Wat is het hier lekker rustig!
Ik ben druk aan het terug lezen en geniet van al jullie verhalen!
Hier gaat alles goed, onwijs aan het genieten van de aandacht van meneer.
Hij laat merken dat hij mij echt leuk vindt en dat is altijd leuk om te horen!
Ik hoop dat ik er nog bij kan en mag. Ik heb mijn hart echt verloren aan iemand. Mijn askim. Maar … Hij heeft t sinds kort gebroken en ik zoek echt naar meiden die me niet veroordelen maar begrijpen hoe gek ik op hem ben. Ik heb zoveel opgegeven voor hem.
Hoe dring je door tot een Turkse man?
Want ja, ik wil hem niet kwijt en dit liefdesverdriet is werkelijk vreselijk
Hij heeft t idee dat ik niet volledig voor hem ging en hij reageert op geen enkel berichtje of telefoontje! Officieel is t dus niet eens uit. Maar na 5,5 week zie ik t uiteraard wel zo.
Wat moet ik in vredesnaam doen?
Ik weet niets over de Turkse man maar over t algemeen zijn ze erg trots geloof ik.
In mei ga ik zoiezo terug naar Alanya. Naar het hotel waar hij werkt.
Ik stuur hem nu overigens al 1,5 week niets meer. Dat lijkt kort maar het is werkelijk een olympische sport voor mij . Ik wil zo graag met hem praten . Jong en naïef? Misschien ben ik dat wel. Maar 30 is niet echt jong toch?
Ik smacht echt serieus naar jullie input
Dag avnien welkom hier
Weet dat je hier altijd welkom bent.
Hoe je juist door moet dringen tot een Turkse man, ik denk dat er daar niemand echt een antwword op heeft.
Als ik je goed begrijp dan heb je je vriend al vıjf en een halve week niet meer gehoord en negeert hij alles wat je onderneemt…dat is lang, en wreed.
Je hebt recht op een goed gesprek en een uitleg, maar als hij je nu al zo een tijdje negeert, denk ik niet dat dat komt. Ik zou het zelf ook niet meer weten… Misschien via gemeenschappelijke vrienden een gesprek regelen maar ik weet niet of dat er goed zou azndoen.
Wel goed van je dat je zelf even niks meer stuurt. Ik hoop.dat je vlug iets hoort meid!!
Knuffel
Groetjes aan de rest
Tot een Turkse man doordringen. Nee, volgens mij is nog niemand dat gelukt haha. Mij in ieder geval niet. Meestal zijn ze onbuigbaar als ze eenmaal iets in hun hoofd hebben. Alleen met veel geduld lukt het om andere ideeën erin te krijgen. Als ik jouw verhaal lees, avnien, moet je het laten gaan. Als hij je nu al negeert, wordt het meestal niet beter. En ik denk dat je zelf ook een eerlijk stemmetje in je hoofd hebt zitten, dat zegt dat je beter verdiend. Verliefdheid kan heerlijk zijn, of pijn doen, zoals nu. 1 geruststelling : het zal slijten. Ook niet proberen via eventuele gemeenschappelijke vrienden. Als hij je echt oprecht leuk vond, had hij moeite gedaan weer met je te praten, desnoods weer met ruzie.
Avnien, ik heb niet zoveel ervaring met Turkse mannen, maar een man, turks of niet, die 5 weken niks van zich laat horen kan wat mij betreft al ophoepelen.
Ik snap dat het onwijs lastig is om hem te ‘negeren’ maar ik denk dat je diep van binnen zelf ook wel ziet dat het wel beter is zo.
Ik zou het nog even afwachten en geen contact met hem zoeken. Als hij nou ineens toch contact met jou zoekt, kun je altijd nog het gesprek aan gaan.
Succes d’r mee meid!
Egwene, ik las in een post heel lang geleden dat jij ook gewerkt hebt voor ‘kids&co’!
Wat grappig, ik heb daar van het zomer en de herfst ook voor gewerkt en heb daar dan ook ‘mijn Turk’ ontmoet.
Klopt! En volgens mij ken ik je ook haha… Het is een klein wereldje. Maar ik respecteer je privacy hier je hebt trouwens wel veel teruggelezen én onthouden! Knap.
Ik heb een Turkse vriend, wonende in Turkije…
Ik zou hem graag hier definitief willen… Maar volgens mij, weet hij het nog niet helemaal zeker.
Hij heeft het erg over “Europa, dat alles mag en kan” “Europa Turkse mensen niet welkom heten” etc…
Als we samen zijn, is hij echt heel lief en voelt het super. Maar zo op afstand kan hij zowel lief zijn maar ook raar uit de hoek komen, dat ik hem even niet meer peilen kan… Is dit herkenbaar?