Turks Leren

het is jammer dat je ver weg woont…we kunnen het proberen via internet met video conference systeem. maar ik kan geen garantie geven of het gaat lukken.

ik weet niet. ik kan eerste lessen scannen en naar jou versturen dan proberen online video conference les te doen. als het lukt dan kunnen we verder.

proberen kost niks natuurlijk. ik heb het nooit gedaan als je OK geeft dan moet ik goed voorbreden en jouw hotmail adres hebben.

ik hoor het van je

Kadir

hey kadir

Ik heb juist naar de school hier niet ver vandaan gebeld en er zijn al 9 mensen ingeschreven en aangezien mn ma en mn vriendin ook mee willen doen denk ik dat het via computer te ingewikkeld zal worden ? Nou, ik wil je toch bedanken voor de informatie en de moeite die u heeft gedaan !

Véél succes alvast…Als je vragen hebt, kan je altijd vragen

groeten

Kadir

ok, bedankt !

www.nedmar.com is nu online. kijk voor meer info over cursus Turks

Hoi Kadir,
iemand in turkije wil graag nederlands leren, heb jij daar ook cursusmateriaal van en wat zou dat kosten.

groetjes marjon

Toos ik heb wel les materialen van 4 jaar geleden .Toen ik eerste keer hier was had ik ze. Ik weet niet hoe duur ze waren maar als je ergens in Roterdam woont, kunnen we het makkelijk regelen. Over prijzen heb ik geen idee…ik moet het kijken.

Hoi Kadir,

Woon helaas niet in rotterdam, maar zou je willen kijken wat het zou kosten?

groetjes