Turkse Muziek (algemene topic)

Jaaa! Eindelijk gelukt om Leave van Fruehbel te downloaden! Heerlijk!

Groetjes, Diamond

worden daar nu nog leuke nummers gedraaid. Ik ben al weer lang in nederland…(3 weken) maar vond daar de muziek zo leuk dus als er nog leuke nieuwe muziek uitkomt laat het me weten! :slight_smile: kusjes simone

Moeten het Turkse nummers zijn of ook andere die er worden gedraaid ?

allebei maakt niet uit. andere nummers zijn ook erg leuk xxx simone :smiley:

Mustafa Sandal - Aska Yurek
Mustafa Sandal - Gel Askim
Mustafa Sandal - Isyankar

Hande Yener - Aci Veriyor
Hande Yener - Kirmizi

Arash - Bora Bora

Burca Gunes - Selvi Boylum

Tugba Ekinci - O simdi asker
( Voor als je vriend in het leger moet… )

Helena - You’re my number one
Don Omar - Dale Don Dale

ik had bijna alle liedjes al die je had genoemd maar tog bedankt :smiley: kusjes simone

Okey… :smiley:
Ik zal nog ff kijke voor andere… Heb er zoo veel…

owkee leuk :lol: xx simone

Merhaba Muziekliefhebbers,

De meesten van ons houden erg van de turkse popmuziek. Mijn vriend zei al steeds dat dat niet Turks is. Van hem kreeg ik een CD met “echte” Turkse muziek. Er zijn medere delen van. Ik moet zeggen dat je met die muziek gewoon de sfeer van het land en de cultuur nog beter proeft. Ik kan het jullie aanraden. de cd heet BU TOPRAGIN SESLERI NO 1.

Veel plezier met het zoeken naar en opsporen van muziek uit Turkse sferen.

Liefs, Fransijn :wub: :wub: :wub:

@ Simone… De liedjes komen nog wel hoor… :slight_smile:
Alleen ik lig nu dood ziek op bed… :frowning:
En heb ff geen zin om te zoeken…

@ Fransijn… Weet jij toevallig waar ik die cd kan downloade ??
Of iemand anders natuurlijk.

Groetjes,
Yoella

ja komt wel goed joh!
maaar ben je ziek wat heb je dan? zet een lekker muziekje op misschien gaat t dan wat beter :lol: kusjes en beterschap!! xxx simone

Ik ben eigelijk al meer als een week ziek. Hele erge Hoofdpijn, hoesten, koorts… Toen ben ik dinsdag naar de dokter geweest. Hij zegt : Ben je naar Turkije geweest ? Ik zeg : Ja. Hij zegt : Ga voor de zekerheid toch maar naar het ziekenhuis om foto’s te maken van je longen. De kans is wel heel klein dat je legionella heb, maar we doen het toch maar voor de zekerheid. En morgen hoor ik als het goed is de uitslag…

Zoww… dat was me zieke verhaal… :rolleyes:

zo dat is nog eens wat! ik hoop voor je op een goede uitslag! laat het nog ff weten! veel beterschap kuz simone -xxx-

:unsure: wie ken mij helpen aan de zanger van het nummer gamle gamsiz
of
wie kent er ook kurdish muziek daar zoek ik ook een nummer van
de nummer welle govend ranabe

ik hoop dat iemand dit weet of andere nummers mag ook

groetjes jolanda

Ik ben weer beter hoor… :smiley: ( maandag al ) Maar de uitslag van het ziekenhuis hebben we nog steeds niet gehad… Ik heb al een paar keer naar de dokter gebeld en dan zegt ie dat ik eind vd week moet terug bellen… Najah, wel raar, want als je heel erg ziek ben, zit je tog te wachten op de uitslag. Maar gelukkig, ik ben weer beter…!! :smiley:

Originally posted by space@31-08-2005, 14:09:59
** :unsure: wie ken mij helpen aan de zanger van het nummer gamle gamsiz
of
wie kent er ook kurdish muziek daar zoek ik ook een nummer van de nummer welle govend ranabe

ik hoop dat iemand dit weet of andere nummers mag ook

groetjes jolanda **

Ik weet het niet… Sorry…
Ik zit te denken, maar ik weet ook niet welk liedje je bedoeld… :rolleyes:
Haha…

Groetjes Yoella

Ik zoek een nummer wat ik steeds in Alanya hoorde. Heb er alleen maar heel weinig informatie over. Het is een Turks nummer, gezongen door een man met in het refrein regelmatig oh oh oh oh. Ik weet het, kan een heleboel zijn, maar misschien dat iemand het weet. Het was zo’ n superlekker muziekje…

Groetjes, Diamond

Bedoel je niet heel toevallig DuDU van Tarkan??

Nee, volgens mij is het een nieuwer nummer. Het is niet een heel snel nummer, maar heeft wel een refrein wat constant in je hoofd blijft hangen.
Ik hoorde het steeds maar ben natuurlijk vergeten te vragen wie het was :frowning:

Groetjes, Diamond

Ismail Y.K. met Tikla misschien???