Bloem…wat voor baan dan? vertel vertel!!!
een hele gave baan, wil dr niet te veel over kwijt, wel in t buitenland, maar ook in NL enzo
echt de perfecte job voor mij hahahaa
maar goed, afwachten maar, heb m nog niet (helaas
)
@Cyn&Crazymar
Gelukkig gaat het weer de goede kant uit met julllie.
@Bloem
Hoop zoooooooooooooo dat je deze baan gaat krijgen!!! Het MOET gewoon gaan lukken, dat heb je gewoon verdiend.
Roanna zit inmiddels heerlijk in de zon op Gran Canaria en nu is onze Mobster bijna aan de beurt!
**
Mobster: 22 december - Turkije **![]()
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Crazymar:27 april- Marmaris
Hello Allemaal!
@Bloem: Heel veel geluk met de gesprekken voor je ‘bijna’ nieuwe baan!
@Cynthia en Crazymar: Heel veel erg veel beterschap!!!
@Mobster: Heel veel plezier in Turkije geniet ervan! Ben zoo jaloers…
@Diamond: Veel succes met je zoektocht naar wat anders, wat voor job zoek je dan?
@Marion: Ik zou normaal 18 januari naar Antalya gaan maar we zijn met me vriend z’n visum aanvraag bezig zodat hij mss naar hier kan komen maar niets is zeker dus mss ga ik toch wel terug. Zekerheid zou toch zo geweldig zijn! Gewoon een datum om naar uit te kijken… Mja afwachten hé!
Voor de rest een prettige dag aan iedereen!!!
OOOhja
Heeft er soms iemand al iets van Bregje gehoord die zou nu wel terug zijn van Turkije denk ik… Ben benieuwd.
@Summa
Hoop dat je snel hoort of het gaat lukken met het visum van je vriend. Lijkt me vreselijk om af te moeten wachten. Is moeilijk om nu iets te gaan plannen of niet?
Ja ik hoop het ook, maar de vlucht van 18/01 is zo goedkoop (heb net nog even gekeken) voor een goeie 100 euro kan ik heen en terug… zo verleidelijk!
Spijtig van Kerstborrel… collega’s ja tis toch leuk als je er wat aan hebt!
Wij hebben als eindejaaractiviteit naar een travestietenshow gaan kijken met eten erbij en zoo… Gieeeeren echt geweldig, tranen tranen tranen van het lachen. Maar dan zijn er ook van die collega’s die vinden dat maar niks en geven dan heel de tijd negatieve reacties en dat verpest de sfeer dan hé!
x Summa
Kan natuurlijk je ding niet zijn maar wel jammer dat ze dan de sfeer voor anderen gaan verpesten. Blijf dan thuis zou ik zeggen.
Zijn jaren geleden in Tunesië ook eens naar een travestietenshow geweest en hebben toen ook zo verschrikkelijk moeten lachen, was zo komisch opgezet allemaal. Moesten trouwens soms heel goed kijken of het wel echt mannen waren, er liepen er een paar bij met een stel benen waar menig vrouw jaloers op zou zijn.
Ja ikke is er weer ffies!
De kamer:
Hubbie is naar boven gelopen, een uurtje terug…en ik zag en hoorde niets! Had zelf al wel gekeken, hij had een poging gewaagt, maar niet echt wat wij bedoelden!(Het was wel 1 van de afspraken/condities waaronder hij weer hier kon komen, dat moeten jullie goed weten!)
Nou goed, hubbie boven, ik wist niet wat hij er deed…tot een half uurtje terug. Ik erheen, is hubbie dus begonnen met “Opruimen”… Onder het mom: jij hebt onze boom opgezet, wij laten je zien wat we bedoelen met opruimen(hmhm!) Ben benieuwd welke reaktie we krijgen, want we hebben het rigoreus gedaan…alle dozen leeg, spullen in de kast, echt ALLES!!!
Ben zoo benieuwd wat hij doet…
@Bloemmie: Duim met je mee, echt een baan voor jou!!!(Denk ik, maar wie ben ik:retard:
Tot straks
@Marion2, ik kan bijna niet meer wachten om weg te gaan, heerlijk ff naar de warmte!!! Maar helaas, moet nog 1.5 dag werken!!!
Ja die gedachte hadden wij ook wel
. Maar na de show kwamen ze dan als ‘man’ op het podium en euuh ja … zo mochten ze er ook wel wezen euuh…:teeth:
@Mobster: Lekker hoor, ben wel jaloers…hmmmm de warmte…ik ga gewoon mee, pas ik wel op, en dan gaan jullie stappen…(als oma het toelaat dan hihi). Nee zonder dollen, je komt de dagen gewoon door, en dan gaan jullie lekker… veel plezier enzo(hoe lang gaan jullie eigenlijk, en had je nog dagen dan???)
Tavo-shows…wij hadden de bekenste van nederland onder onze kennissen-kring(Hugo v Montfrans, al weer jaren dood) zooo gaaf hoe dat gaat…
@beps: Het bedrijf waar ik werk is de laatste week van dec. en de eerste week van jan. dicht vandaar en ander goed nieuws is dat ik aan mijn laatste werkdag bezig ben, van mijn manager heb ik morgen vrij gekregen om wat te shoppen en te pakken!!! :):):):)
Ik hou echt van die man!!! Dus nog 3 uurtjes werken dan de kestborrel en dan vrij!!! Ik ben blij!!! :):):):)![]()
@Mob: Aso-mazzel-P*k!!! wat heb jij een gouden manager man!! Echt vet, koesteren, en op handen dragen!!! Fijne tijd nogmaals
Effe bijgelezen, maar ga ook gelijk weer weg zal de komende dagen/weken weinig hier zijn, moet de komende dagen/weken werken,werken,werken…
@Mobster: veel plezier, geniet ervan!
Heb even geen tijd om hier te zijn. Kei druk met Kerstvoorbereidingen. Hoor jullie later.
Gezellige dag verder.
wat zijn jullie allemaal druk??
ikke niet hoor?? nix extra stress ofzo…peace…in mn agenda!! hahahaa
succes igg en…relax
Druk??? Geen idee!!!
Ikke is mega-releaxed!!! Niets mis niets aan het handje enzo…
Zometeen de vriendin van de pub halen van het station, en dan lekker eten en weer lekker slapen hihiihihihi