Turkse Muziek (algemene topic)

Boro Boro is idd een leuk nr…alleen heb m nu een beetje te vaak gehoord dussss :stuck_out_tongue:
iemand nog wat anders…??

ik ben net terug en heb natuurlijk gelijk wat cd`s gekocht… om nog even in vakantie sferen te blijven :smiley:

hey,

Ook ik koop regelmatig eens een leuke Turkse cd. Maar mijn vraag aan jullie nu: hoeveel betalen jullie gemiddeld ervoor ? Mss een rare vraag maar soms profiteren ze ook gewon van gewone gekopieerde cd’s !

5 lira heb ik betaald

zo’n tien jaar geleden was ik op vakantie in kusadasi (geen speciale letters, sorry), en was er telkens het zelfde liedje op de radio, “atesini yolla” van hakan peker. ik heb toen het album gekocht, dat simpelweg zijn naam draagt, en het is fantastisch van begin tot eind. soms swingend, soms ontroerend, raakt het me nog steeds. dit jaar in maart kocht ik zijn laatste album, “yak beni”, en de liedjes “seni özlüyorum” en voornamelijk “felsefe” zijn echt het beste wat je kunt vinden in dit genre. maar ook dit album is erg goed, al is de productie is moderner en ook aangepaster aan huidige trends…en niet voor iedere muziekliefhebber makkelijk om doorheen te komen. verder vind ik sezen aksu erg goed, zij is toch wel van een andere orde…ook de teksten zijn erg diep, alleen is het bij haar soms weer zo dat de muziek erg ‘seventies’ is. ik vind het ieg. mooi.

oh, en mijn lievelingsliedje van hande yener: “hosgeldiniz”. ik downloadde het op een feestje en het werd ineens stil. we dansten wel.

Hey Mensen!!

Ik kom net terug van vakantie uit Turkije en ik ben er echt helemaal verliefd op!! Ook ben ik helemaal verliefd geworden op de muziek van Emre Altug. Zou iemand mij alsjeblieft aan die cd kunnen helpen? Ja niet dat je hem voor me hoeft te kopen ofzo :wink: Maar weten jullie misschien een winkel waar ze het verkopen of misschien een site op internet?

Ik ben echt wanhopig op zoek. Help me alsjeblieft, als je iets weet mail me iets terug naaR: annavanwaalwijk@hotmail.com

alvast bedankt!!

Anna

misschien op de zwarte markt.

groetjes besmile

Hey,
Ik ben net terug uit Turkije(gister)
En heb een nummer gehoord, wat ik ontzettend lekker vindt
het is in het engels beetje Dance Style
Iemand zei dat de Title was Till you were there
maar ik kan niets vinden, kent iemand dit nummer

week terug uit turkije en m’n verzameling turkse cd’s aangevuld met “yasar” en een cd van Yurtseven Kardesler. Als je van een beetje uptempo turkse pop houdt…
mocht iemand een kopietje willen, stuur me maar even een berichtje…echt SUPER !!!

hey hey…ik ben ook net een paar dagen terug uit turkije, alanya…en het was supergezellig…maar in heel alanya hoorde ik altijd een liedje…door een vrouw gezongen in het engels…ik weet maar 1 zin die erin voor komt : “you are the one…” en voor de rest weet ik nie

ik hoop dat jullie missgien weten welk liedje ik bedoel…want ik ben helemaal gek op dat liedje…

nou Ciao xxx fati

ben net ff hopen aan het downloaden maar daar ga ik zeker ook cd’s kopen :smiley:

Fati,

Ik weet niet of je inmiddels het nummer hebt gevonden maar ik denk dat ik weet welke je bedoelt.

Ik denk dat het is:
My number one - Elena Paprizou

Ik hoop dat dat de goede is. Ik ben ook helemaal gek van dat nummer! Voor het eerst in Kusadasi gehoord in het hotel! En je wordt er gewoon erg vrolijk van! :wub:

Groetjes Wendy

Eey wendy … heeel erg bedankt dit is het liedje wat ik bedoelde…
egt bedankt :slight_smile:

thanx xxx fati

haha bedankt allemaal

ik had zowiezo al een cd gekocht met de zomerhits van alanya 2005

maar nu kan ik nog meer turkse muziek downloaden.

Voordat wij wisten dat het nummer dale don dale heete maakten wij er ook ali bombali van hahahaha

Heey iedereen!

zoals iedereen hier zit ik ook te downloaden… maar een liedje die heel veel werd gedraaid in het hotel weet ik de naam niet van… weet misschien iemand anders dat…
mij werd verteld dat het liedje welcome to turkey heette maar ik kan hem nergens vinden!
is een liedje over al die toeristische plekken… in het engels gezongen dacht ik!
weet iemand misschien welke ik bedoel?

Hmzz anke…Ik heb ook al zn probleem…In april/mei werd dat liedje wat ik zoek helemaal zwart gedraaid in het hotel…natuurlijk HEEEL dom van mij om niet gewoon aan de dj te vrage hoe het heet… <_<
Het is ook in het engels gezonge en gloof dat het door n man gezongen werd maar dat weet ik niet zeker…
Kheb ook al de stomste dinegn ingetoets bij mn download programma…Maja er werd natuurluk nix gevonde…
Als je jou liedje vind wil je me dan ff waarschuwen…Maybe is t hetzelfde

Groetjes yvonne

hey allemaal,

kunnen jullie mij vertellen waar ik Turkse liedjes kan downloaden ( welke site )
want ik zoek al een tijdje het nummer Bendenisch (ofzo :rolleyes: maar ik weet alleen niet wie het heeft gezongen.

Alvast bedankt.

Toen ik vorig jaar terugkwam van mijn vakantie uit Turkije heb ik heel veel turkse nummers opgezocht die ik daar had gehoord.
Ik wilde gewoon in die sfeer blijven!
Ik kijk nu alweer zo uit naar mijn vakantie dit jaar in september en ik zie hier alweer heel wat liedjes staan die ik eens ga opzoeken.
Om alvast een beetje in de sfeer te komen! :smiley:

Ik ben net 2 dagen terug uit kusadasi. Was erg gezellig en heb 2 weken lang barstreet bezocht ;).

Veel nummers die daar gedraait werden heb ik al teruggevonden, ik zoek alleen nog het nummer dat zo gaat:

oeeh… aahh… let the music play… oeh… ahhh… trallalaa …

en dan krijg je een stukkiej turks ofzow wat ook in sick and tired van anastacia zit…

weet iemand welk nummer ik bedoel?

bedankt,

oh heb het al gevonden na eindeloos liedjes genaamd let the music play te downloaden…

het nummer heet let the music play en is van shamur :slight_smile: