Cursus Turks

Hallo Iedereen

Ik heb nog een beginners cursus Turks te koop van studieplan. Heb je hier oor naar laat het dan weten en laat dan gelijk weten wat je wilt bieden.

Gr ellen

meis misschien kun je je berichtje ff op tkl gooien, ik weet niet of ietdereen alle topics lezen, dus hoe meer berichten hoe beter toch!!

hallo wat wil je voor die cursus hebben ik heb er wel interessen in
groetjes kaduf
:vak02:

Ik had je een prive bericht gestuurd kaduf, maar nog geen reactie gehad.
Heb je nog interesse?

Hallo,
ik heb een turkse vriend en wil ook turks leren, ik zelf ben nederlands

Wat is het precies? is het een boek of dvd?

Groetjes tamara

Tamara je kan even kijken op www.studieplan.nl. Dan kun je precies zien wat het pakket inhoudt!

1 like

Tamara ook een absolute aanrader: turks.nu

1 like

Tamara, Turks zonder moeite van ASSIMIL is ook een aanrader.
Kost ongeveer 75€. Maar als je eerst eens gratis een voorsmaakje wil hebben om de
Turkse taal te voelen hoe het is om ze ook te bestuderen. Dan kan je eens kijken op internet bij gratis Turkse lessen van www.codegurus.be. Deze man heeft dat zeer goed gedaan, en je kan er een zeer goed beeld van krijgen of het je ligt. Nadeel is dat je er geen klank bij hebt. Maar het is gratis, dus toch de moeite om eens te gaan kijken wat het precies is.

1 like

Tamara de cursus bestaat uit een map met uitleg en opdrachten en er zitten cd’s bij die je ook in de computer kunnen waarbij de tekst uitgesporken wordt en je kunt oefenen met de taal.
Ik vond deze manier erg prettig maar helaas heb ik het niet meer nodig.
Mocht je nog intresse hebben stuur me dan effe privebericht

heee,
wat kost dat?

Hallo !

Ik zie dat je dit een tijdje geleden hierop hebt geplaatst, maar indien je dit nog niet hebt verkocht hoeveel kost het dan?

Groeten !