Als hij een universitaire opleiding gedaan heeft, zoals jij beschrijft hoeft hij maar 5 maanden.
Dat lijkt mij een prima periode om te moeten overbruggen en vaak hebben ze dan ook het geluk dat ze in een gunstige plaats geplaatst worden. Goed nieuws lijkt mij!!! Ik ben ook blij voor je, want ik gun die 15 maanden aan niemand.
ja volgens mij ook 5 maanden op een redelijke plek…
dat zou echt lekekr voor je zijn want 15 maanden duren lang.
Hoi Dece,
Bedankt voor je reactie. Stel mij al voor een groot deel gerust
en 5 maanden is inderdaad goed te doen. Heb hem al een keertje 10 maanden moeten missen en dat was al moeilijk genoeg. Veel sterkte aan iedereen die de legertijd moet doorkomen!
groetjes
Jeetje 10 maanden, dat is wel erg lang zeg. Gelukkig voor jou hoeft hij dan maar 5 maandjes en een gunstige plek lijkt mij ook zeer geruststellend.
Dankjewel voor het sterkte wensen.
Mijn vriendje (19) moet dit jaar ook in het leger. Waar en wanneer weten we nog niet precies. Hij moet 15 maanden! Ik vind het wel heel heftig. Zulke jonge jongens nog, die voor meer dan 1 jaar in een vreemde omgeving zitten, extreem lange en zware dagen maken en dat als verplichting…Ook vind ik het best vreemd dat er een andere behandeling is als je hebt gestudeerd…
Maargoed, ik moet misschien niet zo snel oordelen. In Turkije is dit wel geaccepteerd en veel jongens hebben het wel over de vriendschappen voor het leven die ze daar opgedaan hebben…
hey iris, als het goed is hoeven ze maar 15 maanden, nou ja maar het is inderdaad een hele tijd.
eeeeeey hallo nou ik heb het zelfde probleem mij vriend gaat eind november het leger in 15 maanden pff is echt heel erg lang jah ik ben ook al op zoek naar iemand die daar ervaring mee heb
oook wij willen onze gaan verloven ik hoop dat er mischien iemand is die me beetje kan vertellen hoe dat in ze werk gaat want ik ga namelijk naar turkije naar zijn famillie toe en ik weet niet hoe het allemaal is xxx
ja het is zeker lang! mijn vriend zit er nu een paar maanden in maar gelukkig kan ik hem morgen opzoeken na 4 lange eenzame maanden! kan niet wachten hem weer te zien…
en hoop dat je vriend een beetje goed gelegerd wordt en dat je hem vaak kan opzoeken?
hoelang zijn jullie al samen?
Het zou een moeilijk jaar voor jullie worden maar het komt vast allemaal wel goed! het lange wachten word uitendelijk beloond! veel sterkte de komende tijd
Mijn vriend/verloofde zit inmiddels alweer ruim 5 maanden in het leger. Over 5 dagen ga ik naar hem toe en dan heb ik hem bijna 6 maanden niet gezien. Mijn vriend zit in Diyarbakir, een gevaarlijke plaats en kan dus vrijwel nooit op msn komen. Ik heb hem gelukkig vorige week zondag 2 uurtjes op msn kunnen zien, hij mocht naar het centrum (echt uitzonderlijk, want het is eigenlijk te gevaarlijk om de basis af te gaan). Ik had 'm toen al 3 maanden niet meer op msn gezien, dus het was erg speciaal.
xdeniciax: verloven gebeurd overal anders, mijn vriend en ik zijn ook vorig jaar oktober verloofd, maar gewoon lekker met z’n tweetjes, dus geen groot feest erom heen. Verlovingsfeesten kunnen heel groot zijn, bijna net een bruiloft, dus het ligt eraan wat je vriend gewend is in zijn familie. Wij hebben het klein gehouden en voor mij was dat voldoende.
Sterkte straks met de diensttijd, maar echte liefde overwint alles. Het is zeker niet makkelijk, als ik even voor mezelf mag spreken en het gaat met ups en downs, maar als de liefde goed zit, kom je hier sterker uit dan ooit.
ik ben net terug van mijn vriend die 3 maanden in het leger zit… helaas mocht hij bijna niet van het leger station af maar ben ik toch even bij hem geweest!
maar inderdaad echte liefde overwint alles… dat is me alleen maar meer duidelijk geworden na deze prachtige 4 dagen! sterrkte ermee allemaal!
Wat lief dat je hem bent gaan opzoeken Stephanie. Ik vertrek vanavond om heerlijk 11 dagen samen met mijn lief te zijn. Ik ben helemaal zenuwachtig, we hebben elkaar inmiddels al 6 maanden niet meer gezien. En je hebt gelijk…echte liefde overwint alles, ik blijf daar ook bij.
oh wat fijn voor je! ik ben net vanmorgen terug gekomen! heel veel plezier samen
en geniet van elke minuut… want het is zo voorbij!
kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! was ik ook!
komt goed allemaal
Ik ga zeker genieten van elke minuut, we moeten er voorlopig weer even op teren namelijk.
Dankjewel!
hey dece, ben je al weer in het land? ben erg benieuwd hoe je het gehad hebt!
lijkt me leuk om nog eens wat van je te horen! sterkte met alles