Turkish teatime deel 15

Goeie avond iedereen !

Daarnet Askim gebeld en die heeft vandaag iets op de post gedaan :king: (Zal de tweede keer zijn op al die tijd dat ik hem al ken !) Nu maar afwachten, zijn vriend zou het gaan posten, nu maar hopen dat hij het direct heeft gedaan !
Zal wss een kerst of nieuwjaarskaartje zijn… en anders zou ik het niet weten…

@Mobbie: ik ben jaloeeeeeeers !!! ikke wil mee ! Maar het is je van harte gegund ! Super ! Véél plezier !

@Beps: leuk zo een sneeuwballen, heb er 2 grote staan van Disneyland (Winnie the pooh en sneeuwwitje). Zou ze ook graag allemaal sparen maar zijn helaas wat te duur en heb te weinig plaats :wink:

@Iederee: Love you all !

x

vandaag 7 uur van huis geweest voor 1 uurtje sollicitatie.
hoop wel dat ik nog terug mag komen, hahahaa
wat een ontzettend, gave, vet coole, mega leuke baan zeg!!
archhhhhhhhhhhh

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw heb een tree gemist in de tram.

Hé lieverds!

@Mobster: alvast heel veel plezier gewenst! En wat een heerlijke temperatuur!!

@Marion: hoe was de kerstborrel en heb je een leuk kerstpakket gekregen?

@Bloem: nu maar duimen dat je op tweede gesprek mag komen! Of beter nog dat je het meteen wordt! Wanneer hoor je meer?

@Sev: je zult de aankomende tijd de brievenbus wel goed in de gaten houden :teeth:

@Filiz: goede evaluatie, maar we hadden niet anders verwacht :stuck_out_tongue:

@Dicle: heb je geloof ik nog niet eerder gesproken maar van mij ook nog een warm welkom!

@Cyn: wat vervelend meid! Ik hoop dat je 4 januari wat wijzer wordt en ze er snel wat aan kunnen doen.

@Fransijn: fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met je dochter.

@Turkije-fan: gefeliciteerd!

@Jac: alweer wat minder verkouden? Ik hoor iedereen snotteren en niezen.

Ik weet niet of ik iemand heb overgeslagen maar jullie zijn ook lief :wub:

@ sev,
Je kan meer hoor, Ik heb nog wel wat ruimte over in mijn koffer dan kunnen jij en je askim op Yasemin passen terwijl mijn vrouw en ik lekker de hort opgaan:):):):slight_smile:
Kan niet wachten om weg te gaan, helaas nog 2 dagen werken:(:(:frowning:

Ps. @bloem, wat is een kantenservice???

hahahaaa
heb ik gewoon 2x overgelezen hahahaaa

slaap zacht
truste

truste Bloem, slaap zacht!!!

@Mob: ok, dat is dan geregeld, wanneer moet ik klaarstaan ? Ik doe niet liever dan op zo een kleine lieve schattige meid te moeten passen, met véél plezier dus ! En askim zal er ook wel deugd van hebben, haha, leer ik zijn kinderlijke kant wat kennen :smiley:

Slaapzacht iedereen !

X

@sev, vrijdag as. om 6 uur in de ochtend op schiphol wordt wel vroeg opstaan voor je!!! :):):slight_smile: Ik ga nu ff de kleine meid wat te eten geven en dan slapen. Slaap lekker iedereen!!!

morguh!!

Goedemorgen iedereen !

fijne dag vandaag.

Groetjes Dicle :slywink:

GOEDENMORGEN!!!

Gezien de tijd dat ik naar bed ging(01.30) Is de tijd perfect om op te staan(Ik vind het een btje laat dus hihi)

@Sev: De meiden hebben ook van die bollen uit Disney…van die mega-dingen(de boot uit Peter Pan, en de Jongste…geen idee, maar ze zijn idd giga duur, +/- 75-100 euro?) Nou dat heb ik niet uitgegeven hoor, hihihi. Ze waren heeel blij!

De voorstelling was een soort generale, klein stukje van het geheel, maar zoo gaaf. Ik ben vorig jaar geweest, en nu zie je al groei bij ze…echt gaaf. Daarna lekker bij mn zus geweest, was heeeel gezelli, en dus ook laat naar huis. Moet nog kijken naar de kamer! Ik hoop zo dat hij zn best gedaan heeft…

Tot straks

Mogge iedereen

Goeiemorgen!

Vandaag lekker een vrije dag. Zodadelijk eerst naar het uitzendbureau om 's even te praten over een andere baan. Begin er steeds meer naar uit te zien om aan iets nieuws te beginnen.

Iedereen een fijne dag vandaag.

Goede morgen allemaal!
De kerstborrel zit er weer op, is niet echt mijn ding meer. Komt omdat ik heel weinig uren maak, na de reorganisatie zit iedereen ook nog eens verspreid over verschillende locaties dus ken de meeste collega’s niet eens. Kan dus ook geen band met ze opbouwen. Normaal gesproken heb ik daar geen last van want dan ben je met je werk bezig maar bij dit soort bijeenkomsten voel ik me dan echt een buitenbeentje. Mis op dat soort momenten mijn oude collega’s, we vormden altijd een hecht team. Maar het is niet anders, je kan nu eenmaal niet alles hebben he.
Kerstpakket was trouwens erg leuk. Kunnen op internet weer een cadeau uit zoeken.

Goeiemorgen!!!

Nou het gaat wel al iets beter… Kan weer langzaam met 2 handen typen… Heb maandagavond en gisteren enorm veel pijn gehad… Ben zelfs van school weggegaan naar huis… Op de bank heerlijk liggen slapen, had die maandagnacht bijna helemaal niet geslapen…

Maar nu gaat het nu dus wel weer wat beter!! En daar ben ik eigenlijk wel blij mee!

Ik ga waarschijnlijk 16 mei naar Turkije!! Hebben de mogelijkheden even bekeken thuis, en dat komt eigenlijk het beste uit!!! De OAD gids is trouwens nu ook uit voor Turkije!!! :king:

Meiden ik ga ff een bakkie thee drinken!! Kom vast nog wel een keer langs!

x

Goeiemorgen allemaal,
Iedereen druk bezig met de Kerstvoorbereidingen? Op welke manier dan ook! Na een week thuis ben ik alweer aardig opgeknapt gelukkig. Afgelopen maandag zijn de hechtingen eruit gegaan. De wond ziet er goed uit. En…het gezwel wat ze eruit hebben gehaald is goedaardig. Het was een groot stuk van 150 gram…jeetje, je vraagt je toch af hoe zoiets kan groeien hé? Maar goed, ik ben erg blij dat het allemaal goed is en er voor de rest geen nare gevolgen zijn.
Straks komt mijn lieve papa me even halen om wat boodschappen te gaan doen. Ik heb deze dagen geen auto (erg lastig), en alleen de supermarkt in en gaan sjouwen zit er nog even niet in. Dus pa gaat mee. Ga ook nog wel ff gezellig een bakkie met hem doen. Leuk!
Cynthia, ik hoop voor je dat de pijn snel weggaat. Erg rot voor je hoor. Hou je taai meid!!
Mobster, wat een heerlijk idee om deze dagen naar Turkije te gaan. Goeie reis en geniet ervan met vrouw en dochter.

Iedereen gezellige dagen zo voor de Kerst, maak je niet te druk over alles (doe ik ook niet, ahum hahaha). Dat Kerstdiner smaakt toch wel hoor, het gaat om het samenzijn toch?!

hoi hallo allemaal

weer lekker druk een beetje…? zo…de ziekenboeg stroomt langzaam leeg? ik ben blij om te horen dat het weer ietsje beter gaat
ik heb nu 4 dagen geen muis aangeraakt met rechts en ben nu op t werk met links aan het muizen…hopelijk verlicht dit een beetje

ppppppffffffff knal bijna uit elkaar van puur geluk en blijdschap, nou ja, vol verwachting klopt mn hart, heb een gesprek gehad voor zooooooooooooooooooooooooooooo’n leuke baan, kom bijna niet meer bij als ik die baan echt krijg. nu duimen dat ik voor gesprek 2 mag komen, zucht, afwachten, hopelijk hoor ik volgende week iets, zucht, die baan is zooooooooooooooooooooooooo gaaf!! ieeeehhhh, als ik die toch krijg…wow…dan ben ik echt werkelijk de gelukkigste persoon op aard…wow, dat zou een mooi verjaardagskado zijn. nou ja, ach…eerst maar ff uitgenodigd worden voor ronde 2, afwachten, die is pas volgend jaar, nou ja, het begin is er…

fijne dag allemaal!!