Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Isa ik gun je echt al het gelukt van de wereld maar jou askim geeft bij mij teveel rode flaggen af! Het makkelijk aannemen van geld, het opeens niet mogen bellen als hij in toeristisch gebied is en dan ze fb status veranderen vanuit t niets? Wat was ze excuus daarvoor? Gehacked? Perongelijk? Hij snapt niet hoe fb werkt? Ik denk echt dat het tijd word dat je voor jezelf serieus gaat kijken naar hem schrijf desnoods alle rode flaggen op dat helpt vaak om objectief te kijken naar de situatie

Hey lieve meiden er werd mij gevraagd om gezellig bij jullie in de fb groep te komen maar hoe doe ik dat?

Hey Summie ik weet dat er een aantal rechten hebben om nieuwe leden toe te voegen. Ik dacht Ladyside in ieder geval…

Summie idd ladyside en ik denk miloutjuh

Jaaaaaa summie! Gezellig :slight_smile: als je mij ff pb stuurt voeg ik je toe

Als het goed is, is iedereen nu beheerder en kan iedereen Summie toevoegen :slight_smile: heb het even snel aangepast

Via Wereldwijzer app

@lbds, wat leuk dat je ouders er alweer zijn!!!
Geniet er maar goed van :slight_smile: hoelang blijven ze? Ben je al weer beter?

@isafazli hoe is het nu met je meid? Heb je hem inmiddels al gesproken? Wel raar dat je hem daar niet mag bellen en dat z’n Facebook status in een keer anders was… Bij mij beginnen ook de alarmbellen te rinkelen… Pas goed op jezelf meid! Wat naar van je hondje, is die inmiddels al een beetje opgeknapt? Mijn hondje is laatst ook bijna aangevallen kon hem gelukkig nog net op tijd optillen pff.

@miloutjuhh fijn om te lezen dat het ondanks alles goed met je gaat! Kan later idd anders zijn, en dat die zo nu doet is vervelend maar idd ook een stukje bevestiging hoe die ook kan zijn, dikke knuffel meid!

@lbds hoe is het nu met je? Al weer wat opgeknapt meid? Zo te lezen ben je weer heerlijk verwend met lekkere dingen uit Nederland hihi! Geniet van de tijd samen met je ouders! Maar dat komt vast wel goed.

@egwene laat eerst alles bezinken en neem de tijd ervoor om te kiezen welke kant je nu op wilt gaan! Knuffel

@ladyside hoe is het met jou meid? En met blob?

@littleone en hoe gaat het met jullie en de kleine man?

Hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat alles goed, leuk en druk weekendje gehad met mijn beste vriendin en haar vriend, met askim gaat ook alles goed die heeft het druk met werken maar gelukkig spreken we elkaar wel elke avond.

Fijne dag nog meiden! Xx

1 like

Hoi allemaal. Ik heb het een beetje bijgelezen. isa het is al gezegd maar ook ik vind diy maar verdacht. Het toeristen seizoen is weer geopend dus de jacht kan weer beginnen en de gebruikelijke smoesjes komen weer te voorschijn. Geen internet i$ onzin ze wonen niet op de maan.trap er niet in!
Hier is alles goed. De eerste week bij askim zit erop. De turkse wind heeft me flink te pakken gehad maar op gesnotter en gehoest na gaat het wel weer. Askim werkt overdag maar ik heb geen tijd om me te vervelen.de familie sleept me mee op stap, de buren komen vaak langs . Druk maar wel gezellig. Met askim gaat het ook best goed en hij vindt het heerlijk om samen met mij dingen te doen. zijn wilde haren zijn uitgevallen het werd tijd ook :wink:

1 like

Summie je bent eve scheetig zoals ik
Me had voor gesteld :slight_smile: weet je ondertussen al wat meer van de islam?
Lavato hier alles ok hoor veel aan het genieten van het mooie weer… met de kleine man gaat alles super… Hoe gaat het met jou? kan je ook een beetje genieten van het mooie weer… Leuk dat je je Askim elke avond spreekt weet je ook al wanneer je hem ziet?

Civxic. Leuk dat het je daar bevalt waar ben je precies ergens?

Isa weet je al wat meer? Kvin het verhaal van je erg eng… Er spookt spontaan vanalles in me hoofd… hoe sta jij er tegen over met dit en je huwelijksplannen??

Hier gaat alles goed buiten wat slaap te kort is het zelfs prima…alleen als we naar Askim zijn broer gaan is het telkens ruzie Grrr zoo vervelend…
Ik heb de foto van fb gehaald niet omdat ik denk dat jullie er gekke dingen mee gaan doen ofzo maar Askim en ik hebben afgesproken om nog geen foto’s op fb ofzo te zetten vandaar dus :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Dag meiden allemaal,

Hoe is het met iedereen?
Civciv blij om te lezen dat alles daar zo goed verloopt, en dat je aşkın zijn wilde haren kwijt is :slight_smile: geniet nog volop van je tijd ginder!!!
Lbdss hoe is het ginder? Leuke tijd met je ouders?
Miloutjuh hoe is het nog met jou meid? Knuffel!!
Littleone wat hebben jullie een schattige baby… Jammer dat jullie ruzie hebben als je bij zijn broer langs bent geweest. En hoe gaat het met zijn nederlandse les?
Xlovato blij van jou nog eens te zien passeren, en fijn dat alles goed gaat tussen jullie, weet je al wanneer je trug naar ginder gaat? En hebben jullie ondertussen al een naam bedacht?
Egwene hoe is het ondertussen met jou?

Rest van de meiden alles goed?

Hier toch nog redelijk veel contact, hij gebruikt zijn vriend zijn internet om me te contacteren, of soms een gebrekkig wifi kanaal. Hebben toch nog veel woorden zonder dat dit nodig is. Dacht dat ik alles al had gehoord maar blijkbaar toch niet…
Heb de laatste dagen over niet anders gepraat dan over hem en heb het eigenlijjk gehad

Grtjes en knuffels

Isa fijn dat je nu wel meer contact heb, maar meid pas alsjeblieft goed op jezelf maak me soms best zorgen om je ik gun je zoveel geluk, liefde en aandacht en hij is soms best lax! Je bent speciaal en geweldig zo moet hij jou ook behandelen vind ik!

Ik ben nu al ruim twee weken ziek… Ben t zoooooo zat!!! Helemaal klaar mee!! Gister lunch gehad met askim en mijn ouders askim doet zooo ze best om met me vader te communiceren en om zichzelf te bewijzen tegenover hem dat die mij compleet negeerde als ik wat tegen hem zei! Hij was echt alleen maar bezig met me vader haha! Super schattig hij wilt zich zo graag bewijzen dat die goed voor mij is!!

Jij ook ziek LBDS?.. Het heerst overal haha. Heb zelf gisteravond kotsend boven de wc gehangen. Dat is héél lang geleden. Schrok er eventjes van.

Heb exaskim tijdje geleden gesproken weer. Was niet echt leuk, maar blijkbaar nodig. Heb nog geen idee wat ik ga doen nu. Ik kan het seizoen in Turkije afmaken in Lara. Ik kan ook totaal wat anders gaan doen. Eigenlijk heb ik gewoon te veel mogelijkheden haha! Gelukkig ga ik volgende week lekker op vakantie. 2 mei vertrek ik naar Gran Canaria! Met mijn familie. Eerste keer in een jaar dat ik op vakantie ga. Heb er zin in! Daarna ga ik knopen doorhakken.

Littleone ik ben in Istanbul en zondag gaan we naar de zwartezee. Hoe doet de kleine man het? En de grote? :wink:
Isa fijn dat jullie contact hebben maar jammer dat je je moet ergeren. Dat vreet energie. Ik denk dat hij nog een beetje volwassener moet worden.hij vind het flierefluiten nog te leuk, en dat kan niet meer in een relat ie. Jij bent verder dan hem hierin en dat is lastig. Lbds en egwene bah er hangt hier wat in de lucht. Snotter en hoest me ook rot en de halve familie begint ook al mee te doen. Egwene wat fijn je vakantie veel plezieR! En dan knopen doorhakkrn spannend!
Morgenis het hennafeest en zondag de bruiloft. Zondag gaan askim en ik naar de zwarte zee naar het dorpje van opa. Even weg in the middle of nowhere is ook fijn want het is druuuuk hier thuis ben toe aan vakantie als ik weer weg ga :wink:

Knuffel voor iedereen

Hahahhaha ik steek iedereen aan via t forum :stuck_out_tongue: uitkijken voor ontstekingen in de holtes dan zit je er net zo lang aan vast als ik hihi

Egwene en lbdss veel beterschap alletwee
Civiciv jij ook veel beterschap, blij dat je het zo leuk stelt gingder, en de middle of nowhere, zal eens deugd doen, eens de rustiger kant
Met askım en mij gaar het eigenlijk niet zo goed, gisteren weer ruzie. Ik kan in juni naar ginder voor een weekje, hij wilt dat ik een ander hotel aandoe dan waar hij werkt, en ik wil iets waar we samen kunnen zijn na zijn werk, maar dat wilt hij helemaal niet, hij wilt me komen opzoeken tussen het werk en het slapen door en hij heeft ook geen intentie om iets te reserveren of een opl te zoeken. Met een uur tussen de soep en de pataten door ben ik helemaal niet tevreden, maar ik wil ook helemaal niet ondankbaar zijn, een uur is nog altijd meer dan wat ik nu heb. Een andere reden was ook dat als wij samen zijn, hij niet kan slapen omdat ik dan sex wil??? Ik dacht alles te hebben gehoord maar dees was wel het toppunt. Zijn ring die hij in nov gekregen heeft, ligt ook nog gewoon bij zijn thuis in de badkamer… Gisteren na een ruzie heb ik gezegd dat ik niet kwam in juni en dat het gedaan is let ons twee, hij zei thank you… Heb dan dichtgegooid en sedertdien niks meer gehoord

Nou Isa lekker zo laten en niet meer gaan,na alles ben je er nu hopenlijk toch wel klaar mee. Hij laat toch duidelijk merken wat hij wilt,en dat zijn maar paar uurtjes met jouw. Wees wijs en laat hem gaan… jij bent beter af zonder hem.

@civciv fijn om te lezen dat het leuk is, je word dus lekker op sleeptouw meegenomen hihi leuk! Gelukkig dat de wilde haren van je askim zijn uitgevallen hihi, veel plezier nog!

@littleone hier ook heerlijk aan het genieten van het weer, fijn dat met de kleine man alles goed gaat! Jammer dat het elke keer ruzie is als jullie naar z’n broer gaan, met mij gaat alles goed, als alles goed gaat dan wil ik rond juni die kant op of eerder als het kan der staat nog niks vast maar ik moet het hier ook allemaal kunnen regelen met m’n hondje die kan ik natuurlijk niet zo maar mee nemen.

@isafazli een naam was bedacht maar nu blijft de winkel toch de naam behouden Haha vind het wel grappig dat ze eerst een andere naam bedenken maar toch de oude houden, ik wil rond juni die kant op ( of eerder als dat kan) maar dan moet ik wel alles regelen voor m’n hondje enzo maar dat komt uiteindelijk wel goed! Even een dikke knuffel voor jou meid, wat een rot situatie… Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen, ik denk dat hij jou niet gelukkig gaat maken meid, en ik weet ook hoe moeilijk het is om het na al die moeite los te laten en hem te laten gaan… Maar meid jij doet zo veel voor hem dan kan hij dat andersom ook voor jou doen, ik vind het raar dat die niet samen met jou ergens wilt verblijven en maar af en toe tussen het werk langs wil komen, en natuurlijk ben je niet ondankbaar! Als je daar bent wil je zo veel mogelijk tijd met hem doorbrengen ondanks zijn werk. Dat hij dit niet wilt nu zegt eigenlijk al genoeg… Sorry als ik een beetje bot over kom maar ik wil ook dat jij gelukkig word en je verdient iemand die echt voor jou gaat meid!

@egwene beterschap meid! Oh heerlijk met je familie op vakantie! Lekker ontspannen en daarna de knoop door hakken ben benieuwd waarvoor je uiteindelijk kiest!

Hier gaat alles wel goed, ben aan het kijken wanneer ik naar askim kan gaan ben ook nog aan het rondkijken voor au pair werk in Turkije weet eigenlijk weer niet zo goed wat ik wil Haha, heb tegen askim gezegd dat ik in juni misschien kom als ik alles geregeld kan krijgen, nou een misschien is bij hem meteen een ja, hij had al een verrassing voor me gekocht vandaag voor als ik kom…
m’n huis is weer druk m’n zus en de kindjes zijn er vanaf gisteren weer, ging toch niet goed tussen m’n zus en der man en hoe hij haar weer heeft behandeld ik ben nog steeds boos… Maarja ik probeer ze nu zo goed te helpen en uiteindelijk komt het dalijk wel weer goed als m’n zus der eigen plekje heeft!

Fijne avond meiden! Xx

Lieve Isa, meid laat die man gaan. Hij is je niet waard. Iemand die je graag zou zien zou niks liever willen dan elke vrije minuut met jou door brengen. Als hij echt om je gaf zou hij een appartementje zoeken voor jullie samen. Tel daar alle andere dingen bij op die je de laatste maanden van hem hebt moeten slikken. Dan is de conclusie toch getrokken?

X-lovato: Wat lief dat jij zo zorgzaam bent voor je zus en haar gezin! Hihi dat misschien invullen als een Ja ik kom…grappig hoe mannen soms het woordje misschien kunnen interpreteren. Meid het is ook lastig om te bepalen wat je wilt. Heb je al contacten met eventuele organisaties die jouw kan bemiddelen voor au pair?

Turkijelover Hoe is het met jou meid? Jullie gaan toch zeer binnenkort richting Turkije?

Isafazli: Oh meid even een dikke knuffel voor jou. Allereerst wil ik zeggen dat jij totaal niet veeleisend bent ik vind eerlijk gezegd dat jij misschien wel wat te weinig eist. Jij bent veel te lief voor hem! Zou hij juist niet ontzettend blij moeten zijn dat je komt? Zou hij niet elke vrije minuut met jouw moeten willen delen? Uuuuh een Turkse man die geen zin in sex heeft…dat roept bij mij vragen op. Meid ik wens je veel sterkte en wijsheid toe! Ik begrijp dat het een lastige situatie voor je is. Maar ik denk dat jij het diep in je hart ook wel weet dat het niet helemaal gaat zoals je verdiend en zoals jij het zou willen. Pas goed op jezelf!

LBDS: Ach jakkes wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap meid! Hopelijk ben je snel weer beter enne pas goed op jezelf meid!
**
Civciv:** Fijn om te horen dat jij je zo goed vermaakt in Turkije. Hihi en dus druk met al die mensen/familieleden die hun aandacht nodig hebben. Ik hoop ook dat jij snel weer wat fit bent! Pas goed op jezelf! Enne hoe zit het tussen jouw en je askim? Veel plezier meid en geniet er van!!!

Littleone: Aaah wat lief dat je mij lief en schattig vind! Oooh maar wat heb jij ook een schattig mannetje. Jammer te horen dat er stuks ruzie is met zijn broer is dat ivm de opvoeding dat het in hun ogen misschien niet te Islamatisch opgevoed wordt? Ik hoop dat je ondanks alles wel van je mannen kunt genieten!
**
Egwene:** Meid wat heb jij de afgelopen tijd ook veel meegemaakt. Ik hoop dat je heerlijk gaat genieten van een welverdiende vakantie en dat je weer wat de rust terug vindt enne succes met het knopen doorhakken!

Update van mij:
Zoals jullie misschien al meegekregen is het bij mij in de liefde weer eens complex. Ik trek moeilijke mannen aan. En ja dan is het nu weer de uitdaging om mijn weg te vinden. Verder gaat het goed hier.