Turkish teatime deel 15

Goeie avond allemaal !

Mijn kerstvakantie is bij deze gestart en ik ga nu lekker een dvd’tje bekijken :smiley:

Mijn minikerstvakantie begint vrijdag om 18.00 uur!! Heb vrij tot woensdag dan!!!

Heb vanmiddag een flinke Paracetamol dosis ingenomen, en ben vrijwel pijnvrij nu!! :biggrin: ME IS SOOO HAPPY!!

Straks naar mijn broer!!

Meiden fijne avond!!

x

mijn minikerstvakantie begint zaterdag pas om 17:00. Maar zaterdag maken we op onze afdeling van tui gewoon alvast een leuke kerstdag.

En dit weekend maar echt goedkijken voor de zomervakantie.

@Mobster
Jij bent momenteel echt DE geluksvogel van het forum geloof ik. Je mag al naar Turkije en dan ook nog een dag eerder vrij :king: .

@Linda
En jij maar werken … :frowning:

@Beps&Bloem
Druk? Stress? Heb er ook geen last van. Doe net waar ik zin in heb en zin heb ik momenteel niet veel. Shame on me … :redface: … maar heb de kerstboom zelfs nog niet eens gezet. Vind het altijd zo’n vreselijk karwei, zolder op, zolder af. Maar moet er morgen toch maar aan geloven. En ga deze keer lekker iedereen voor mijn karretje spannen. Manlief haalt de boel van zolder en zoniet dan vervang ik lief voortaan door stout. Met de lampjes ben ik echt een ramp, we hebben gelijk oorlog dus dat is een klusje voor de knecht, hij is daar super in. Het leuke gedeelte, de ballen en slingers dat doen de kleine en ik dan. Goed bekeken toch of niet :nod: ?

@Sev
Een hele fijne kerstvakantie :thumbsup: !!

@Cyn
Jij natuurlijk een hele fijne minikerstvakantie en veel plezier bij je broer vanavond. Gelukkig dat de pijn minder is met de paracetamol :slight_smile: .

@Besmile
Ook voor jou een hele mooie minikersvakantie en een leuke kerstdag bij Tui :lol: .

honger…turkse pizza bakker tegenover me…pizza agor…oeps…schaam…bloos… not!! hahahaaa
ik ga lekker eten!!

eet smakkelijk bloemie en wat handy dat op je weblog

ja nou he??
kun je je vrienden in het papiamento alleen maar goeds toewensen…hahahaaa
beetje creatief zijn als, je niet zoveel mee maakt

Ha meiden, *
ff gedag zeggen, en dat ik nog leef! Maar wel megadruk, de “gewone” kerststress (Boodschappen, cadeautjes, wanneer in G
naam?)
want werk, werk… 2 Januari beginnen op nieuwe lokatie, dus veel voorbereiden, maar ook “ouwe” lokatie netjes achterlaten, administratie af enzo, druk, druk…
*Dus voor mij ook geen extra vrije dagen. Zelfs zaterdagmiddag nog werken in m’n bijbaantje!! Maar ja, geld hebben we nodig om naar Turkije te kunnen, nietwaar? *
En misschien… hebben Crazymar en ik morgenavond iets te melden, voor het lijstje dan, hè!!
nou, doei, ga nog ff werken…

morguh…
zucht heb weer geen ene f**k zin…zucht

en mar…ons een beetje nieuwsgierig maken???
tuttuttut

Ja erg he, Bloemmie, en ik weet niet eens wanneer ik ga, laat staan waarheen…en zij gaan gewoon nieuwtjes vertellen tssssssss!

Nou ik heb eigenlijk niets vandaag/vanmorgen te melden. Wil een bakkie doen bij een hoogzwangere vriendin(zooo groeit dat rond!) en verder de gewone dingen denk ik, vooral de IS!!!

Tot straks

Goeiemorgen allemaal !

Ik kom nog eventjes een berichtje posten want het zal tamelijk laat worden vandaag op het werk … Het is héél druk nu juist voor kerstmis en als de meeste klanten weg zijn vanavond, dan word mijn haar ook nog gedaan :smiley:

Askim zn vriend heeft gisteren dat ‘Something’ op de post gedaan, en nu maar wachten tot het toekomt :king:

Tot vanavond allemaal !

x

Goede morgen allemaal!!
Geen nieuws te melden vanuit Brabant, daarom zetten we Mobster nog maar even in de picture :smirk: .

:turkey:** Mobster: 22 december - Turkije :turkey:

**Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Crazymar:27 april- Marmaris

Vermoed trouwens dat het lijstje vanavond al weer langer gaat worden :slywink: .

mag ik ook in het lijstje??
ik krijg morgen mijn salaris en ik ben gewoon errug benieuwd hoeveel het is, ben een beetje vergeten hoeveel ik ook alweer verdien en dan de 13 mnd erbij…whahahaha! t zal wel vet zijn, maar wil gewoon weten hoe vet…aftellen dus :wink:
hahahahaa
het zijn die kleine dingen die het m doen, he?

Hallo Noorderburen!

@iedereen een goeie morgen!!

Voor mij geen Kertsvakantie, maar ik kom zaterdag wel een dagje naar jullie toe… naar Groningen! M’n zus studeert daar Scandinavistiek (Zij is net zoals ik gek van een ander land maar zij dan van Noorwegen). Ze heeft een nieuwe studentekamer dus moete we haar helpen met de verhuis. En verder gewoon nog wat genieten van de stad!
Volgende week moet ik gewoon werken van di tot vrij. pfffffff geen zin!

XX

Goeiemorgen allemaal!

@Sev: geniet van je kerstvakantie! Succes op je werk vandaag en dan vanavond lekker even zelf genieten.

@Cyn: hoe gaat het nu?

@Besmile: wij gaan dit weekend denk ik ook een datum kiezen, eerst vanmiddag nog even overleggen op 't werk of ik dan weg kan.

@Marion: sterkte met de kerstboom :stuck_out_tongue: Ow de lichtjes, wordt ik ook altijd bloedchagerijnig van :mad:

@Mierre&Crazymar: vertellen!!!

@Summa: veel plezier zaterdag in ons landje!

@De rest: ben jullie niet vergeten hoor!

Vanochtend nog lekker vrij, vanmiddag werken en dan heb ik ook een minikerstvakantie t/m woensdag. Wat gaan jullie trouwens allemaal doen met de kerstdagen? Iemand nog spannende plannen? Wij gaan -zoals elk jaar hihi- eerste kerstdag naar m’n schoonouders en tweede bij mijn ouders.

Nou meiden tot later!

@Dia, het gaat goed met me!!! Voel het nog wel, maar echt al zoveel minder!! Slik al zelfs geen paracetamol meer!!! Nu op naar 4 januari… en ik zag dat plastisch chirurg 2 weken wachttijd heeft, dus misschien ben ik half/eind januari al wel weer de pineut!!!

Verder weer aan het werk nu… Zit even alleen en het is hier echt te vol!!! De gidsen kunnen we gewoon niet kwijt… Ik kan ze ook niet verplaatsen want het is gewoon te zwaar nog…

En dan te bedenken dat er om 12.30uur weer gidsen komen!!! AAAAAAAAAAH

x

owhh!! frustratie.
kreeg een sms van mn moeder dat er een pakje bezorgd was voor mij, maar dat alleen ik die in ontvangst kan nemen. Nu is het dus naar het postkantoor, waar alleen ik het weer op kan halen!! Arch…wat is het, van wie en waarom?? Ik verwacht echt helemaal nix. Ook geen bankpassen ofzo, heb t ff gecheckt, dus heb echt geen idee hoe en wat. Maar ja, ff naar huis en dan langs het postkantoor en dan ook nog eens als ze ook daadwerkelijk geopend zijn…ik zou niet weten wanneer…dit is frusterend!!

Goedemorgen dames.

Even een kort berichtje van uit GC. Hebben het erg naar ons zin en het is mooi weer. Wel een beetje koude wind , maar hebben toch al een paar dagen heerlijk aan het zwembad kunnen liggen en zwemmen natuurlijk.

Hele fijne feestdagen en tot ziens maar weer.

Groetjes :wink:

goede morgen allemaal…!!

vanavond mijn laastse slaapdienst. en dan heb ik morgen vanaf 9 uur 's morgen 2 weken vakantie…heerlijk:D

@mobster…ik weet niet of je het nog leest, maar ik wens jullie 3 een super tijd in izmir!! wat een geluksvogel ben jij!! ik zou die baas idd in ere houden!!

@mierre…ja de kerst inkopen…mn moeder is ookal een paar dagen in de stress haha…blij dat ik t niet heb. succes met alles te regelen…hoop dat je het een beetje gepland krijgt

@cyn…gelukkig dat het goed gaat nu met je vinger…en laat die gidsen lkkr liggen…kan een collega vast werl later doen :wink:

@marion…niks te melden?? dat vanaaf het lijstje wordt aangevuld vind ik toch wel iets leuks!!!

@bloem…ohh…ik ben benieuwd!! laat je ond weten van wie en wat het pakje is?

@sev…hoop dat je post er snel is…!! zo leuk die zenuwen:D

@dia…leuke planning dus :slight_smile: ik zelf werk zondag en 2e kerstdag bij mn bijbaantje…1e kerstdag gewoon thuis…2e kerstdag ook nog op stap…daar heb ik wel zin in…voor de rest hoeft kerst eigelijk niet zo voor mij;)

@fransijn…ja kerstviering op school…toen ik stage liep op een school was dat idd ook een van de drukste periode…veel plezier met de kids gewenst.

@beppie…veel plezier bij je hoogzwangere vriendin…

hoop dat ik niemand vergeten ben!! zowel…sorry…vind iedereen even belangrijk hoor.

gister avond trouwens een super gezellige avond gehad…bij turkse les geen les gehad maar kerstviering. lkkr meze gegeten, toen pide en daarna baklava…hmm:thumbsup: leuk gekletst over turkije enzo…:smiley:

vanaaf kerstviering op stage met zn alle…das ook leuk…

nu eerst douche en om 2 komt askim online…nee ik heb niet te klagen over leuke dingen :wink:

iedereen een fijne dag…!!

dikke kus

@roanna…wat heerlijk!! geniet maar lkkr verder!!

kus kus