Turkse Muziek (algemene topic)

Ga ik meteen vanavond even downloaden om te kijken of dat ’ m is. Alvast bedankt!

Groetjes, Diamond

Geen probleem…laat even weten of dat hem is…

Het is 'm niet…
Heeft iemand nog een idee wat het kan zijn?

Groetjes, Diamond

kan je niet iets meer vertellen over het nummer??? Heb je misschien woordjes herkent en onthouden die er in voorkomen…En is de stem van die zanger laag of hoog of klinkt hij oud of jong??? Weet je iets meer??

Nee, ik weet zo eigenlijk alleen de melodie van het refrein. Eerst vind ik het nummer niet zo bijzonder maar het refrein dus is erg leuk. Iedereen begon het ook mee te zingen als het gedraaid werd. Volgens mij zijn de eerste twee zinnetjes van het refrein ohohohohoho daarna een zinnetje waarin hij wat anders zingt en dan weer het eerste gedeelte. Ik weet het, niet veel info…Ben ondertussen al het eea aan het downloaden maar het is 'm elke keer niet.

Groetjes, Diamond

Tarkan - Ayrilik zor misschien!!

Samxu ontzettend bedankt dat is 'm!!!
Heb 'm meteen gedownload en zit helemaal weg te dromen achter de computer…

Groetjes, Diamond

Hoi,

Ik hoor heel graag Duman, ik hun 3 cd’s behalve konser. Ik versta echter niet heel de tekst. Ik leer Turks maar ik ken het niet voldoende om een tekst te kunnen vertalen en ik vind woorden niet terug in een woordenboek. Kent iemand een site of loopt er hier ook een grote Duman fan rond. ik heb ook al iets gehoord van Mor ve ötesi en ik vind het ook goe.

groetjes

www.turkcemuzik.com

Daar vind ik altijd veel muziek en songteksten! Mischien heb je er wat aan.

Hey,

Ja ik heb wel alle teksten in het Turks maar ik kan ze niet echt vertalen of goed snappen waar het over gaat. Heb je daar een tip voor? Zou ik wel leuk vinden, dan versta ik tenminste meer van wat ik meezing:smile:

groetjes

Op sites als www.taliha-turkije-forum.nl en www.seni-seviyorum.nl staan een aantal songteksten vertaald. Verder Googlen wil ook nog wel eens wat opleveren. Succes:)

Cennet - Ferhat Göcer

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim,
arar bulurum seni yine severim.
Cenneti değişmem saçının teline,
ömürümün yettiği kadar seni severim!!!

Geweldig nummer!
Hier in Turkije de hele dag op de radio en iedereen kent het!
**Groetjes vanuit Marmaris…:so: **

iyi aksamlar,

sezen aksu
hadi bakalim
gulben ergen
bulent erkoc ersay (abla)
sertab erener
rafet el roman
davut goluglu
en kijk eens op; turk pop, via google; turkse muziek
groetjes greetje

Bedoel je deze misschien? Sezen Aksu - Oh Oh
Ik heb ook heel lang gezocht naar dit liedje, wat een jaar of 5 terug veel werd gedraait in Turkije. Ik heb de versie die ze daar draaiden nog nooit kunnen vinden, maar deze vond ik toch wel in de buurt komen. :wink:

Groetjes Laurita…

Bedoel je deze? (Let niet op het filmpje, maar het gaat even om de muziek ;)) Soca Boys - Mueve la Colita…
Dit liedje werd twee jaar terug erg vaak gedraaid in Turkije, afgelopen jaar trouwens ook nog. Ik vind het zelf een erg grappig liedje :D.

Groetjes Laurita…

Minidisco - Aramsamsam.
*
Ik kan het liedje niet downloaden, maar ik hoop dat je hier even goed wat aan hebt. *
**
*Groetjes Laurita…

Ik ben al een hele poos op zoek naar “Candan Ercetin” en de CD “Neden”

Wie weet waar ik deze kan kopen.

Mvg,
Cryppy

:dag: Hoi wat dachten jullie van bulent serttas het nr Soyleme is echt mooi, kivircik ali-oy gülÜm, Ferhat gÖcer- Arzu sahin- serdar ortac-sertab erener…hele moie nr,s, al je ervan houd tenmisnste,ieder zijn smaak,:smile:

ismail yk - bas gaza en bombabomba.com :smiley: helemaal geweldig

Bas Gaza Askim, bas gaza… HEERLIJK!!! :wub: