hallo beste mensen wie zou mij turks willen leren dit wil ik heel graag
en al heel lang je mag mij bellen op 0613524326 bert stel uit groningen
het liefst van turkse mensen m/v mag alvast bedankt.:dag::dag: :dag::dag:>>>>>>:zon02:
Dag Bert
ık geef vanaf 2 juli begin ik een cursus voor beginners. mocht je interesse hebben, kun je mij mailen fsanlimeral@yahoo.com.
de cursus gaat door als er minimaal 5 aanmeldingen zijn. Bodrum, 23 mei 2012
Turks voor beginners in Bodrum- Turkije
Eerste cursusdag diensdag 2 julli 2012
Tijd vanaf diensdag tm zaterdag dagelijks 2 les uren perdag (s’ochtens van 10.00 u. tm 11.30) zongag en s’maandags vrij
Duur van de cursus van 2 julli t/m 18 juli 2012
Aantal lessen de cursus bestaat uit 24 lessen van 1,5 uur
Prijs van de cursus 210 euro per persoon
Cursusmateriaal -Lesboek: Turks voor zelfstudie (uitgever: Prisma / ISBN-13: 9789027478412), auteur: Fatma Sanlimeral
-Turks/Nederlands Woordenboek van Mehmet Kiris
Docente Fatma Sanlimeral
Informatie (fsanlimeral@yahoo.com tel:0090 5343901748 of 0090 252 3820786)
Verblif in Akademie verblijf in akademie is mogelijk. Single kamer is 60 Tl (28 euro)per person en tweepersoonskamer 90 Tl (21 euro)per person per nacht. Inclusıef ontbijt. Wel optijd boeken omdat er al plaatsen gereserveerd zijn.
Cursuslocatie Gumusluk akademisi (in de konferentiezaal) voor adres zie www.gumuslukakademisi.org
Vanaf Bodrum: Afslag Dereköy/Gümüşlük, na Peksimet onder de windmolens bij het beeld langs de weg linksaf (staan borden Gümüşlük akademesi)
Vanaf Gümüşlük: Na de Karakaya rotonde richting Bodrum, op de weg omhoog bij het beeld rechtsaf (staan borden Gümüşlük akademesi)
Aanmelding:
Naam en voornaam
Adres
Telefoonnummer
Dag Bert
ık geef vanaf 2 juli begin ik een cursus voor beginners. mocht je interesse hebben, kun je mij mailen fsanlimeral@yahoo.com.
de cursus gaat door als er minimaal 5 aanmeldingen zijn. Bodrum, 23 mei 2012
Turks voor beginners in Bodrum- Turkije
Eerste cursusdag diensdag 2 julli 2012
Tijd vanaf diensdag tm zaterdag dagelijks 2 les uren perdag (s’ochtens van 10.00 u. tm 11.30) zongag en s’maandags vrij
Duur van de cursus van 2 julli t/m 18 juli 2012
Aantal lessen de cursus bestaat uit 24 lessen van 1,5 uur
Prijs van de cursus 210 euro per persoon
Cursusmateriaal -Lesboek: Turks voor zelfstudie (uitgever: Prisma / ISBN-13: 9789027478412), auteur: Fatma Sanlimeral
-Turks/Nederlands Woordenboek van Mehmet Kiris
Docente Fatma Sanlimeral
Informatie (fsanlimeral@yahoo.com tel:0090 5343901748 of 0090 252 3820786)
Verblif in Akademie verblijf in akademie is mogelijk. Single kamer is 60 Tl (28 euro)per person en tweepersoonskamer 90 Tl (21 euro)per person per nacht. Inclusıef ontbijt. Wel optijd boeken omdat er al plaatsen gereserveerd zijn.
Cursuslocatie Gumusluk akademisi (in de konferentiezaal) voor adres zie www.gumuslukakademisi.org
Vanaf Bodrum: Afslag Dereköy/Gümüşlük, na Peksimet onder de windmolens bij het beeld langs de weg linksaf (staan borden Gümüşlük akademesi)
Vanaf Gümüşlük: Na de Karakaya rotonde richting Bodrum, op de weg omhoog bij het beeld rechtsaf (staan borden Gümüşlük akademesi)
Aanmelding:
Naam en voornaam
Adres
Telefoonnummer