Aaarghhhhh ook ikke ellende met de app, tot 2x toe druk ik op de verkeerde knop en foetsieee dus nu maar effe via de laptop. Mutlu thanks dat je het namens ons hebt gemeld.
LBDS: Oh jakkes vervelend een ontstoken traanbuisje, maar dan valt het gelukkig nog wat mee. Heel begrijpelijk dat je askim zich schuldig voelt, maar misschien wel een goed excuus om te stoppen met roken hahaha. Wel grappig zeker dat je nu met je ouders skyped en dat je askim nu bij je is, terwijl het voorheen net andersom was. Wat betreft de discussie over de korte broek: zomers loopt mijn askim 90% van de tijd in een korte broek als hij in het toeristen gebied is. Askim vertelde dat het 27 graden was, dus ik zei tegen hem: Waarom heb je geen korte broek aan? Waarop hij eigenlijk een beetje reageerde alsof dat echt not done was. En aangezien Kardelen de stad kent waar mijn askim nu woont, vroeg ik het haar dus of ze daar niet in korte broeken lopen hahhaa.
LadySide: Fijn dat je dat afgelopen dagen wat bij hebt kunnen tanken en hebt kunnen genieten van het mooie weer!!! Lees ik het goed, begin je al een kleurtje te kregen? Hmmzz saai werken? Dan is dat zeker niet in het ziekenhuis of wel? Ik meende dat je dat juist zo gezellig vond. Ben je stiekem al een beetje bezig met de dagen aan het aftellen voor je naar Turkije gaat? Wel een heerlijk vooruitzicht zwijmel Hahaha ik was ook niet te eigenwijs om medicijnen te nemen, doe het netjes volgens afspraak alleen mag ik de medicijnen zonodig verhogen en dat vind ik moeilijk in te schatten wanneer ik dat moet doen.
Miloutjuhhh: Ik zou inderdaad net als wat Mutlu zegt je bij meerdere uitzendbureau’s inschrijven. En persoonlijk zou ik om de kansen te vergroten, ook nog echt persoonlijk langs de buro’s gaan ipv digitaal in te schrijven, hebben ze meteen een gezicht bij je en kan je meteen mondeling waar nodig dingen toe lichten. Ah wat een pech heb je eindelijk de moed verzamelt om te bellen zijn ze in gesprek…grrr… Wat leuk en gezellig dat je langs de tweelingzus gaat en het weekend daar gaat logeren. Was de mama in Antalya dan ook een Nederlandse? Balen dat die werkomstandigheden van je askim dus nog niet zo goed zijn.
Mutlu: Wat ontzettend fijn dat het huisje, boompje, beestje jullie zo goed bevalt en dat jullie samen al wat aan het dromen zijn naar een eigen huisje. Hopen dat je askim snel wat werk mag vinden en dat die droom ook nog waarheid mag worden. Zo te horen hebben jullie heerlijk genoten in Zeeland en wat heb je overigens een super deel gemaakt voor dat vakantiehuis. Dat was toch in Spanje? Hahah klinkt wel heel mooi op vakantie met je askim naar Spanje hahah ach ja weer eens wat anders dan Turkije
Wat betreft mijn zus, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel jammer. Maar ik vind het belangrijkste dat ik mijn mijn hart/gevoel probeer te volgen en als je wilt kun je overal ‘apen, beren en spoken’ vinden.
Kardelen: Fijn dat je stage goed gaat! Vind je het ook een leuke plek met een leuke team? Zo te horen is het dan wel bijzonder dat mijn askim in de zomer in het toeristengebied gewoon 95% van de tijd in een korte of 3/4 broek loopt. Volgens mij komt askim wel uit een redelijk moderne familie, zijn ouders vinden internet heel belangrijk, maar ja dat is natuurlijk ook de mogelijkheid om contact met hun zoon en kleinkinderen te hebben, maar ze hebben bv ook allemaal al jaren facebook enzo, maar daardoor heeft askim nu dus in zijn huis wel gewoon internet. Hmmzzz die stemming ligt dus echt aan het gebied haha.
He meiden ik ben dus nu wel nieuwsgierig…het is misschien een domme vraag van mij, maar het is puur vanuit onwetenheid…maar hoe zit dat met die korte broeken? Heeft dat met het geloof te maken dat veel Turkse mannen in lange broeken lopen of is het gewoon vanwege normen/waarden?
Grappig trouwens ik hoor hier dus verhalen over afdingen enzo. Ik vind het juist in Turkije eigenlijk altijd een hele uitdaging, van te voren heb ik in gedachten wat ik voor iets wil betalen en omdat het in Turkije mag vind ik het eigenlijk wel een sport. Voor mij is het een spelletje en grappig om te zien wat voor verhalen sommigen dan op kunnen hangen en het mooiste is natuurlijk als ik het win, terwijl ik het in NL om korting vragen afschuwelijk vind haha.