Turkse Muziek (algemene topic)

Halloooo,

Wil/kan iemand mij de Halay doormailen, de versie die ze in de bars zo veel draaiden… ?

tnx!

x Randy

Ik ben helemaal verslaafd aan een oud nummer van Mustafa Sandal: Hep Beraber… en Ismail Yk met Sapur Sapur!!

Heerlijk nummer!!

Liefs Cyn

Ik probeer steeds een superlekker zomernummer te downloaden (niet Turks), het heet Leave van Fruehbel ft. Ben Sommerfeld. Echt zo’n liedje waarbij je weer helemaal wegdroomt naar de vakantie. Heeft iemand een idee waar ik deze kan downloaden, via bijv Bearshare kan ik 'm niet vinden :o

Groetjkes, Diamond

Originally posted by filiz@23-06-2005, 15:15:20
** dit waar werd ook heel veel een nummer gedraaid wat ik heel leuk vind…
ik heb alleen geen idee hoe het heet en van wie het is…
misschien dat iemand van jullie dat weet…
het is een engels talig nummer…volgens mij ook niet door een turk gezongen…
ik kan ook er nog maar 1 zin van…
>>>when de sunset…

ik weet dat het heeeel weinig info is…maar als iemand enig idee heeft hoor ik het graag…

liefs

filiz **

ik weet wie het zingt, weet niet of je het al weet maja.

magic boxx-this is better

@Kimmetje
Ik ga t liedje nu ff downlaode ik hoop dat t m is want ik moest die namelijk ook hebbe…

groetjes yvonne

Originally posted by Dyranieldan@01-08-2005, 18:28:13
** Halloooo,

Wil/kan iemand mij de Halay doormailen, de versie die ze in de bars zo veel draaiden… ?

tnx!

x Randy **

:huh: Niemand…? :blink: :unsure: :frowning:

[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=green]Allemaal bedankt voor de namen van de liedjes :rolleyes: ik ben weer helemaal terug als ik luister.
Heb ik nog wel ff een vraag… :huh: Kan iemand mij vertellen waar het liedje Boro Boro van Arash over gaat??
Zo’n grappig liedje, weet alleen niet waar het over gaat :lol:
Alvast bedankt

Originally posted by diamond@02-08-2005, 19:02:17
** Ik probeer steeds een superlekker zomernummer te downloaden (niet Turks), het heet Leave van Fruehbel ft. Ben Sommerfeld. Echt zo’n liedje waarbij je weer helemaal wegdroomt naar de vakantie. Heeft iemand een idee waar ik deze kan downloaden, via bijv Bearshare kan ik 'm niet vinden :o

Groetjkes, Diamond **

Hello Diamond,

this is Ben Sommerfeld writing you from Germany B)
Yes, it’s really me :wink: I’m actually flattered that you’re trying to download our song through Bearshare but I think we’re just not famous enough yet to appear in filesharing networks :wink:

I think you’re searching for the 2005 Remix of Leave? The “faster” mix with the accoustic guitar…This remix is only available on CD right now and you can order it here:

Link to the CD Shop

I know, it’s 5 Euro and that seems expensive.
You can also download “Leave”, but only the original mix which is a slower mix of the song. You can also preview listen it in the online shop, have a look here:

http://www.legaldownload.nl/artist/0/280

I will ask the record company if they can also put the 2005 Remix which you are looking for on the LegalDownload Page - maybe then you can buy the Track for 1 Euro - would be a fair deal I guess :wink:

Anyway - thanks for listening to our track - we’re glad about every positive feedback we can get, even if someone’s looking for us on Filesharing networks :wink:

Greetings from Germany,

Ben Sommerfeld

www.fruehbel.de
www.bensommerfeld.de

we zijn net een paar dagen terug en we zoeken ALLE nummers die ze draaien in de uitgaansgelegenheden, dus wie er 1 weet???/
vooral het nummer 'don’t you want you’re girlfriend to be as … me
wie weet de originele titel enz enz…
alvast heel erg bedankt :rolleyes:

ey mensen!!!

ben net een paar dagen terug van alanya. in ons hotel draaide ze telkens een liedje wat (ik vond) op de macarena lijkt. er komt “asi asi” invoor ofzo iets… echt onwijs grappig!!! ken iemand mij helpen hoe dat liedje heet!!!

gr

ikke :smiley:

Hey

Ben ook niet zolang terug en in ons hotel draaide men iedere avond een liedje bij de kinderdisco/animatie juist voor het slapen gaan. Men zei iets van Ram zam zam … of zoiets … Ik denk dat er Duits in werd gesproken. Kent er iemand dat liedje ?

groetjes xxx

ik ken m…whahah echt te grappig was dat liedje…geloof dat je eens op arabie ofzoiets moet zoeken…Of gwoon minidisco intoetsen en dan verschijnt vanalles en nog wat…

groetjes yvonne

hey poellie, Bedankt !

Maar…sorry voor de stomme vraag: Arabie ?

hehe jeh ik weet niet of ik het goed geschreven heb (zal wel van niet :stuck_out_tongue: ) maar dat komt ook in t liedje voor…
" aramzamzam aramzamzam ziggieziggie ziggieziggie aramzamzam Arabie arabie ziggieziggie ziggieziggie aramzamzam"
De spelling zal wel voor geen meter kloppen maar zo ging t liedje…teminste dat wat ik bedoel…Maar denk wel dat je tzelfde bedoeld…

Groetjes yvonne

ja het is dat liedje, heb je er ook een titel of een zanger van? Of kan iemand me het doorsturen?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een turks liedje.

Het is een vrouwlijke zangeres en het refrein gaat ongeveer zo:

Oi Oi Sujonanda,
Of Of Huonanda,
Oi Oi Huonanda,
Toi Toi

Alvast bedankt!

Originally posted by poellie@11-08-2005, 14:12:39
** " aramzamzam aramzamzam ziggieziggie ziggieziggie aramzamzam Arabie arabie ziggieziggie ziggieziggie aramzamzam"
**

Heeft er iemand dit liedje alstublieft staan? Kben hopeloos! Ik vind het nergens en ik vond het zo knoddig !Please ? :smiley:

Originally posted by Fati@24-07-2005, 19:23:51
** hey hey…ik ben ook net een paar dagen terug uit turkije, alanya…en het was supergezellig…maar in heel alanya hoorde ik altijd een liedje…door een vrouw gezongen in het engels…ik weet maar 1 zin die erin voor komt : “you are the one…” en voor de rest weet ik nie

ik hoop dat jullie missgien weten welk liedje ik bedoel…want ik ben helemaal gek op dat liedje…

nou Ciao xxx fati **

je bedoelt zeker

my number one van helena paparizou.

wel mooi nummer ja. :smiley:

bedankt mensen ik heb al jullie berichtjes geleze en ben achter veel leuke nummers gekomen! haalt leuke herrinneringen op! Bedankt! kusjes simone :stuck_out_tongue:

ik heb er nog een ben ik sinds mijn laatste vakantie verslaafd aan.
Het nummer is dale con dale echt super goed nummer

groetjes