Turks Leren Praten

hallo

Heeft er toevallig iemand een cursus of zo? ik zou graag turks leren, maar dan wel op mijn eigen kan er iemand helpen?
dank u wel
Evelyne

er bestaan speciale cd’s die je in de boekhandel kan kopen met turkse lessen op samen met een boek erbij van wat er op die cd’s wordt gezegd. Héél handig! Zo heb ik deels mijn Turks geleerd, en natuurlijk onder de plaatselijke bevolking ook…

Groetjes xxx

Kijk even in topic Turks leren, staat al een boel in over Turks leren praten. Succes!!

Groetjes, Diamond

Hallo met uður uit Ýstanbul.Ik las dat je turks zou willen leren.Ik heb vrienden in Zaandam.Die geven s’avonds 2 uur Türkse les.Als je will ýk kan zyn nummer geven…

Groeten

Heey!

Ik ben ook bezig turks te leren, maar ik probeer et eerst gewoon zelf (de basisprincipes enzo) en ik heb een aantal HELE handige sites gevonden. Hier staan zowel gramatica lessen in als gewoon woordjes.

Dit zijn de sites:
http://www.turkishclass.com/
http://www.freewebz.com/turkce/

Vooral die eerste site is goed!!
Succes met leren!!

Groetjes Rieneke

Ik leer ook turks. Ik gebruik een cursus van studieplan, met cassettebandjes. Hij is echt aan te raden

gr wendie

Amai, ik heb ooit een poging ondernomen om Turks te leren, maar blijkbaar is dat niet voor mij weggelegd :frowning: ! Ik heb de assimil gekocht in een boekhandel, maar het geraakt maar niet in mijn hoofdje ! Ik vind Turks een super prachtige taal, vooral hun tjs = ç klanken :lol: Maar indien ik turkse muziek hoor, want hier in Brussel beschikken we over een Turkse zender, zing ik al volop mee :rolleyes: ! Ohhh, ik verlang tot in mei, Alanya, I’m coming… :smiley:

Je moet t boek…Turks zonder moeite bestellen…Ýs een goed boek en je kunt in je eigen tempo turks leren…t is in t begin vrij moeilijk. maar je komt er wel door…
bij www.google.nl…turks zonder moeite intoetsen en dan kom je verder…t is een belgisch boek…
Ýk ben er ook in bezig…pfff…maar ik kom er wel…
Groetjes en succes :wink:

ik heb nog een complete thuisstudie liggen geheel nieuw, ben ik niet mee begonnen omdat ik op de uni ben aangenomen.
mailen kan naar joke@chatplaza.nl

Misschien een tip, in de bibliotheek kun je vaak ook boeken met cd’s lenen. Een goede manier om te kijken of het voor je werkt om het op die manier te leren, anders heb je straks misschien een cursus thuis liggen die je niet gebruikt, en dat zou zonde zijn!

ook ik doe de cursus van studieplan. op ons forum hebben we onze eigen cursus Turks opgestart;
http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/

veel succes ermee!
groetjes, kahya

Hallow,
Ik heb Turks geleerd via de NTI, je krijgt 10 boeken met in ieder boek 4 lessen en je krijgt cassetebandjes.
Iedere les wordt dus op de cassettebandjes uitgesproken en je mondelingen opdrachten moet je opsturen op een cassettebandje (die lege krijg je er ook bij) en je schriftelijke opdrachten moet je ook opsturen en dan krijg je ze na een tijdje weer teruggestuurd met correties!
Ook kun je je leraar e-mailen!
Als je je cursus af hebt kun je examen doen en als je het haalt krijg je ook nog een diploma!
Ik heb echt heel veel gehad aan deze cursus van de NTI!
Groetjes…
~Deniz~

hoi, ik leer Turks (thuis) via het NTI. Je moet schriftelijk huiswerk insturen en krijgt het dan gecorrigeerd terug. Ook moet ik op een bandje mijn uitspraak inspreken en ook dat wordt gecorrigeerd teruggezonden. Verder volg ik de les via een cd en boek. Eventueel kan je ook kiezen voor cassettebandjes. Kost € 32,50 in de maand. Totaal duurt het 11 maanden, maar je kan natuurlijk net zo snel of langzaam doen als je zelf wilt :stuck_out_tongue:

Gr. Magda

Hoi,

Sinds 2 jaar volg ik een curus Turks aan de volksuniversiteit in Rotterdam. Het is maar anderhalf uur per week, maar wel leerzaam en heel gezellig onderling.
Maar ik weet niet waar je woont en of dit voor jou in de buurt is.

Groetjes.

Merhaba!

Ik Volg gewoon Turkse les in Amsterdam!
Stichting Turks Onderwijs…Ze geven ook echt les…!Ook aan Turken om Nederlands te leren enz.
Het is echt super!!!

Het Boek Turks Zonder Moeite is ook inderdaad een goed boek om uit te gaan leren! het kost €90 ofzo… Maar je hebt er dna ook wel wat aan!

Xxx…

Originally posted by annaelizabeth@12-03-2005, 22:20:18
** Hoi,

Sinds 2 jaar volg ik een curus Turks aan de volksuniversiteit in Rotterdam. Het is maar anderhalf uur per week, maar wel leerzaam en heel gezellig onderling.
Maar ik weet niet waar je woont en of dit voor jou in de buurt is.

Groetjes. **

www.volksuniversiteit.nl

voor degenen die hier info over willen :rolleyes:

Hoii,
Ik zou als ik jou was gewoon vragen naar avondlessen ofzo.
Via de computer gaat het nogal moeilijk, dan kan je ook geen vragen stellen, en het is altijd wel leuk om samen met een vriendin avondlessen te gaan volgen. (Op het internet staan nl ook veel fouten) Xx

hoi…

ik ben ook turks aan het leren…via het loi…
heel handig…je krijgt ook zoiets van 10 boeken thuisgestuurd met cd’s erbij, waar de uitspraken opstaan. erg handig.

ik hoorde laatsts van iemand dat je in nijmegen ook turks kan volgens op een avond school

groetjes filiz

Iyi günler,

Ik ga zelf al 4 jaar met plezier naar de volksuniversiteit in Rotterdam. Ik kan het iedereen aanraden, het is erg gezellig. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te zien dat zoveel mensen Turks leren of dat van plan zijn. Ik wens iedereen veel succes.

Selamlar Mootje

P.S. Dit zijn avondlessen. Ik denk trouwens dat elke volksuniversiteit in de wat grotere steden deze cursus geven.