Cursus Turks?

Daag allemaal!
Ik ben net terug van me vakantie in turkije!
En mij is een baan aangeboden bij een strandtent, en ga woensdag voor een lange tijd terug!
Maar nu moet ik de taal gaan leren, heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan gaan doen?
Een cursus halen via internet? of? mensen om mijn heen spreken bijna alleen turks! of russisch in mijn vakantie heeft een vriendin een hoop voor mij vertaalt!

HELP! 4 augustus vertrekt mijn vliegtuig alweer!

xxxx

Hoi, zelf volg ik een cursus Turks via het internet, wat ik erg handig en leuk vind. De eerste lessen zijn gratis en dan betaal je een klein bedrag (5 of 6 euro? weet niet meer zeker) om met de volgende lessen door te kunnen gaan. Hier is de link: http://www.turks.nu/
Ik heb volg ook een talencursus via het NHA. Je krijgt mappen en cd’s opgestuurd die ook uitstekend zijn.
Verder helpt het om vooral veel te luisteren en te vragen als je een bepaalde zin vaak hoort. Mijn ervaring is dat ze erg behulpzaam zijn en je graag willen helpen om hun taal te leren :slight_smile: Heel veel succes en plezier!

Little miss sunshine, wat een leuke tip, ga zelf gelijk aan de slag!

Groetjes Kim

Een tip bij de website turks.nu
het boek van Verhoef/Tas : Turks -een leerboek voor zelfstudie en klassikaal gebruik

Het meeste leer je echter wanneer je het Turks echt gebruikt! dus hoor je straks alleen maar Turks, dan leer je het echt snel hoor!
Maar een basis hebben van te voren is wel erg handig