Turkse liefdeskletstopic deel 102 :-)

Oofff zoveel fouten in de tekst, sorry. Onderstaande moet zijn: onder ons en staatsschuld moet natuurlijk staatsschool zijn. Hihi :-p

Probeer al 10x te updaten pff!

Milou heel veel sterkte en dikke knuffels :frowning:

Mijn update komt straks ga m even typen in me notities haha

Er is heel veel geschreven haha weinig onthouden dus doe even ego :wink:

Het was echt geweldig bij askims familie! Wat een lieve familie! Askims moeder rende toen wij aan.kwamen langs askim heen (haar zoon die ze al jaren niet gezien had) om mij te knuffelen en vervolgens mijn hand te pakken en niet meer los te laten hihi! Werd daarna gelijk mee naar binnen getrokken en werd overladen met eten en kados! Heb voor mij en mijn moeder een omslagdoek gehad, een ring van askims moeder en een hoofddoek hihi! De hoofddoek gaven ze me voor tijdens het koken zodat mijn haren niet steeds in het eten vliegen! (Van askims drie zussen draagt er maar 1 een hoofddoek dus tis niet zo dat ze me dwingen ofzo hoor)
Is echt een hele warme familie en werd de eerste dag al mee genomen om met de vrouwen te winkelen hihi heb hele mooie schoenen van mijn schoonmoeder gekregen!

Daarna waren askim en ik best moe en gingen we even slapen bij zijn zus in huis! Zij heeft drie kinderen en de jongste zoon van 3 was helemaal weg van mij! Askim en ik waren in slaap gevallen zonder deken had mijn neefje een deken gehaalt en ging die ons instoppen! Hihi! Toen werden we wakker voor het avondeten en toen ik weg liep werd de kleine man helemaal boos hij begon aan me te trekken en hangen en schreeuwen dat ik moest blijven haha zo schattig!!

Gelukkig kan askims oudste zus wel redelijk engels en dat gecombineert met mijn turks ging heel goed! Zijn zussen hebben mij turks leren dansen en heb tijdens het hennafeest alleeeeeeen maar in de dansrij gestaan haha! Iedereen was heel trots op mij dat ik niet bang was om het gewoon te doen en ook dat ik het goed deed!

Mijn ego heeft een grote boost gehad haha kreeg zowat elke minuut te horen hoe mooi en lief en schattig ik ben hihi! Mijn schoonmoeder liet me zo trots aan iedereen zien! Kwam elke keer naar me toe om me te knuffelen!

Waar ik wel van schrok was dat ze met wapens zaten ze schieten de hele tijd! Wat erg respectloos is want de bruid is een syrische vluchteling! Ze was zelf ook best chagerijnig erdoor en de politie is super vaak langs geweest en bij de tweede trouwdag bleven ze zelfs op het feest zitten! En ik schrok dat de bruid pas 18 jaar was en askims broer is al 34! Maar toen ik haar alleen sprak (een nichtje van askim woont in NL die was er en die spreekt NL en koerdisch wat de bruid sprak) vertelde ze me hoe verliefd ze was op mijn schoonbroer en dat hij echt de man van haar dromen is en ze was ook echt heel gelukkig en toen hij binnen kwam straalde ze helemaal! Alleen jammer dat dit door die wapens niet goed overkwam tijdens het feest ze keek echt chagerijnig! (Terwijl askims broer een glimlach had van oor tot oor haha)

Heb uiteindelijk askim heel weinig gezien haha! Soms trok askims zus mij mee om te dansen naast het bruidspaar en werd askim door zijn neven naar mij toe geduwt hihi en dan keek ik naar askims moeder en die zat dan echt te stralen! Twee van haar drie zoons dansend met hun vrouwen!

Oohhh en wat ZO erg was ! Askims oudste broer die zo zat te dreigen askim uit de familie te schoppen was HELEMAAL NIET op de bruiloft… Hij moest werken!!! Daar werd ik wel even boos van maar heb t achter me gelaten laat hem.lekker raar doen! :wink:

En toen tijdens het hennafeest kwam askim in paniek naar me toe het was tijd om de geschenken te geven! En je word echt voor het blok gezet! Ze roepen gewoon je naam en roepen daarna ook wat je gegeven hebt!! En je wilt niet gierig overkomen voor honderden turken! Gelukkig kwam me schoonmoeder aan gerent met 100 lira waar wij zelf 50 bovenop hebben gedaan hihi!

Heb het echt super gehad en snap niet waar ik zo bang.voor was! Me turks is veel beter dan ik dacht en ze familie is echt helemaal gek op mij! Vooral toen ze zagen dat ik gewoon mee deed met alles! Daar heb ik plus punten mee gescoort hihi!

1 like

@LBDS: Woww wat een super mooi verhaal om te lezen ook en wat heb jij een leuke tijd gehad zeg!! Echt super joh dat alles zo mooi en leuk is gegaan voor je en dat je je zo goed heb gevoeld! Dat zijn de dingen die je gelukkig maakt denk ik zo en het feit dat je nu weet dat je gezegend bent met zo een warme lieve schoonfamilie. Geniet er lekker van meid!! Heerlijk!!

lbds aahhhh het is 1000% meegevallen!!! Wat ben ik blij voor je dat het zo goed is gegaan en je jezelf weer een beetje overwonnen hebt. Nu hoef je nooit geen zorgen meer te maken als jullie weer eens daarheen willen wat is dat fijn! Zo zie je maar weer je bent lekker toch gegaan ondanks alle zorgen en je bent er weer een stuk sterker en zekerder van teruggekomen. Goed zo!

Aaah meisje, zie je wel dat het allemaal goed is gekomen!
Ben zoooo blij voor je dat het allemaal is goedgekomen. Heb veel aan jullie gedacht de laatste dagen!

Joehoe waar zijn jullie?

Haha, Milou… Thuis :slight_smile: Hoe gaat het met jou? Hopelijk kan iedereen in Nederland e.o. genieten van het mooie weer vandaag!

Heey meiden,
Het is hier idd rustig, hoe is het met iedereen?

@lbds super om je verhaal te lezen en dat het allemaal gelukkig is meegevallen! Super fijn dat je schoonfamilie zo lief is,Nu weet je dat je de volgende keer daar naartoe kan gaan zonder stress hihi

Ik ga zo heerlijk genieten van het zonnetje!
Fijne dag meiden xx

Aan het werk​:wink::smile: en nu even in het zonnetje
Straks afscheid nemen van de familie we hebben een super mooie en fijne tijd gehad… zal moeilijk zijn ppff
Hoe is het met jullie?
Fijne dag

Dag meiden allemaal

Het is hier idd heel rustig

Miloutjuh hoe is het nog met je?

Lbdss fijn dat je zo een leuke tijd hebt gehad, en wat zalig dat zijn moeder en zussen zo goed voor je hebben gezorgd!!! Toch maar raar dat die ene daar niet was!

Tamara geniet nog van dat laatste dagje met je familie!!

Hier ook aan het genieten van het zonnetje, heb beetje rotweek achter de rug, veel ruzie met aşkım, hij heeft zijn werk in zijn thuisdorp opgezegd, omdat het te weinig verdient, minder dan ze hadden gezegd, en ook omdat de contractduur blijkbaar maar 8 maand is ipv 3 jaar, en is vertrokken naar alanya, is daar vanmorgen toegekomen met de nodige air lijkt me, Heb al te horen gekregen dat ik niet moet bellen, dat dat daar niet past en een probleem is en hij zelf zal bellen.
Daarnaast is mijn hondje ook aangevallen door een andere hond, die had hem bij zijn keel, is gehecht en moet week antibiotica en pijnstillers nemen, heeft veel chance gehad en op mijn werk is het ook al erg heftig geweest. Ik wil even mijne stopknop indrukken, trek het niet meer, heb overal genoeg van.
Grtjes en knuffels

1 like

Hey meiden,

Het gaat met mij eigenlijk wel goed. Heb er op dit moment best wel vrede mee dat het klaar is. Ik zie nu allemaal dingen van hem voorbij komen die ik helemaal niet leuk vind. Hij schrijft de meest zielige dingen op fb die dan altijd ergens iets lelijks over mij te zeggen hebben. Toen ik hem gisteren sprak begon hij je was het zeker al lang van plan om het uit te maken blablabla. Als ik zeg dat dat niet zo is word ik niet geloofd.
We zijn pas een week verder en misschien voel ik me er later weer heel anders onder maar voor nu ben ik wel relaxed.

@LBDS Wat super om te lezen meid! Volgens mij heb je een heerlijke tijd gehad met je askim zijn familie en hoor je er helemaal bij!

@Egwene jij dus weer thuis hoe is het met je? Gek om weer in Nederland te zijn?

@xlovato lekker in de zon gezeten?

@Tamara ook even kunnen genieten van de zon tussen het werken door. Afscheid moeten nemen van de familie die op bezoek was, niet fijn knuffel meid.

@ISa Bah meid wat vervelend dat alles even tegen zit.
Wat naar van je hondje hopelijk knapt hij snel weer een beetje op.
En dan ook nog je askim, niet bellen waar slaat dat op? In zijn dorp wel en in Alanya niet? Ik zou dan nog eerder anders om verwachten.
En dan je werk er ook nog eens bij. Knuffel voor jou, hoop dat snel alles weer een beetje beter gaat voor je!

Fijne avond meiden,
Na het hardlopen ga ik lekker op de bank hangen nu!

1 like

Isa heel vreemd dat je nu ineens niet meer mag bellen. In het dorp weten ze natuurlijk van jouw,hier kan hij doen alsof hij single is tegen nieuwe toeristen,misschien is hij bang dat je dan net op een verkeerd moment belt…

Ja turkije lover moest daar ook aan denken

Milou: het is even wennen weer. Ik had verwacht veel later terug te komen, dus ik heb ook geen plannen nu. Een vorige werkgever heeft wel meteen contact met me opgenomen, omdat ze ervaren animateurs zoeken. Maar ik moet eerst bekijken welke richting ik nu op ga. Ik weet het even niet.
En over je ex… Mijne deed precies hetzelfde. Zeggen dat ik nooit van hem gehouden heb en dat hij me sowieso al nooit vertrouwde. Onzin natuurlijk, maar dat is hun ego die gedeukt is en hun manier om de pijn te ontwijken. Trek je er maar niet te veel van aan.

Isa heel raar dat je askim zo doet… Ik zelf zou stalkbellen echt waar… Ik ben dan zelf ook een overdreven persoon vertrouw niemand snel dus ga vaak extreem haha (dus mijn advies is niet altijd goed) maar wat gebeurt er als je wel een keer belt? Als die klaar is met werken? Ik vind t verdacht hoor… Pas goed op jezelf hoop dat alles snel beter gaat meid!

Milou pff wraak van de turkse ex… Ze kunnen zo raar doen zoals egwene ook al zei! Fijn dat je je nu toch wel relaxed kan voelen! Probeer lekker door te gaan met je leven en geniet en probeer je niet teveel aan te trekken van je ex… Negeren houd vaak in dat ze stoppen want ze doen t voor aandacht en wraak, tenminste alle exen die ik mee heb moeten maken van mijn en askims kant werkte negeren altijd t best!

Egwene spreek jou natuurlijk al veel maar ga lekker even rustig aan doen en neem de tijd om te ontdekken wat je wilt!

Ik heb een flinke verkoudheid en voorhoofdsholteontsteking mee genomen vanuit askims familiedorp! Nu zoveel pijn!! Dokter wou antibiotica geven ik zit t wel even uit met een neusspraytje hoor ben een flinke meid ga hier niet dood aan! Me ouders zijn gister weer aan gekomen hadden twee frikandelbroodjes voor me mee genomen ooohhh wat was dat genieten!! Ook weer een goede voorraad paaseieren,stroopwafels,vlokken en hagelslag in huis hihi! Nu weer lekker overdag met me ouders de zon geedt wel extra pijn maar met een pijnstillertje en aandacht van me ouders overleef ik wel :slight_smile: morgen gaan ik en askim samen naar me ouders me moeder vraagt elk uur wanneer ze askim weer ziet hihi! Me vader schreeuwt zelfs naar m als ik bel dat ze hem wille zien hihi me moeder vertelde dat me vader tegen een vriend van hun gezegt heeft dat askim een zoon is die hij nooit had!!! Ik ben zo blij!! Van de vader die mij negeerde omdat ik met askim was heb ik nu een vader die een foto van mij en askim als achtergrond op ze telefoon heeft en trots laat zien aan iedereen dat die nu een zoon heeft! Soms is het niet zo erg om een beetje tegen je ouders in te gaan hihi :slight_smile:

Nu lekker wat uurtjes slaap pakken voordat me hyperactieve askim weer thuis is! Hij is sinds we terug zijn van ze familie zo hyper geweest net een kindje het is zo mooi :slight_smile:

1 like

Ibds…bij de bim verkopen ze stroopwafels!!
Geniet van de tijd met je ouders.

Filiz klopt ja maar smaken toch niet zo lekker als die uit NL haha :-p

Goeieavond meiden

Egwene is italie niet terug een optie? Maar gelijk heb je dat je je tijd neemt om te zien hoe of wat!! Genite maar even van een beetje vrije tijd!

Lbdss leuk dat je ouders er trug zijn!! En wat fijn dat je vader zich zo gedraagt en zo fier is op jullie twee!!
En dat stalkerbellen, dat ken ik ook hoor :slight_smile:
Vandaag terug ruzie gehad, hij zit daar nu al toevallig zonder internet, na 1 dag alanya, en zijne facebook daar had hij zijne fb status relatie verwijderd! Heb hem dan nog maar eens gebeld en opeens had hij toch wel internet gevonden om het terug aan te passen… Ja ik hoor het jullie zeggen en ik weet het…! Hij loopt op het randje, kan niet veel meer hebben

Miloutjuh ik ben blij dat je je redelijk rustig voelt, maar pas op voor de evt terugslag die er mss nog kan gaan aankomen! Hij weet niet wat hij opgeeft!!! Knuffel meid!!

Summie meid alles goed?

Verder fijne avond nog en knuffels voor iedereen!

Isa,hij loopt op het randje?? Hij heeft al teveel kansen van je gehad,maar zodra hij weer iets positiefs(goeds) doet is hij gelijk weer ver van jouw rand vandaan… met deze actie zou hij over je rand heen moeten zijn…Hij weet precies hoe hij jouw een beetje tevreden kan houden.

2 likes