in de auto en had hem aan, en moest meteen aan je denken haha…
Je kan wel wat voor me doen: Mijn ouders overhalen dat ik in aug. 12 dagen naar Turkije mag!!
X
oke>>ik doe mn best;)
ouders van cynthia…jullie moeten in augustus met cynthia mee naar turkije!!! pleaseeee…??? het is dan schitterend weer daar, jullie zullen het vast naar jullie zin hebben!! kom op!! het kan best…waarom zoude jullie thuis blijven als je naar turkije kan? hallo we hebben het over turkije:D ik zou alvast gaan pakken…!!
nou…laat het ze ff lezen…miss helpt het:D
liefs
filiz
Klopt, soms moet je er wat voor over hebben. Heb ook een keer zo voor joker gestaan in Egypte. Hoe drukker het werd in de winkel des te roder werd mijn kop. Maar ik ging wel met mijn favoriete liedje naar huis
@Filiz: Haha heel mooi, maar nee ze moeten juist niet mee!! Ik wil samen met een vriendin en haar ouders+ broertje… Mijn ouders gaan in Juni al mee!!
Ik blijf maar hopen dat ze het er mee eens zijn, maar goed we zien wel! In ieder geval bedankt meissie!
X
hmzz…moet ik nog een poging wagen…?
ik hoor het wel
x
Haha filiz, nee nog niet… Ik ga gewoon de komende dagen flink slijmen bij mijn moeder… Me pa vindt alles best, maar me moeder doet een beetje heel erg moeilijk!
X Cyn
Haha Cynthia, zo zijn moeders nu eenmaal! Vond ik vroeger ook altijd. Totdat ik zelf moeder werd… .
Nou ik moet zeggen, Marion, dat je wel een btje gelijk hebt, maar dat moeders soms ook een btje erg kunnen overdrijven!! Als je dingen nuchter gaat bekijken dan kunnen dingen best.Maar als ze eenmaal nee hebben gezegt is het moeilijk dat terug te draaien zonder je gezicht te verliezen denk ik wel eens!
Cyn ik hoop dat ze inziet dat je er nergens problemen mee krijgt, en dat je gewoon nog ff extra mag genieten!!(of probeer haar dat maar duidelijk te maken morgen of overmorgen hihi)
@ Annemiek: Overdrijven is natuurlijk nooit goed. Kan het alleen nu wel beter begrijpen, wat vroeger dus absoluut niet het geval was.
Heb een kind van 9 dus het blijft nu nog bij ‘kleine’ discussies…over de computer en zo… en ja hij krijgt me nu al zo nu en dan om. Moet mijn plekje namelijk voor een poosje afstaan.
@Marion, wij hebben geen kinderen maar de zorg voor een puber vanaf zn 17de. En als geen ander merk ik dat je ineens je zorgen maakt over dingen waar je vooraf heel nuchter naar zou kijken! Ik hoop dus dat de moeder(en vader) van Cynthia om gaan, en zij lekker met haar vriendin mee kan in augustus
OUDERS VAN CYNTHIA: ZOLANG NIEMAND ER PROBLEMEN MEE HEEFT(WERKGEVER EN SCHOOL) LAAT HAAR DAN GENIETEN. WERKEN MOET ZE HAAR LEVEN LANG NOG, DUS WAT EXTRA ONTSPANNING IS VAAK ALLEEN MAAR GOED!!!
Hoop dat het werkt Cyn(hihihi)
Beppie, lieverd DANKJE!!! Haha ik zal het ze laten lezen!
X
Ik heb wat gemist geloof ik!?
Ja… een klein beetje maar… Mijn beste vriendin gaat in aug naar Gumbet met haar ouders en ik mag mee… maar niet van mijn moeder… Dus nou ga ik haar overhalen… TIPS?
X
hoi hoi…ik heb niet echt een tip…maar meer een vraag…hoezo mag je niet mee van je moeder? en hoe oud ben je? en als je toch met je vriendin mee gaat,en haar ouders gaan mee…lukt het dan nog niet?
kus:TURKEY:
ondertussen is haar reis al geboekt
Haha nikki: Inderdaad ik mag nu toch gaan! Ik ben 19 en mocht niet omdat ik mijn school niet haal… Maar ach net zolang zeuren tot ze zeggen: “ga dan maar”
x
Cynthia barst van het geluk :RockOn:
Staat al verschillende keren in het reislijstje
En behoort tot de jetset van het forum, staat als 6e bij de rijkste leden
Dankje marion! Jetset valt wel mee hoor! Moet je kijken naar diegene die bovenaan staat!!
X