dit waar werd ook heel veel een nummer gedraaid wat ik heel leuk vind…
ik heb alleen geen idee hoe het heet en van wie het is…
misschien dat iemand van jullie dat weet…
het is een engels talig nummer…volgens mij ook niet door een turk gezongen…
ik kan ook er nog maar 1 zin van…
>>>when de sunset…
ik weet dat het heeeel weinig info is…maar als iemand enig idee heeft hoor ik het graag…
Ik weet het zo niet… weet je niet nog wat woorden?
Ik vind dit nummer trouwens ook heel lekker:
*Sinan Özen - Kulagimdan öp beni * of ok heel lekker: Yurtseven kardesler - Citi piti
De yk van Ismail YK, staat toch voor yurtseven kardesler? Dus misschien is dat 2e nummer ook wel van Ismail YK, maar goed op mijn computer staat ie onder de naam die ik hierboven heb geschreven.
Wat ik nog steeds een echte zomerse topper vind is Remember (nah nah hey) van Summerlove. Deze was in Alanya een grote hit toen ik mijn vriend heb leren kennen.
Misschien kan deze het ook toevallig zijn waar jij het over hebt filiz?
:lol: JAAAAAAAAa zeker weten… herinneringen…Net zoals california dreams of zoiets. Dit jaar is dat nummer met dat fluiten helemaal hot in turkije heb ik al gemerkt…ze draaien m nu al stuk. Het nummer is hier nu ook uitgebracht maar ben even kwijt hoe het heet. En ook zeker San Fransisco wordt het He-le-maal!! heerlijk gerecoverd uit de 70ties…
Bedoel je de Killer Song? Die hoor je steeds op al die boten die voorbij komen varen!! Elke keer als ik 'm hier hoor ben ik weer ff terug op het strand
ja dat is m…geloof ik… JA zeker die boot trips…heerlijk. Dan lig je op het strand en dan hoor je die boten vanaf zee door elkaar schetteren met de meest zomerse hits… En zelf op die boot zitten is ook niet verkeerd …mits je op dek zit natuurlijk…
Echt heerlijk zo’n dag met de boot! Toen wij meegingen hadden ze twee heel mooie plekjes voor ons bezet gehouden, echt super!!
En inderdaad…rond 11:30 komen de eerste boten de hoek om en hoor je al die lekkere muziek op het strand…Oh waarom duurt het nog zolang voor het september is
wow heb even n hele downlaod tik…
wel fijn die tips met liedjes!! ben meteen gaan downlaode!!
dat liedje wat filiz bedoeld daar kome ook nog de zinnen: come dance with me…en…back to me…in voor…
kwil dat liedje namelijk ook SUPER graag hebbe!!!
echt een te gek nummer…
alleen beetje dom om te vergete aan de dj te vrage hoe het heet <_<
duss als iemand het weet…
Ben net terug uit Alanya en daar draaiden ze een nummer helemaal grijs: wij maakten er ‘ali bombali’ van maar iemand anders zei dat het dali of iets dergelijks was. Ik kan 'm nu alleen nergens vinden op internet… Wie kan mij helpen?
Liefs Laurien
ik vind da lied je met ali bombali ook veel op dat van gasolina lijken, maar echt een vet nummer in het hotel/appertement waar ik zat werd hij ook helemaal grijs gedraait echt top nummer. Krijg het er weer helemaal warm van als ik het liedje hoor .