Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@mutlu ik hoop dat je askim snel werk vind. En dat het huisje dat jullie op het oog dan nog te koop is. Zo dat is heerlijk dat jullie daar zo voordelig op vakantie kunnen! Waar is dat huis? Wij waren zondag in hey bod bij Breda nou daar was het super druk. Alle terrasjes in de buurt waren vol hahaha.

Ja als Europese zal je snel in de maling genomen worden als je iets wilt kopen. Maar dat is als je met euro’s betaalt en ook met lira’s. Wat ik altijd doe is voor mezelf bedenken wat ik ergens voor over heb. Soms krijg je die prijs dan heel makkelijk en dan weet ik dat ik eigenlijk misschien te veel betaal maar als ik het dan vergelijk met nl dan valt het wel weer mee.
Wat ook altijd leuk is, is om in het Turks te vragen wat iets kost. Deze zomer ontdekt dat dat ook kan schelen in hoeveel je moet betalen. Ik wilde een horloge kopen en vroeg in het Turks hoe duur het was. 15tl werd me verteld. Ik stond er een paar te passen en te proberen. Komt er een ander meisje vraagt in het Engels hoe duur de horloges zijn en meteen zegt die man 25 tl.

Via Wereldwijzer app

Sevimli natuurlijk bedoel ik jou hahaha. Ja devrelatie verklaring is foto’s vliegtickets eigenlijk alle bewijzen dat jullie een relatie hebben. Ik hoop dat je werk mee gaat werken.

Milou hier was dus gewoon niemand echt heerlijk.

Het huis is in alacante in spanje :slight_smile:

Ik moet eerken spreek jullie later weer!

Via Wereldwijzer app

Yavrum: vervelend van die allergie. Was dat misschien ook de oorzaak van die andere klachten die je had? Ik kan me herinneren dat je een keer iets met je oog had en rode bulten? Wat erg van de inbraak! Hebben ze veel waardevolle dingen meegenomen?

Summie: haha ja volgens mij beginnen ze daar ook meer en meer te moderniseren want askim heeft nu ook internet thuis en zijn moeder facebook enzo. Meer dan een jaar geleden hadden ze dat nog niet haha. Hmmm ik weet niet zo goed wat het is, sinds die thuis is doet ie zo, heel apart. Zal het dan toch aan de omgeving liggen haha :stuck_out_tongue: Stage gaat goed. Vanaf nu is het echt heel druk, dus ik heb genoeg te doen. Maar kan het niet laten om tussendoor te updaten haha.

LBDS: mijn askim draagt ook wel korte broeken, maar niet als hij thuis is bij zijn ouders. Ja in huis, maar buitenhuis niet. In het toeristengebied heb ik genoeg Turkse mensen gezien met korte kleding maargoed daar zien ze genoeg mensen half naakt lopen dus dan is het wat gewoner geworden denk ik om zelf ook zulk soort kleding aan te trekken. Toch voelde ik me daar van de zomer toen we een huisje hadden gehuurd tussen allemaal Turkse mensen niet heel erg op me gemak als ik daar in kort broekje en shirtje in de tuin zat ( bikini deed ik niet eens, alleen op het strand). Had toch het gevoel dat het een beetje ongepast was ofzo.

Ladyside: Ik denk dat je beter met lira kan betalen. Toen ik daar in januari was, was 1 euro ongeveer 2,70 lira. Maar als je bij de winkels was en je wou met euro betalen rekende ze vaak minder. Dus dan was 1 euro opeens 2,50 lira. De prijzen zullen misschien wel iets omhoog zijn gegaan, maar dat maakt dan in principe niet uit of je in euro of lira betaald.

Als ik met askim was en we gingen iets kopen zei die ook vaak dat ik even buiten moest wachten of me mond moest houden, want zodra ze horen dat je niet Turks ben doen ze inderdaad de prijs zo omhoog.

Och askim en ik hebben een keer ruzie gehad om een sjaal. Ik wou graag een sjaal kopen en die man zij 25 euro. Belachelijk duur! Dus ik zei niet meer dan 10 euro, maar die man vond het te weinig. Dus wij liepen bijna de winkel uit en die man zei: oke 10 euro. Dus ik blij. Askim daarna: je had er nog veel minder voor kunnen betalen als je helemaal naar buiten was gelopen. Mja ik heb allemaal geen verstand van dat afdingen hoor. Vind het wel best

Askim vertelde inderdaad ook dat de lira weer meer waard wordt als het seizoen weer begint. Ik weet niet precies hoe dat allemaal zit maar heeft geloof ik iets te maken met dat er dan weer meer geld wordt uitgegeven en er meer vraag komt naar de munteenheid. Maar ik weet niet echt of dit heel veel invloed heeft want de waarde is gedaald omdat buitenlanders niet meer wouden investeren in Turkije vanwege dat corruptie schandaal.

Dan ga ik de proef op de som maar es nemen en lira’s halen binnenkort :slight_smile: Sowieso in supermarkt is het wel handig om lira te hebben en op bazaar zal ik het verschil es testen :slight_smile:
Hier even naar binnen gevlucht om af te koelen. Het is warm bij mij op de galerij, pfff! Allemaal goed om voor te bruinen voor over 3,5 week :slight_smile: :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

ladyside: mennn ik ben jaloers! Ik zit hier op kantoor naar buiten te kijken naar een strak blauwe lucht en de zonnenstralen op mijn computerscherm… Wil ook heeeeel graag lekker in het zonnetje zitten!!

Haha! Sorry Kardelen! ik heb voor de grap maar eens de thermometer daar neergehangen. . 34 graden! Maar dan wel vol in de zon en omringd door houtwerk :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Aaarghhhhh ook ikke ellende met de app, tot 2x toe druk ik op de verkeerde knop en foetsieee dus nu maar effe via de laptop. Mutlu thanks dat je het namens ons hebt gemeld.

LBDS: Oh jakkes vervelend een ontstoken traanbuisje, maar dan valt het gelukkig nog wat mee. Heel begrijpelijk dat je askim zich schuldig voelt, maar misschien wel een goed excuus om te stoppen met roken hahaha. Wel grappig zeker dat je nu met je ouders skyped en dat je askim nu bij je is, terwijl het voorheen net andersom was. Wat betreft de discussie over de korte broek: zomers loopt mijn askim 90% van de tijd in een korte broek als hij in het toeristen gebied is. Askim vertelde dat het 27 graden was, dus ik zei tegen hem: Waarom heb je geen korte broek aan? Waarop hij eigenlijk een beetje reageerde alsof dat echt not done was. En aangezien Kardelen de stad kent waar mijn askim nu woont, vroeg ik het haar dus of ze daar niet in korte broeken lopen hahhaa.

LadySide: Fijn dat je dat afgelopen dagen wat bij hebt kunnen tanken en hebt kunnen genieten van het mooie weer!!! Lees ik het goed, begin je al een kleurtje te kregen? Hmmzz saai werken? Dan is dat zeker niet in het ziekenhuis of wel? Ik meende dat je dat juist zo gezellig vond. Ben je stiekem al een beetje bezig met de dagen aan het aftellen voor je naar Turkije gaat? Wel een heerlijk vooruitzicht zwijmel Hahaha ik was ook niet te eigenwijs om medicijnen te nemen, doe het netjes volgens afspraak alleen mag ik de medicijnen zonodig verhogen en dat vind ik moeilijk in te schatten wanneer ik dat moet doen.

Miloutjuhhh: Ik zou inderdaad net als wat Mutlu zegt je bij meerdere uitzendbureau’s inschrijven. En persoonlijk zou ik om de kansen te vergroten, ook nog echt persoonlijk langs de buro’s gaan ipv digitaal in te schrijven, hebben ze meteen een gezicht bij je en kan je meteen mondeling waar nodig dingen toe lichten. Ah wat een pech heb je eindelijk de moed verzamelt om te bellen zijn ze in gesprek…grrr… Wat leuk en gezellig dat je langs de tweelingzus gaat en het weekend daar gaat logeren. Was de mama in Antalya dan ook een Nederlandse? Balen dat die werkomstandigheden van je askim dus nog niet zo goed zijn.

Mutlu: Wat ontzettend fijn dat het huisje, boompje, beestje jullie zo goed bevalt en dat jullie samen al wat aan het dromen zijn naar een eigen huisje. Hopen dat je askim snel wat werk mag vinden en dat die droom ook nog waarheid mag worden. Zo te horen hebben jullie heerlijk genoten in Zeeland en wat heb je overigens een super deel gemaakt voor dat vakantiehuis. Dat was toch in Spanje? Hahah klinkt wel heel mooi op vakantie met je askim naar Spanje hahah ach ja weer eens wat anders dan Turkije :wink: Wat betreft mijn zus, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel jammer. Maar ik vind het belangrijkste dat ik mijn mijn hart/gevoel probeer te volgen en als je wilt kun je overal ‘apen, beren en spoken’ vinden.

Kardelen: Fijn dat je stage goed gaat! Vind je het ook een leuke plek met een leuke team? Zo te horen is het dan wel bijzonder dat mijn askim in de zomer in het toeristengebied gewoon 95% van de tijd in een korte of 3/4 broek loopt. Volgens mij komt askim wel uit een redelijk moderne familie, zijn ouders vinden internet heel belangrijk, maar ja dat is natuurlijk ook de mogelijkheid om contact met hun zoon en kleinkinderen te hebben, maar ze hebben bv ook allemaal al jaren facebook enzo, maar daardoor heeft askim nu dus in zijn huis wel gewoon internet. Hmmzzz die stemming ligt dus echt aan het gebied haha.

He meiden ik ben dus nu wel nieuwsgierig…het is misschien een domme vraag van mij, maar het is puur vanuit onwetenheid…maar hoe zit dat met die korte broeken? Heeft dat met het geloof te maken dat veel Turkse mannen in lange broeken lopen of is het gewoon vanwege normen/waarden?
Grappig trouwens ik hoor hier dus verhalen over afdingen enzo. Ik vind het juist in Turkije eigenlijk altijd een hele uitdaging, van te voren heb ik in gedachten wat ik voor iets wil betalen en omdat het in Turkije mag vind ik het eigenlijk wel een sport. Voor mij is het een spelletje en grappig om te zien wat voor verhalen sommigen dan op kunnen hangen en het mooiste is natuurlijk als ik het win, terwijl ik het in NL om korting vragen afschuwelijk vind haha.

Summie, het kleurtje komt mede door de zonnebank hoor, maar nu de zon erbij komt krijgt mijn gezicht en decolleté al snel meer kleur dan mijn armen en benen… maar kom in ieder geval niet gips wit aan in Turkije.
Het werk is nog steeds erg leuk hoor, maar een avonddienst draaien is erg rustig en dus saai. Vanavond viel het gelukkig mee, heb mijn boek niet aangeraakt :slight_smile:
Oh en stiekem ben ik al heeeeel erg aan het aftellen, kan echt niet wachten tot ik daar weer ben. Heb zo de neiging het weer op FB te zetten, maar nog geen zin in gezeur, dus moet mezelf inhouden het niet van de daken te schreeuwen dat ik alweer ga.
Aah ik dacht dat je te eigenwijs was met je medicijnen, maar gelukkig niet! Lijkt me ook lastig inschatten wanneer verhogen.

Ik ga snel mijn bed in, ben kapot!

Via Wereldwijzer app

*Summie ik zou het niet weten van die korte broeken of lange broeken. Ik weet alleen dat veel voor hun werk een lange broek aan moeten omdat het netter staat. Mijn askim heeft wel een korte broek en ik heb afgelopen maandag nog een 3 kwart broek voor hem gekocht en was zijn antwoord ik heb liever nog korter. Waarop ik zei die kopen we wel voor we naar spanje gaan :smiley:
Ja een super deal! Ik hoop dat de financiën meevallen dit jaar en we misschien ook nog een weekje naar tr kunnen. Dat ligt aan de prijs van de ticket want verder kost het ons geen drol, omdat we gewoon bij zijn ouders in huis gaan :wink: altijd handig om overal adresjes te hebben!
Je hebt gelijk wat je zegt over overal beren op de weg zien. Zo was toen die film not without my dougter op tv en ja die film is overduidelijk dat een niet islamitische vrouw geen reet te zeggen heeft als haar man hun kind ontvoerd… Dan hebben mensen ook hun mening klaar! En is het van als je een kind mag krijgen, moet je het wel jouw naam geven bla bla bla… weet je het gebeurt, tuurlijk, maar niet bij iedereen! Ik denk echt dat je zus het doet uit liefde voor jou, alleen kun je er niks mee! En moet je ook niet willen :wink:
Oh volgens askim is het echt geen probleem een korte broek :smiley:

Afdingen iets wat je vaak in het buitenland moet doen… ik zelf ben er ook echt niet goed in, vaak lukt het me omdat ik het gewoon echt te duur vind en het dus niet wil kopen, dan gaan ze gelijk flinke lira’s naar beneden als ik bedankt en tot ziens zeg :slight_smile: Ik heb jaren lang waterpijp(en) meegenomen uit Turkije voor vrienden en dan lukte het ook altijd erg goed. Zo heb ik er zelf een mooie aan overgehouden, die heb ik nog nooit ergens gezien en dat voor maar 20 euro :smiley:

Ik ga mijn bed in het is al veel te laat! ZZZZZlaap lekker dames!!:slapen::slapen::slapen:
*

In de tussentijd ben ik ook weer een beetje opgeknapt gelukkig. Was echt heel erg moe van die training en daarbovenop werd ik ook nog snipverkouden. Op een slijmerig hoestje na, gaat het gelukkig nu weer prima. De training was echt heel erg leuk. Sommige hebben mij op FB en hebben daardoor wat foto’s kunnen zien. We kregen verschillende workshops over miniclub, sport (maken van schema’s, organiseren), promotie van activiteiten, het maken van een eigen show. En uiteraard ook heel veel tips uit de praktijk door de leiding. Zoals dat het als animatrice niet handig is om voorover te buigen als je een topje aanhebt. Kinderen zijn nogal nieuwsgierig naar die twee bulten. We hebben ook leren omgaan met ongewenst gedrag van zowel kinderen als ouderen. Ander voorbeeld is, stel iemand valt tijdens je sportactiviteit: moet je dan meelopen naar de receptie voor EHBO en het spel achter laten of blijf je en laat je iemand anders lopen. Allemaal van dat soort dingen. Voor mij was het leukste gedeelte het ontwikkelen van de avondshow voor volwassenen. Ik deed dat met zes anderen, maar eigenlijk (stiekem) heb ik het zowat in mijn eentje in elkaar gezet. Daar ben ik best wel trots op. Het was een succes. Ik weet nog niet naar welke camping ik gestuurd ga worden. Dat kan nog werkelijk alle kanten op, maar ik zal het waarschijnlijk binnen 3 weken weten. Zodra ik het weet, zal ik het sowieso melden. Dan kan de echte voorpret beginnen.

Thuis was het helaas meteen weer aan de studie, want ik heb een tentamen vandaag. Ik heb weinig hoop dat deze goed zal gaan in 1x, maar dat is niet heel erg. Ik kan het elke 2 weken opnieuw proberen als dat nodig is. Het grote voordeel van computertoetsen. Maar wat een heerlijk weer was het de afgelopen dagen! Ook tijdens het weekend hadden we echt geluk. Beetje een kleurtje gekregen door het constant buiten zijn.

Volgens mij vroeg iemand ook of ik de barman nog gesproken had? Ja, vlak voor ik weg moest. Daarna niet meer, maar dat had ik ook verwacht. Had het een mooi plekje gegeven, rust gevonden en maar geaccepteerd dat het zo was. Lezen jullie ook de ‘had’? Heel goed. Want dat eindigde gisteravond. Ik kom terug van het avondeten op FB en wie zie ik online? Precies. Hij meteen: hii askimm! How are you? Helaas heeft hij ‘hardly ever’ internet. Maar de grootste verrassing was zijn volgende vraag: “I want to see you, possible?” Vroeg hij dat nou echt uit zichzelf? Ja… Echt. Helaas konden we niet lang webcammen, slechts 4 minuten. Daarna moest hij meteen weg. Zijn reactie toen hij mij zag was echt heel schattig. Hij zat in een internetcafé, zag mij en riep hardop: “Askim!!! OOOOOH!” Vet blije smoel erbij. “I missed you very much askim, I love you” Hij vroeg nog even heel kort naar mijn studie, maar helaas was de tijd toen om. Kreeg van hem nog een kus, weer dat hij van me houdt en weg was hij. Dus. Daar zat ik dan. Op het moment dat ik de rust had, kwam hij me weer totaal in de war maken. Maar ik verwacht nu écht dat hij een hele tijd afwezig zal blijven. Dus de rust zal wel weer terug komen.

Hele update… Zou willen dat ik ook uitgebreid op jullie kon reageren, maar ik wil me echt nog even storten op mijn tentamen. Het liefst haal ik het toch wel in 1x.

***05-04 LadySide :turkey: Side 23 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 34 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 35 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 77 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 107 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-5
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik heb aan me askim gevraagt over korte broeken en hij droeg ze ook altijd gewoon bij ze familie enzo! Hij zegt dat t geen probleem is alleen op t werk mag t niet! :stuck_out_tongue:
Ging meneer me zelfs nog vertelle hoe die soms in ze onderbroek in de deuropening stond toen die nog thuis woonde haha :') zal per plaats misschien verschillen of per familie?

Oefff hele harde wind hier! Ben nu was aan het doen maar of dat een goed idee was? Denk dat het weg gaat waaien hahaha

Via Wereldwijzer app

Mijn askim draagt gewoon korte broeken, s avonds als we gingen eten niet dan droeg hij altijd een lange broek. In hotels of restaurants mag het meestal niet, alleen animatieteam. Waar ik woonde in Antalya zag je in de buurt eigenlijk alleen kinderen met korte broeken maar dat had echt met die plek te maken, veel vrouwen die hoofddoeken dragen. In het begin werd ik ook echt wel vreemd aangekeken als ik in mn korte broek en topje buiten was. Maar iedereen daar in de omgeving wist al snel dat ik er was en vond het ook al snel normaal. Was net een dorp daar, alle roddels en praatjes gingen snel de ronde.

@lbds dan is je was lekker snel droog joh als het zo waait :wink:

@egwene gelukkig ben je weer bijna helemaal opgeknapt. Kan me voorstellen dat zo’n weekend heel erg vermoeiend kan zijn. Hij maakt het er ook weer niet echt makkelijker op om zo af en toe eens op te duiken. Als het goed is, is hij nu 1 dag in de week vrij dus je hebt kans dat hij iedere week online zal zijn. Succes met je tentamen meid!

@mutlu klinkt heerlijk lekker naar Spanje. Bijzonder denk ik ook wel voor je askim, meeste jongens uit Turkije die ik ken gaan eigenlijk nooit op vakantie.

@summie ze is wel Turks maar hebben lang in Nederland gewoond. Vanaf dat ze 12 waren tot 26 ofzo. Zijn dus erg vernederlandst. En volgens de familie in Turkije ben ik een Turkse kaaskop geworden in dat jaar. In Nederland vraag ik ook niet snel om korting maar in Turkije is iedereen het gewend. Het was nog erger in Kenia. Daar liepen we met een heel grote groep leraren in opleiding op het marktje om souvenirs te kopen en dat was ook al snel bij iedereen bekend. Dus werd er ook veel onderhandeld met pennen, kauwgom en snoep. En dan nog betaalde we soms veel en veel te veel maar die mensen hadden wel een goede dag hahahaha.

@kardelen kan wel kloppen dat zodra er weer meer vraag naar lira’s is dat de koers weer beter word al snap ik ook nooit hoe dat precies allemaal werkt.

Zo ik heb de badkamer al schoon. Als mn broertje wakker is nog even de stofzuiger door het huis :slight_smile: verder ga ik zo lekker in het zonnetje zitten haken denk ik. Vanavond lekker pannenkoeken bakken.

Via Wereldwijzer app

@Summie: Er is een heel pak geld weg en de notitieboekjes.
Groot gelijk dat je jezelf eens hebt laten verwennen.
Mijn askim loopt ook wel vaak in lange broek, maar in de zomer draagt hij overdag toch ook vaak een korte broek. Dus of het iets met religie te maken heeft, weet ik niet.

@LBDS: Tot nu toe hebben ze nog geen daders kunnen pakken.
Askim heeft ondertussen wel een camerasysteem laten installeren en hij kan nu de bakkerij continue in de gaten houden via zijn Iphone.
Knap dat je askim al wat Nederlands verstaat en andersom. Kende hij voordien al wat Nederlands misschien?
Haha, ik zie mijn askim niet in zijn onderbroek niet in de deuropening staan :tongue:

@Ladyside: Ik typ mijn tekst altijd in word, als ik een lange update maak en dan kopieer ik het naar hier omdat ik het vroeger ook regelmatig voor had.

@Miloutjuhh: Er lag redelijk veel geld. Dat is natuurlijk erg, maar er is gelukkig niets vernield. Ik hoop dat hij vanaf nu niet meer zoveel geld daar bewaard. Het logiste lijkt me om het elke avond naar de bank te brengen, al is het ook moeilijk omdat er daar geen bank dichtbij ligt.
Veel plezier op je logeerpartij! :slight_smile: Leuk dat je de kindjes waar je toch ook even au pair bent geweest, weer gaat zien.
Oh echt zalig buiten haken in het zonnetje :slight_smile:

@Mutlu: Ooh, jouw askim is al vier maanden in Nederland! De tijd vliegt!!! Veel succes voor je askim in de zoektocht naar een job!
Leuk! Op vakantie met je askim naar Spanje! :slight_smile:

@Kardelen1: Ja, heb het nog een paar keer voor gehad dat mijn oog en een deel van mijn lip opgezwollen waren. Was wsl ook van een pijnstiller. Al is de vorige keer al 1 of 2 maand geleden en weet ik echt niet meer of ik toen iets genomen heb of niet. De andere rode bulten die ik op mijn handen, armen en in mijn nek kreeg, zijn iets anders.
Ik vind het ook lastig dat afdingen op de markt. Al denk ik ook wel dat zoals Miloutjuhh vertelde, het makkelijker gaat als je wat Turks praat.

@Egwene: Leuk die opleiding als animatrice. Oh, zo spannend wachten tot je je bestemming weet. Ik was echt ongeduldig toen ik op mijn bestemming als hostess aan het wachten was. En toen ik dan eindelijk te horen kreeg dat ik naar Antalya ging, was ik een beetje teleurgesteld. Want Antalya sprak me echt niet aan en zie nu! Het is mijn tweede thuis geworden! :slight_smile:
Hoe is je tentamen geweest vandaag?!

Ik ben zoooo goed gezind. Askim zijn vlucht was nog altijd niet omgeboekt en vroeg vanmorgen of ik nu moest omboeken of niet, omdat de tijd begon te dringen, want anders zou hij gewoon een nieuw ticket moeten kopen i.p.v. enkel administratiekosten en de meerkost van het nieuwe ticket. En wsl gaat hij toch tot 23 maart blijven. Zijn werknemers hadden gezegd dat hij kon relaxen dat ze goed voor de bakkerij gaan zorgen . Askim zij “we’ll see”. Dus denk wel dat het in orde is :slywink: Als er ten minste niets bijzonders meer gebeurd.
Puff, ja nog één dag werken, sta nu echt te springen! Overmorgen is hij hier. Al ben ik ook wel zenuwachtig wat hij van België gaat vinden.
Ik denk dat ik tranen in mijn ogen ga hebben als ik hem overmorgen door die deur zie komen. Ik kreeg daarstraks al tranen toen ik het me alleen nog maar voorstelde!

Yavrum nee hij kon echt geen Nederlands toen ik een relatie met hem begon! Helemaal bij 0 begonnen maar meneer heeft een taleknobbel haha :slight_smile:
Oohhhhhhhhh wat lekker dat je askim bijna bij je is!!! Geniet ervan!! :slight_smile:

Ik ga vandaag me ikamet ophalen!!! Woohoooooooooooo :smiley:

Via Wereldwijzer app

***05-04 LadySide :turkey: Side 22 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 33 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 34 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 76 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 106 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 130 nachtjes

******BACK AT

LadySide 15-5
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik kan me herinneren dat de barman ook korte broeken droeg… Dat heb ik in ieder geval op foto’s gezien. En in de winter was het te koud daarvoor in zijn woonplaats, dus daar was het alleen lange broeken.

@Milou: Nog bedankt voor je succes-wens! Heb je lekker in het zonnetje gezeten en genoten van de pannenkoeken?

@Yavrum: Stom dat ze de daders nog niet hebben gevonden. ‘Gelukkig’ dat het alleen geld was en niet nog allerlei andere spullen. Maar ik hoop ook voor jou askim dat hij nooit meer grote bedragen in de bakkerij laat liggen. Altijd ergens veilig opbergen. Grappig dat je eerst teleurgesteld was om naar Antalya te gaan, maar zo zie je maar: het kan allemaal anders lopen dan je van te voren denkt :slight_smile: Spannend dat hij morgen bij je is!! Ik ben echt heel blij voor je.

Eerst beginnen met minder goed nieuws helaas. Ik heb mijn tentamen niet gehaald. Ik heb 1 vraag teveel fout beantwoord. Heel zuur, maar wel een teken dat ik de stof nog niet goed genoeg beheerste. Over ongeveer 2 weken kan ik herkansen, dus ik ga flink mijn best doen.

Beter, en verrassend nieuws: Barman was gisterochtend nog eenmaal online en ik kreeg zowaar zijn onverdeelde aandacht voor bijna een halfuur + webcam. Gisteravond is hij definitief het leger weer in gegaan, wat inhoudt dat ik 1 maand niks van hem zal horen. Dat heeft hij me minstens 3x verteld, dus dat zal wel kloppen. Hij vroeg of ik dat erg vond. Dus ik vertelde heb dat ik het wel zal overleven. ‘You must survive. for me’ (Awh). Hij zou heel graag willen dat hij bij me kon zijn in Belek, maar hij wist het nog niet. Dat snap ik ook wel, aangezien dat over 1,5 maand ongeveer is. Hij zat helemaal al plannen te bedenken voor 2015. Dat we elkaar weer zullen zien ‘if you want’, samen op vakantie gaan ‘if you want’ in 2015 ‘if you want’. Hij beloofde me plechtig het hele jaar contact te houden. Heb hem ook verteld dat als dat niet gebeurd, hij sowieso geen kans meer maakt. En dat ik het niet zo nauw neem met zijn beloftes. Nou, dat kwam aan. Dus ik ben benieuwd.
En om het verhaal af te maken, zijn laatste woorden: ‘I love you. I really love you askim. You are an angel. I kiss your lips. I will miss you very much. Don’t forget me okay?’ (Nogmaals: awh…)

In de ochtend aan de studie, vanmiddag werken, vanavond tv kijken. Ik kom de dag wel door. Fijne dag iedereen!

Nou meiden ik zei toch dat askim ergens mee zat. Hij vertelde me gisteren dat hij zeer binnenkort het leger in moet. Als in volgende week
Ik heb het gevoel dat hij dit al langer wist en daarom ook terug gegaan is naar zijn ouders. Want toen hij tegen mij zei: ik moet je wat vertellen, maar wees alsjeblieft niet verdrietig voelde ik gewoon dat hij ging vertellen dat hij het leger in moet.
Ik weet even niet zo goed hoe ik me nu moet voelen enzo, want ik kan niet meer naar hem toe voordat hij gaat… En kan me nu echt niet voor stellen om zo lang geen contant met hem te hebben… Hij zegt wel dat ie een maand vrij kan nemen en dat hij dit gaat verdelen door 4 keer een week vrij te nemen en elkaar dan op te zoeken. Maar gewoon de gedachte van askim in het leger maakt me niet blij. Vooral omdat ik me er niet op heb kunnen voorbereiden en we er nog helemaal niet veel over gepraat hebben omdat ik dacht dat komt de volgende keer wel als ik heen ga. Maar de volgende keer zal nu dus pas zijn als hij al in het leger zit. Ben ook zo bang dat ik een hele andere man terug ga krijgen. Of dat hij in het leger beseft dat ik misschien toch niet de vrouw van zijn leven ben. Pfff het is allemaal zo moeilijk in eens. En juist nu het zo goed gaat tussen askim en mij

Hé meiden daar ben ik weer…voor ik het wist was ik door storing een dag internetloos…Ik reageer later even uitgebreider… maar ik wil eerst even kardelen een hele dikke knuffel geven…Jeetje meid wat ontzettend kl*te bericht … sterkte meid…

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag!!! :biggrin:
Wat ben ik blij dat mijn werk gedaan is. Dat laatste uur ging zo traag. Er was weer bijna niets te doen!

Ik denk dat er ergens een foutje moet gebeurd zijn in het lijstje, want heb vanmorgen gemerkt dat ik er niet meer insta van 28 maart tot 6 april. Blijkbaar is het al wel even.

@Kardelen1: Sterkte meid. Wat erg dat hij al zo snel het leger in gaat en je geen afscheid meer kan nemen. :frowning: Dikke knuffel!!!

Oh gisterenavond naar Iedereen beroemd gekeken op één. Nu is er een spel en ze zetten elke dag op een andere locatie een knop en laten dan stukjes van de omgeving zien en dan moet je proberen daar als eerste te raken en als eerste op de knop te drukken. Gisterenavond stond hij denk ik in het gebouw waar ik Turkse les volg! Ben er niet naartoe gegaan, het zijn toch altijd mensen die er vlak aan wonen die er als eerste raken en voor mij is het zo’n 10 minuten met de auto. Mag dus niet vergeten te kijken vanavond of het effectief daar was, maar ben toch 90% zeker.

Nog 17 uur en dan zie ik mijn askim weer als de vlucht geen vertraging heeft!!! :cheer2: :cheer::handkus:
Ik hoop dat alles goed gaat!!!

Fijn weekend allemaal! Ik denk niet dat jullie mij de komende 8 tot 10 dagen vaak gaan horen! :slywink: