Cursus Turks beginners aangeboden - Alkmaar

Deze VAKANTIE CURSUS is bestemd voor wie nog niets of bijna niets weet van de taal, maar wel graag op vakantie gaat in Turkije. Ook voor wie , uit zakelijk geïnspireerde hartelijkheid, iets wil kunnen zeggen in de taal van de gesprekspartner. U leert zich redden in restaurants, op terrassen en in musea, in hotels, op de camping, etc. De toeristische bestemmingen van de deelnemende cursisten worden in de lessen verwerkt. U krijgt tips over mooie plekjes, plaatselijke gebruiken en speciale feesten van de plekken waar u heen gaat. Aan het eind van deze cursus weet u meer van land , volk en taal.

De cursus kost € 125.-, het lesmateriaal komt daar apart bij (27 euro). Ga voor meer informatie of inschrijven naar onze website www.leereentaal.nl
Werkzaam in: Alkmaar

Er is natuurlijk verschil tussen een thuisstudie en een life cursus waarbij je elkaar ontmoet. Je zit aan tafel met de docent en je medecursisten. Je krijgt uitleg je kunt elkaar zien en direct kleine gesprekjes voeren.
Er is niets tegen thuisstudies. Theorie kun je leren in je eentje met een boekje en een cd-rommetje.
Taal is communicatie. Elkaar zien en met elkaar praten in het Turks, elke les een beetje beter, is ontzettend leuk en motiverend. Daar kan geen thuisstudie, hoe duur of goedkoop ook, tegenop.

Ik heb zelf de studie van studieplan gedaan, maar kwam daar totaal niet in verder. Je hebt om een taal goed te leren iemand nodig voor support!!

Dit is dus appels met peren vergelijken.

Wilde paar jaar terug een schriftelijke cursus spaans doen.
Alles besteld betaald en…ligt nog in de doos.

Nee dit lijkt me toch beter…succes ermee en wie weet kom ik ook langs.
Volgende week eerst naar Turkije op vakantie en we zien wel verder.

:dag:

Wie deze winter Turks wil leren spreken : we beginnen weer op 26 september in Alkmaar.

De Open Dag is op dinsdag 6 en 13 september van 18:00 tot 21:00 uur. Je kunt met de docent praten en zelfs een korte kennismakingsles doen.
Kijk voor meer informatie op www.leereentaal. nl. klik rooster klik Turks.

Leuk als je komt !

Leuk! Ik heb zelf afgelopen jaar bij jullie de cursus gevolgd, maar wegens tijdgebrek kan ik daar helaas niet in verder.

Succes!

Goed om te horen dat je erbij was. Al heb je dit seizoen geen tijd, je kunt het altijd later weer oppakken…

Hallo,

Echt heel jammer dat jullie alleen in Alkmaar en Hoorn zitten. Ik zou dit graag in de omgeving van Breda doen maar tot op heden ben ik nog niets tegen gekomen. Alleen maar zelfstudie. Ik zie het niet zitten om met een DVD of wat dan ook de taal te leren. Mochten jullie weten waar ik in de omgeving van Breda zo’n cursus kan volgen dan wil ik dit graag weten.

Succes!!:dag: